Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kyssäri Kryon-kanavoinnista  (Luettu 20234 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
sideman
Astroholisti

Profiili
« : 30.09.2013 09:02:30 »

Onko tämä "alkuperäisen" Kryonkanavoinnin(?) saitti:

http://www.kryon.com/menuKryon/menuKryon.html

Huh
« Viimeksi muokattu: 01.10.2013 10:30:54 kirjoittanut sideman » tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 30.09.2013 09:04:33 »

Kyllä on. Tuo on se saitti, jolta imuroin niitä ilmaisia MP3-muotoisia kanavointeja tikulle kotona kuunneltaviksi. Osa niistä on muuten translitteroitu teksteiksikin, eli joitain ihan tämän vuoden kanavointejakin löytyy sieltä myös tekstinä.

Mutta minä tykkään kuunnella niitä, kun opassoppa on silloin aina tavallista voimakkaammin läsnä ja tunnen sen energian kun se rakastaen painautuu minua vasten ja silittää päätäni.  smitten
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Yep
Vieras
« Vastaus #2 : 30.09.2013 20:57:47 »

Samaa tuubaa, kuin muutkin kanavoinnit.
Perustuu ihmisen harhaan, että...  Wink
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 01.10.2013 08:09:21 »

Mihin harhaan, kysyn näin uteliaana, kun et lausettasi loppuun kirjoittanut.

Tuuba-aste riippunee niistä edellytyksistä mitä asettaa kanavoinneille. Kryon ennusti vuosia etukäteen mm. internetin kasvun ja vaikutuksen (mikään ei enää jää piiloon) sekä arabikevään.  Joskin meikäläiselle nämä ennustelut ovat se vähäisempi anti, kunhan vain kertoilin vasta-argumenttina tuolle tuuba-väitteelle.

Minun elämäni on Kryon kanavointien kuuntelun ansiosita parantunut konkreettisesti, kun rupesin kunnon kontaktiin opassoppani kanssa ja juttelemaan soluilleni ja DNA:lleni, sekä irtisanouduin karmastani.

Toisaalta: Kryon on itse kieltänyt kanavointien lähettämisen radiossa sen vuoksi, että kukaan ei joutuisi sattumalta kuuntelemaan niitä tahtomattaan. Koko homman pointti on se että vain osan porukkaa sielunsuunnitelmaan tässä inkarnaatiossa kuuluu olla kiinnostunut niistä tai kuunnella niitä ja se tapahtuu sitten niin, että ihminen itse hakeutuu niiden luokse. Kaikkien ei ole tarkoituskaan kuulla/lukea niitä tai uskoa niihin ja sen vuoksi niitä ei saa tarjota tavalla joka altistaa ihmisiä niille vahingossa.
« Viimeksi muokattu: 01.10.2013 08:48:02 kirjoittanut Eklektikko » tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 01.10.2013 08:49:23 »

Minun elämäni on Kryon kanavointien kuuntelun ansiosita parantunut konkreettisesti, kun rupesin kunnon kontaktiin opassoppani kanssa ja juttelemaan soluilleni ja DNA:lleni.

Mikä tai kuka on opassoppa??
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 01.10.2013 09:03:25 »

Mikä tai kuka on opassoppa??

Moniulotteinen versio siitä mitä ihmiset kutsuvat enekeliksi, oppaiksi, apuhengiksi jne.

Kryonin mukaan näin ja tätä intuitioni komppaa:
Se moniulotteinen energia - yhtä aikaa yksi ainoa ja äärettömän monta, kuten moniulotteiset asiat ovat - joka asuu DNA:mme kymmenessä magneettisessa säikeessä. Siinä on kaikkien rakkaiden sielujen energiaa ja myös omaa energiaamme, olemme siis kaikki myös omia oppaitamme. Siinä on siis omaa sielunenergiaamme, rakkaiden edesmenneiden energiaa, niiden rakkaiden sielujen energiaa jotka joko eivät ole juuri nyt ihmisiksi inkarnoituneina tai eivät koskaan ole olleet ihmisiksi inkarnoituneina.

Fyysiselle tasolle inkarnoituneen on vaikea hahmottaa moniulotteista energiaa, joten ihmiset sitten antavat opassopalleen kaikenlaisia hahmoja. Minäkin annan opassopalleni ihmisen kaltaisia hahmoja, mutta kuitenkin täysin tietoisena siitä että se ei ole todellisuus vaan ihan itse keksimäni 'käyttöliittymä', joka vain auttaa minua olemaan yhteydessä tähän moniulotteiseen energiaan kun olen fyysisellä tasolla.
tallennettu

Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #6 : 01.10.2013 09:11:29 »

Kryon-kanavoinnit ovat herättäneet minussa ana lähinnä vastenmielisyyden puistatuksia, vaikka siellä on ihan perushenkistä asiaakin. Sitä samaa asiaa löytyy monista muistakin kanavoinneista. Eikä perushenkisyyttä tarvitse mitenkään kanavoida, senhän voi itse kukin löytää omaa sisintään tutkimalla. Mutta siinä kohti, kun kanavoinnit alkavat sisältää profetioita, minulla tökkii. Profetiat antavat ymmärtää,  että tulevaisuus olisi kiveen hakattu, vaikka se ei ole. Ihan pohjoissavolaisen maalaistytön logiikalla ajateltuna tulevaisuudessa on joukko mahdollisia skenaarioita, joista toiset toteutuvat todennäköisemmin kuin toiset. Kiveen hakattu tulevaisuus loukkaa myös vapaan valinnan periaatetta. Tulevaisuuteen näkeminen on toki mahdollista, mutta mitä kauemmas yritetään katsoa, sitä varmemmin ennustuksissa mennään pieleen. Esim. niillä, jotka näkevät enneunia, unet toteutuvat useimmiten jo seuraavana päivänä tai muutaman viikon sisällä.

En tiedä, kanavoiko Kryonia useampi henkilö, vai onko kaikki kanavoinnit peräisin Lee Carrollilta? Luultavasti se on nimenomaisesti tämä kanavoija, jonka persoonallisuus on mielestäni jotenkin luotaantyöntävä.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #7 : 01.10.2013 09:25:12 »

Tarkennetaanpa siis sitä tapaa, jolla Kryon 'ennustaa' sillä kyse ei ole ollenkaan profetioista, kunhan en  edelliseen viestiini tästä jaksanut koko saagaa kirjoittaa, mutta asia on juurkin niinkuin sinäkin Lilli sen koet:

Verhon toisella puolella olevat olennot eivät näe yhtä tulevaisuutta nimenomaan sen vuoksi että se tulevaisuus ei todellakaan olekaan kiveen hakattu, vaan näkyy vain kasa potentiaaleja ja sen miten vahvoja eli todennäköisesti toteutuvia kukin niistä on. Kryon ei ole koskaan sanonut 'näin tapahtuu satavarmasti' vaan ainoastaan 'tähän asiaan on vahva potentiaali.'

Näin muuten näkevät myös ihmisselvänäkijät - jos nähtyjä asioita on yksi ainoa, se ei oikeasti ole ainoa, vaan se on vahvin senhetkisistä potentiaaleista. Homman  juju kun on siinä, että potentiaalit  saattavat muuttua kun ihmiset käyttävät vapaata tahtoaan, eli eihän tämä Lilli eroa mitenkään sinun käsityksestäsi asiasta.

Internet ja arabikevät (Kryon on osunut nappiin monessa muussakin, nämä nyt vain ovat ne kaksi jotka äkkiseltään muista) sattuivat sitten vaan olemaan vahvoja potentiaaleja ja kukaan ei toiminut niin että ne muuttuivat.

Kryonia kanavoi useampi henkilö, Lee Carrol vain on kanavoinut pisimpään ja niin paljon että nykyisin kuulemma Kryon on siinä 'vieressä' koko ajan, eikä tarvita mitään ihmeellisiä transsiin vaipumisia jotta kanavointi voisi alkaa. Alkuvuosina oli kuulemma pidempi prosessi. Olen kuullut myös Lee Carrolin haastatteluja ja hän on ihan erilainen omana itsenään kuin silloin kun Kryon puhuu, jopa ääni on jonkin verran erilainen.
« Viimeksi muokattu: 01.10.2013 09:27:34 kirjoittanut Eklektikko » tallennettu

sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8 : 01.10.2013 09:30:41 »

toteutuvat todennäköisemmin kuin toiset. Kiveen hakattu tulevaisuus loukkaa myös vapaan valinnan periaatetta. Tulevaisuuteen näkeminen on toki mahdollista, mutta mitä kauemmas yritetään katsoa, sitä varmemmin ennustuksissa mennään pieleen. Esim. niillä, jotka näkevät enneunia, unet toteutuvat useimmiten jo seuraavana päivänä tai muutaman viikon sisällä.

Tällä hetkellä minulla on sellainen näkemys, että tulevaisuuden suuret linjat ovat "kiveen hakatut"
mutta kokonaisuuden kannalta epäoleellisissa detaljeissa voi olla pientä ja vähän suurempaakin
klappia (HUP'in eli Heisenberg uncertainty principle'n takia?).

Huh
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #9 : 01.10.2013 09:50:06 »

Voisiko vaikka ajatella, että suuret linjat = tällä hetkellä voimakkaimmat potentiaalit?
tallennettu

mii-i
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #10 : 01.10.2013 10:39:49 »

Lisäksi Kryon on moneen otteeseen "ennustanut" asioita, jotka samassa kanavoinnissa sanoo jo olemassa oleviksi ja jakamassamme todellisuudessa tapahtuviksi asioiksi, mutta joista ei syystä tai toisesta vielä isommassa mittakaavassa tiedetä (esim. tieteeseen liittyvät jutut, mahdollisesti vielä tutkimusasteella/ tiedottamatta tms).

Paavi vaihtui niin kuin kerrottiin, ja tuo nykyinen on linjaltaan sen verran uudistusmielinen (jotkut tahot veikkaa jopa walk-inniä), että asiat sielläpäin muuttuu radikaalistikin- niin kun Kryon on valottanut, joko tän paavin tai seuraavan aikana. Tai siihen on vahva potentiaali.

Kryon on yksi perspektiivi isossa kuvassa, jota kukin kanavoija näkökannaltaan pukee kolmedeekieleksi. Esim. Kryon ja Bashar puhuu samaan pussiin, mutta eri vinkkeleistä. Näinä aikoina luotettavimmat kanavat puhuu ihan samaa, vain eri termein ja (tarkoituksella, erilaisten ihmisten korville) erilaisten ihmisten suusta.

Mutjoo, tiivimpäänkin pakattua samaa tietoa löytyy. Mitä Kryonilta sain, oli se turva ja rakkaus, ja alkuaskeleet.
tallennettu

There is a voice that doesn't use words - Listen.
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #11 : 01.10.2013 10:46:28 »

Eri ihmiset tuppaavat tykätä saada saman asian eri muodoissa:
Minä en esimerkiksi ihmeemmin innostu Crimson Circle -kanavoinneista, vaikka niissä on suht samaa tavaraa kuin Kryonissa. Painotukset ovat erilaisia, tyyli on erilainen ja niissä on hirveitä määriä kaikenlaisia kanavoinnin aikana tehtäviä harjoituksia, jotka eivät ole enää tässä vaiheessa minulle kovin relevantteja.

Sen takia niitä kanavia on nyt niin paljon, jotta jokainen löytäisi juuri sen joka itseä eniten miellyttää. Sanoma on kuitenkin samaa.
tallennettu

sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #12 : 01.10.2013 11:00:28 »

Mahtoikohan esimerkiksi profeetta Daniel olla aikoinaan
jonkinmoinen kanavoija?

Huh
tallennettu
mii-i
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #13 : 01.10.2013 11:08:53 »

Jokseenkin kaikki profeetoiksi kutsutut on jonninsorttisia kanavoijia, joiden infoon näihin päiviin on säilynyt enemmän tai vähemmän tarkoituksella sekoitettua ihmismielipidettä ja aika-kulttuurillisia laatikoita. Ihan kirkkoon menemällä voi hyvällä tuurilla osua kuulemaan pappia, joka kanavoi rakkautta ja pukee sen muotoon eli tuntemansa kielen sanoiksi (hyvin mahdollisesti sekoittaen siihen omia selkärankauskomuksiaan) . Jokaisella on kyky kanavoida verhon toista puolta (ja elämä itsessän, joka ikinen keskustelu ja toimi, on ihmisperspektiivin kanavointia), toisilla tulee luontaisemmin. Moni "kanavoi" egoaan.

Minulla oli kiinteä Kryon-kausi, jolloin kuuntelin monen vuoden kanavoinnit paria lukuun ottamatta putkeen (samaan aikaan parantelin itseäni kanavointien rakkaudessa/ opassopassani lillumalla). Crimson Circleä tai muita kaltaisia en ole jaksanut yhtään, ja nykyään Kryonkin tuntuu pulputtavan liikaa universaali rakkaus-liirum-laarumia yhden kanavoinnin asia-infon jäädessä vähäiseksi.  laugh

Harjoitukset ja rakkaus löytyy minulla ihan itsen sisältä, mutta koska tunnun olevan tällainen silta eri perspektiivien välillä, löydän aina melko nopsaan/ huomaamattani matkaa jatkaen ne oikeasti (minua resonoivat) omasta totuudestaan puhuvat ja itsensä ennen julkisuuteen astumista parantaneet/ tasapainottaneet, joilta saamani tajunnanlaajennus-tieto sopii edellä oppimaani. Tykkään tasohyppelystä ja selkeän tiiviistä asian-ydin-koko-kuva-paketista.

« Viimeksi muokattu: 01.10.2013 11:15:21 kirjoittanut mii-i » tallennettu

There is a voice that doesn't use words - Listen.
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #14 : 01.10.2013 12:37:38 »

Minulla oli kiinteä Kryon-kausi, jolloin kuuntelin monen vuoden kanavoinnit paria lukuun ottamatta putkeen (samaan aikaan parantelin itseäni kanavointien rakkaudessa/ opassopassani lillumalla)

Kielen rakenteen yksityiskohdista kiinnostuneena itsediagnosoituna (toisten silmiin katsominen
ahdistaa, katsoo pään läpi, joskus läpitunkevan terävä / sähköinen katse, tajuaa vitsit aina viimeisenä, yms.) aspergerina en malta olla kysymättä, onko tuo muoto jokin idiosynkraattinen inessiivi mahdollisesti uudissanasta opasopas?? Tällöin standardi inessiivi olisi opasoppaassani...

:Smiley
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  

Siirry: