Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pitkäaikaista säätämistä vesimiehen kanssa!  (Luettu 17739 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ave^^
Vieras
« Vastaus #15 : 25.09.2013 11:32:55 »

Lisätään nyt vielä, että tämä asetelma, jossa olet suhteessa toisen miehen kanssa, mutta veskari liehittelee sinua, on omiaan oikein myös buustaamaan tätä veskarin mahdollista epäluottamusta (mustasukkaisuutta) sinua kohtaan. Sillä epäilen vahvasti, että se tuskin katoaa sen jälkeen vaikka eroaisitkin. Mitä enemmän nyt häärit veskarin kanssa miehesi selän takana, sitä enemmän tämä epäluottamus häärii teidän suhteessanne veskarin kanssa. Veskari mahdollisesti näkee nyt tilanteidenne olevan päinvastoin kun suhteenne alussa, ja sitä kautta peilaa sinuun itseään, jolloin epäluottamuksesta on vaikea päästä eroon. Tätä mieltä olen omien kokemusteni perusteella, aina voi olla poikkeaviakin tilanteita, siksi tämä on vain yksi mahdollinen skenaario. Smiley

« Viimeksi muokattu: 25.09.2013 11:38:29 kirjoittanut Ave^^ » tallennettu
cece
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #16 : 25.09.2013 14:22:55 »

Kiitos kaikille vastauksista, tämä todella selvensi asioita!

En tuohon tekstiin jaksanut kaikkia yksityiskohtia laittaa, joten muutama asia ehkä jäänyt hieman epäselväksi... Kun olimme säätäneet sellaisen reilu vuoden ajan, veskari halusi monesti jutella tästä säädöstämme. Siitä että missä menimme sillä hetkellä ja mihin suuntaan olimme menossa. Mutta olin niin varma hänellä olevan myös muita, joten yritin aina saada hänet "hiljaiseksi" seksillä. Kyllä hän kylmyyteni huomasi ja alkoi sitten jäämään luokseni pidemmäksi aikaa (ei siis lähtenyt heti seksin jälkeen), otti syliin ja silitteli. Sanoi kauniita asioita, joita luulin hänen sanovan myös muille. Kerran hän loukkaantui kun vastasin hänen kehuihinsa jotain sen suuntasta kuin "Just joo/niin varmaan/sanot tuon varmaan seuraavallekin." Oli ihan että etkö muka usko? ja lähti menemään ovet paukkuen.

Olin siis jatkuvasti sellaisessa fiiliksessä että olemme pelkässä seksisuhteessa, joten en edes halunnut hänen kanssaan jutella suhteesta/tulevaisuudesta, koska olihan minulla kovia tunteita veskaria kohtaan. Se olisi loukannut kamalasti jos olisin hänelle sanonut olevani todella ihastunut, ja hän olisi esimerkiksi paennut paikalta, mahdollisesti toisen naisen luokse.

Hänen avovaimollaankin oli ilmeisesti myös muita seksikumppaneita ja he siis elivät "avoimessa suhteessa". Mikään mitä siis veskarin kanssa teimme ei ainakaan kuulemani mukaan ollut salaista. En ole varma miksi luulin hänellä olevan muita, ehkä minä vain oletin niin koska hän on todella hyvännäköinen ja itsevarma. Sellaiset miehet voisivat saada kenet tahansa. Nyt myöhemmin hän on kertonut että halusi muutama vuosi takaperin kanssani suhteen, ei vaan pystynyt sanomaan sitä ääneen. Ja hän oli hyvin loukkaantunut sillä luuli minunkin haluavan hänet. No niinhän minä halusinkin, mutta hitto kun ei voinut sitä ääneen sanoa!

Normaalisti kyllä tenttailen rohkeasti miehiltä että missä hitossa mennään, ja monesti tehnyt selväksi että jos haluaa olla muiden kanssa, niin minua ei sitten saa. Mutta tämän veskarin kanssa asiat ovat olleet ihan toisin! Hän on niin erilainen muihin verrattuna, en ole koskaan tavannut hänen kaltaistaan miestä. Jokainen vakava poikaystäväni (joita on ollut neljä) on ollut rapu, ja heitä olen osannut ns. lukea, eli huomaan kyllä heti haluavatko seksiä vai parisuhteen.

Onko sillä muuten mitään merkitystä että olen tavannut hänen ystävänsä monesti? Hän on siis ihan itse halunnut esitellä minut heille, vienyt kylään ym...

Nyt kun luen noita viestejänne niin fakta taitaa olla se että mies on todella mustasukkainen eikä todellakaan hyvää aviomiesmatskua. Kai minä sitten tuon veskarin unohdan, vaikka seksi olikin parasta ikinä...
« Viimeksi muokattu: 25.09.2013 14:27:36 kirjoittanut cece » tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #17 : 25.09.2013 14:33:57 »

En ole varma miksi luulin hänellä olevan muita, ehkä minä vain oletin niin koska hän on todella hyvännäköinen ja itsevarma. Sellaiset miehet voisivat saada kenet tahansa. Nyt myöhemmin hän on kertonut että halusi muutama vuosi takaperin kanssani suhteen, ei vaan pystynyt sanomaan sitä ääneen. Ja hän oli hyvin loukkaantunut sillä luuli minunkin haluavan hänet. No niinhän minä halusinkin, mutta hitto kun ei voinut sitä ääneen sanoa!

Tässä suhteessa on luultu paljon ja selvitetty asioita aivan liian vähän. Mikä siinä sitten on ollut, että asioita ei ole voinut vain kakaista suustaan ulos?
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
cece
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #18 : 25.09.2013 14:40:15 »

Rehellisesti sanottuna en tiedä... Jokin tuossa miehessä on saanut minut täysin "sulkeutumaan". Olen ilmeisesti pelännyt saavani pakit, tai että kuulisin hänellä olevan muita. Että olisin vain yksi muiden joukossa.
tallennettu
Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #19 : 25.09.2013 15:01:30 »

Ymmärrän hyvin. Harvoinhan pelkät seksisuhteet on puhdasta seksiä, kyllä siinä ihan väkisinkin herää tunteita. Eihän tässä auta muu kun punnita molempia vaihtoehtoja ja tehdä itselleen selväksi kenen kanssa jaksaa ja millä hinnalla ja missä kulkee se oma sietokyky. Tiedän kuinka hemmetin hyvä seksi voi tuoda kaksi ihmistä aina ja aina vaan takaisin yhteen. Luota itseesi niin kaikki kyllä selviää!
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
cece
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #20 : 25.09.2013 15:09:19 »

Niinhän tässä juuri kävi että tunteet tulivat mukaan peliin. Haluasin niin kovasti tavata hänet ja nähdä onko minulla enää samanlaisia fiiliksiä miestä kohtaan, ja muutenkin kuulla mitä hänellä on sanottavana. Tuntuu että kaikki välillämme jäi kesken.
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #21 : 25.09.2013 15:28:05 »

Niinhän tässä juuri kävi että tunteet tulivat mukaan peliin. Haluasin niin kovasti tavata hänet ja nähdä onko minulla enää samanlaisia fiiliksiä miestä kohtaan, ja muutenkin kuulla mitä hänellä on sanottavana. Tuntuu että kaikki välillämme jäi kesken.

Ja nytkö sitten osaisitte puhua avoimesti ja rehellisesti?

Kerroit keskenmenostasi. Olen pahoillani.
Suosittelen, että yrität käsitellä sen ensin. Kerroit, että olette alkaneet riidellä miehesi kanssa keskenmenon jälkeen. Puratteko pettymystä toisiinne? Onkohan sinulla mahdollisesti samaa kommunikaatio-ongelmaa ja enemmän luulemista tässäkin suhteessa?

Näitä asioita ei ehkä kannattaisi kysellä ulkopuolisilta. Saat parhaan vastauksen sydämestäsi - ja kannat itse vastuun valinnoistasi.

tallennettu
Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #22 : 25.09.2013 15:40:00 »

I know. Mutta se on hieman niin ja näin jälkikäteen ajateltuna (entäs jos ajattelu) mutta keskenmeno ja yksi joka haluaa elämän sinun kanssasi on aika vaikeita asioita käsiteltäväksi yhdellä kertaa. Suosittelen että mieti ensin ja keskustele sitten molempien miehien kanssa mihin johtopäätökseen olet itse tullut. Jos olet valmis uuteen tämän vanhan kanssa niin mieti oletko ihan oikeasti valmis siihen ja miten tämä nykyinen suhde, onko siinä enää mahdollisuuksia vai erottiko tämä keskenmeno teidät lopullisesti.
tallennettu

NikiT
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #23 : 25.09.2013 21:38:07 »

Vaikuttaa narsistiselta.
Minä olen ainakin niin itsenäinen oman tien vesimies-kulkija, että tuollainen roikkuminen alkaisi välittömästi ahistaa, ja pahasti.
Keskity oman parisuhteesi hoitamiseen - ei elämä ole helppoa, eikä sen sitä tarvi aina ollakaan. Keskenmeno on rankka kokemus - rankka molemmille. Paljon haaveita tuhoutuu, mutta kokemus voi aikanaan lähentää teitä, jos pystytte siitä puhumaan keskenänne silloin, kun olette siihen valmiita.
Tsemppiä tulevaisuuteen.

tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #24 : 26.09.2013 10:04:57 »

Vähänhän tässä tuon selvennyksen jälkeen henkii sellainenkin, että nainen on kohdellut miestä hieman kuin roskaa ja mies tuntuu jostain syystä pitävän siitä, koska ottaa yhteyttä yhä uudelleen? Ajattelen vain itse, että jos todella etsisin vakavaa suhdetta ja toinen ei kahdessakaan vuodessa uskalla käydä keskustelua edes siitä "seurustellaanko me", niin kyllä se olisi näkemiin ja kaikki siinä. Mutta minä olenkin nainen ja jousimies.  coolsmiley  Kuitenkin kannattaa miettiä, että miksi mies ottaa yhteyttä säännöllisin ajoin? En ihan nyt narsistiksi sanoisi, mutta jos näitä muotisanoja haluaa käyttää, niin läheisriippuvuus voi osua lähemmäs.

Toisaalta, olen huomannut että tietyt samat fraasit toistuvat (manipulointiinkin taipuvaisten) valehtelijoiden kesken:
"jätin sen heti pian kun tapasimme"
"meillä on avoin suhde"
"suhteemme on tuhoon tuomittu"
Nämähän on klassikoita, joihin ei enää osaa uskoa vaikka olisivat tottakin!  Grin

Vaikka tuossa yllä kirjoittelinkin noin, niin ymmärrän silti hyvin tuon lukittumisen, ettei uskalla asettaa itseään haavoittuvaiseksi ja on samalla koukussa. Pelkosi, esimerkiksi se että mies karkaisi toisen naisen luo jos avautuisit omista tunteistasi, avaavat jotakin niitä lukkoja mitä sinulla on sisälläsi. Tuossa kun olet saanut hyvin kirjoitettua paperille, niin yritä hieman analysoida ja miettiä miksi pelkäät niin. Voi olla, että nuo pelkojen syyt eivät ole nykyisissäkään suhteissa sinusta kadonneet, miehet ovat vain olleet helpompia tai selkeämpiä tapauksia.  Wink Ja vaikeuksien eteen tullessa, ne on nuo samat pelot, jotka ajavat sen nykyisenkin suhteen alas. Vai voiko olla jopa, että olet ottanut mieheksesi tarkoituksella näitä helppoja tapauksia, ettet joudu kohtaamaan pelkojasi ja epävarmuutta?
tallennettu
Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #25 : 26.09.2013 12:04:57 »

On ihan hyvä välillä sukeltaa syvemmin itseensä ja tutkia mitä ne todelliset, kenties mahdolliset piilotetut syyt mahtaa olla. Jokainen meistähän haaveilee siitä ihanasta parisuhteesta jossa kaikki on hyvin ja ollaan onnellisia.
Mutta jos kahdella ihmisellä on jäänyt tunne että jotain on kesken niin ymmärrän tuon että asiat eivät ekalla kerralla menneet hyvin koska ei vain osattu keskustella oikein. On jäänyt tietty kaipaus jonka pitää joko elää uudestaan loppuun saakka tai työstää itsensä siitä yli.
Oli niin tai näin, uskon että tällä on jokin merkitys että palaavat aina takaisin toistensa luokse, niinhän se maailmankaikkeus antaa meillä valinnan varaa tehdä päätöksiä. Yhden kanssa saa tietynlaisen elämän ja toisen kanssa toisenlainen ja molemmissa on ne hyvät ja huonot puolensa, harva ihminen on ihan läpikotaisin tyylipuhdas...
tallennettu

Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: