Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kyssäri Kryon-kanavoinnista  (Luettu 20248 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #15 : 01.10.2013 14:23:28 »

Se on alkuperäisessä englanninkielisessä Kryon-kanavoinnissa guide soup.

Suomeksi siis opassoppa, siis soppa niinkuin keitto. Syy termille on juuri opassopan moniulotteisuus: Energia on yhtä aikaa äärettömän monta ja yksi.

Voisi varmaan kirjoittaa myös väliviivalla opas-soppa. Taivutus molemmissa muodoissaan kuitenkin siten että ensimmäinen osa ei taivu ja toinen taipuu kuten sana soppa.
« Viimeksi muokattu: 01.10.2013 14:25:54 kirjoittanut Eklektikko » tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
mii-i
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #16 : 01.10.2013 18:13:56 »

Minulla oli kiinteä Kryon-kausi, jolloin kuuntelin monen vuoden kanavoinnit paria lukuun ottamatta putkeen (samaan aikaan parantelin itseäni kanavointien rakkaudessa/ opassopassani lillumalla)

Kielen rakenteen yksityiskohdista kiinnostuneena itsediagnosoituna (toisten silmiin katsominen
ahdistaa, katsoo pään läpi, joskus läpitunkevan terävä / sähköinen katse, tajuaa vitsit aina viimeisenä, yms.) aspergerina en malta olla kysymättä, onko tuo muoto jokin idiosynkraattinen inessiivi mahdollisesti uudissanasta opasopas?? Tällöin standardi inessiivi olisi opasoppaassani...

Tarkoitin tota Eklenkin käyttämää opas-soppaa, mutta tähän asiayhteyteen olisi vähän eri vinkkelistä miettien sopinut opasopaskin.   coolsmiley
tallennettu

There is a voice that doesn't use words - Listen.
Yep
Vieras
« Vastaus #17 : 01.10.2013 19:39:12 »

Joskus on ihan kiva lukea kanavointeja. Mutta harvoin jää mitään käteen.
Eklettikko diagnosoi minut vastauksessaan henkilöksi, jolle ei nämä hommat kuulu  Cheesy  2funny

Olen siltikin sitä mieltä, että ihmisessä itsessään on kaikki tieto ja viisaus. On ajanhukkaa lukea jonkun muun ihmisen kautta tullutta viisautta. Usein keskustelu "tavallisen" ihmisen kanssa resonoi sielussa paljon paremmin.
Miksi pitäisi ulkoistaa ajattelu jollekkin opassopan kanssa keskustelevalle ihmiselle, kun sen voi tehdä itse? Siihen pitäisi ainakin pyrkiä.

Ainoa poikkeus tähän Kryon-tuubaan on kirja; Matkalla kotiin/ Lee Carrol. Se oli hyvä lukukokemus.
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #18 : 02.10.2013 08:07:47 »

Joskus on ihan kiva lukea kanavointeja. Mutta harvoin jää mitään käteen.
Eklettikko diagnosoi minut vastauksessaan henkilöksi, jolle ei nämä hommat kuulu  Cheesy  2funny

En sanonut noin, vaan tuo on oma tulkintasi tekstistäni - ota itse vastuu tulkinnoistasi.

Minäkään en tykkää kaikista kanavista, esim siitä Crimson Circlestä. Ihan tismalleen sama tieto on nyt saatavissa monilla tavoin, joko kanavoituna - ja monia eri kanavia tarjolla - tai sitten kirjoista tai ihan sattumalta vaikka ihmisen suusta ilman kanavontia. Se ettei tykkää yhdestä tietystä kanavasta, ei tarkoita mitään muuta kuin ettei tykkää yhdestä tietystä kanavasta.

Kunhan vain sinun viestisi sai minut ajattelemaan tätä puolta asiasta, jolloin kirjoitin siitä. Maailma ei pyöri sinun ympärilläsi, kaikki kirjoitettu ei koske sinua.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #19 : 02.10.2013 08:11:37 »

Olen siltikin sitä mieltä, että ihmisessä itsessään on kaikki tieto ja viisaus. On ajanhukkaa lukea jonkun muun ihmisen kautta tullutta viisautta. Usein keskustelu "tavallisen" ihmisen kanssa resonoi sielussa paljon paremmin.

Siksi että eri ihmisillä on erilaiset sielunsuunnitelmat; toisten sielunsuunnitelmaan kuuluu saada kaikki tieto sisäkauttaan tai keskustelussa toisten ihmisten kanssa ja toisten sielunsuunnitelmaan taas saada sama tieto kanavoituna, joko tekstinä tai äänitteenä. Sinulla on yllä lainatun perusteella kovin vahva usko siihen, että tiedät muidenkin sielunsuunnitelmat kuin omasi...   Wink Grin

Lainaus
Miksi pitäisi ulkoistaa ajattelu jollekkin opassopan kanssa keskustelevalle ihmiselle, kun sen voi tehdä itse? Siihen pitäisi ainakin pyrkiä.

Kanavoitu entiteetti, esim. Kryon tai joku muu, on aivan eri juttu kuin opassoppa. Minä juttelen oman opassoppani kanssa (kaikilla kun on sellainen ja sen kanssa voi jutella) ihan joka päivä ja melko paljon, mutta haluan silti kuunnella kanavointeja. Toinen ei ole toisesta pois.
tallennettu

sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #20 : 02.10.2013 08:31:28 »

Voisi varmaan kirjoittaa myös väliviivalla opas-soppa. Taivutus molemmissa muodoissaan kuitenkin siten että ensimmäinen osa ei taivu ja toinen taipuu kuten sana soppa.

Tuon yhdyssanan tapauksessa väliviivalla kirjoittaminen voisi olla suotavaa. Monet lukijat
kenties kuvittelevat kyseessä olevan systemaattisen typon. Sen verran erikoinen
tuo ilmaus on...

Smiley
tallennettu
Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #21 : 02.10.2013 09:05:48 »

Taisin 8 vuotta sitten lukea jonkun Kryonin kirja mutta sekin taisi jäädä kesken. En koe että informaatio on minulle tarkoitettu, tajusin tuolloin että joillekin toisille sieluille sopivaa. Mutta eikös Kryonilla ollut aikonaan oma foorumi suomessa? Jotain kanavointeja olen lukenut aikoja sitten ja ne oli ihan jees, siinä paljon kyseltiin asioita ja oli vastauksia josta tykkäsin.
Toi opas-soppa on minulle hieman vieras käsite mutta koen sisäisyydessäni paljon muuta ja oppaat on sitten vieressä, ei sisällä  Smiley
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #22 : 02.10.2013 12:23:49 »

On ollut joku foorumi Suomessa johon ihmiset ovat itse suomentaneet kanavointeja, kyllä se varmaan google-haulla löytyy. Tämmöinen ketju suomennettuja kanavointeja löytyi pikagooglauksella: http://p2.foorumi.info/sieluntoverit/viewtopic.php?t=460&postdays=0&postorder=asc&start=0

Mutta minulle eivät Kryon-kirjat (kaikki suomennetut olen kirjastosta yhyttänyt ja lukenut) kolahtaneet yhtään niin voimakkaasti kuin kanavoinnit äänitteinä: Kanavointeja kuunnellessa tunnen rakastavan energian ja jonkinlaisen värähtelyjen nousun ympärilläni hyvin konkreettisesti (ainoa mediaalinen kykyni on selvätuntoisuus). Lukiessa ei tapahdu ollenkaan samaa. Joskus Kryon puhuu kanavoinneissa suoraan, ei niille jotka ovat paikan päällä tilaisuudessa jossa kanavointi tapahtuu, vaan niille jotka myöhemmin kuuntelevat tai lukevat kanavointia. Aika kun ei ole todellisuudessa lineaarinen, vaan ulottuvuus. (Tätä komppaa myös 'kova' tiede)

Minäkin tunnen opas-soppani ympärilläni/vierelläni, en sisälläni. Uskon silti että se on 'varastointuna'  DNA:ni magneettisiin säikeisiin, eli se energia on meillä ihan joka hetki mukana syntymästä alkaen; ainoa mikä vaihtelee on se miten voimakkaasti tunnemme sen.
tallennettu

Yep
Vieras
« Vastaus #23 : 02.10.2013 15:34:17 »

Siksi että eri ihmisillä on erilaiset sielunsuunnitelmat; toisten sielunsuunnitelmaan kuuluu saada kaikki tieto sisäkauttaan tai keskustelussa toisten ihmisten kanssa ja toisten sielunsuunnitelmaan taas saada sama tieto kanavoituna, joko tekstinä tai äänitteenä. Sinulla on yllä lainatun perusteella kovin vahva usko siihen, että tiedät muidenkin sielunsuunnitelmat kuin omasi...   Wink Grin

Vaikea uskoa, että jotkut meistä olisi tarkoituksella luotu niin uusavuttomiksi, että pitäisi kuunnella viestejä jonkun muun opassotkulta.
Paino sanoilla jonkun muun. Kuten sanoit, meillä on erilaiset sielusuunnitelmat. Jokaisella omanlaisensa. Miksi siis jotkut olisi ohjemoitu kuuntelemaan ulkopuolelta tulevia ohjeita?

Kyllähän me voitaisiin jatkaa tätä piiptystä taas vaikka maailman tappiin asti. Rehellisesti sanottuna...  buck2
tallennettu
Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #24 : 02.10.2013 18:52:05 »

Kait tässä on matka omaan sisäisyyteen ja sitä kautta vaihdetaan ajatuksia, oppeja ja kokemuksia toisten kanssa. Mitä vittua näistä kinastella, se että lukee kanavointeja ei tarkoita sitä että on tyhmä tai muutenkaan kykenenmätön ajatella itse.
tallennettu

Hamal
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #25 : 02.10.2013 19:44:47 »

Vaikea uskoa, että jotkut meistä olisi tarkoituksella luotu niin uusavuttomiksi, että pitäisi kuunnella viestejä jonkun muun opassotkulta.
Paino sanoilla jonkun muun. Kuten sanoit, meillä on erilaiset sielusuunnitelmat. Jokaisella omanlaisensa. Miksi siis jotkut olisi ohjemoitu kuuntelemaan ulkopuolelta tulevia ohjeita?

Kyllähän me voitaisiin jatkaa tätä piiptystä taas vaikka maailman tappiin asti. Rehellisesti sanottuna...  buck2

Sanotaan näin että Kaupungissa X tapahtuu bussionnettomuus. On monta tapaa saada asiasta tietoa. Voit olla itse paikan päällä katsomassa, voit kuulla siitä paikalla olevalta kaveriltasi, voit kuulla siitä radiosta, TV:stä, lukea siitä erilaisista lehdistä. Sama tarina toistuu eri muodoissaan: Ensin kuului tööttäys ja sitten kolahti. Erkiltä irtosi pää ja Sirpalta hävisi kenkä.
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #26 : 03.10.2013 08:03:11 »

Sinulla on ihan eri käsitys asiasta kuin minulla: Kyse ei ole siitä että 'jotkut olisivat luotuja uusavuttomiksi' - asennettasi asiaan valaisevat nämä sananvalintasi erinomaisella tavalla - vaan siitä, että sielu on itse valinnut saada jonkin olennaisen tiedon tietyllä tavalla.

Ei minua kukaan muu ole ohjelmoinut tässä asiassa kuin oma sieluni.  Uskotko vapaaseen tahtoonkaan, kun oletat meidän olevan ohjelmoituja?

Ja kyseessä ei ole se että kuuntelisin ulkopuolelta tulevia ohjeita (Kryon kanavointien anti on aika paljon muutakin kuin jotain ohjeita), vaan siitä että se on tieto jota etukäteen sieluni tiesi minun tarvitsevan tässä inkarnaatiossa ja valitsi saada sen tällä mukavalla ja minulle vaivattomalla tavalla. Sen vuoksi intuitioni ja sydämeni sanovat näille kanavoinneille 'kyllä.'

Luultavasti yksi syy siihen, miksi sieluni on tämän valinnut on se, että en missään nimessä halua itse kanavoida yhtään mitään, kuulla mitään ääniä tai nähdä mitään näkyjä juuri tässä nimenomaisessa inkarnaatiossa. Tässä inkarnaatiossa olen valinnut olla selvätuntoinen, en muuta. Joku muu on sitten valinnut jotain muuta, esim kanavoida, ja voi sitten saada samat tiedot sitä kautta.

Kuulostat asenteinesi minulle ihan tasan siltä, että sinun sielunsopimukseesi ei kuulu saada tietoa tällaisten kanavointien kautta, vaan jotain muuta kautta. Sama vastenmielisyyden/torjunnan tunne kuin mitä kirjoituksesi minulle ilmentävät, tulee minulle intuitiivisesti pelkästään siitä ajatuksestakin että kanavoisin itse, että joku muu puhuisi minun kauttani.

Ja tämä on se syy, miksi Kryon kieltää kanavointien lähettämisen radiossa: Ihmiset joiden sielunsuunnitelmaan kuuluu saada kuulla kanavointeja hakeutuvat itse niiden luokse tavalla tai toisella, ketään ei saa altistaa niille väkisin.
« Viimeksi muokattu: 03.10.2013 09:13:01 kirjoittanut Eklektikko » tallennettu

Solnishko
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #27 : 03.10.2013 11:05:11 »

Kait tässä on matka omaan sisäisyyteen ja sitä kautta vaihdetaan ajatuksia, oppeja ja kokemuksia toisten kanssa. Mitä vittua näistä kinastella, se että lukee kanavointeja ei tarkoita sitä että on tyhmä tai muutenkaan kykenenmätön ajatella itse.

2funny 

kuu jousimies?
Sull on mun luonto..    smitten

Samaa mieltä ja toisinkin päin kääntäen. Se että joku lukee/kuuntelee kanavointeja ja saa niistä kiksejä ei tarkoita sitä, että minä olisin tyhmä kun en lue enkä saa. Kiksejä. Kanavoinneista.
tallennettu
Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #28 : 03.10.2013 12:13:45 »

2funny 

kuu jousimies?

Samaa mieltä ja toisinkin päin kääntäen. Se että joku lukee/kuuntelee kanavointeja ja saa niistä kiksejä ei tarkoita sitä, että minä olisin tyhmä kun en lue enkä saa. Kiksejä. Kanavoinneista.

Nappiin meni, minulla on tosiaan  kuu jousimies  Grin

Meistä jokainen on uniikki, meillä jokaisella on uniikki matka ja toivottavasti mahtava määränpää  police smitten
tallennettu

Yep
Vieras
« Vastaus #29 : 05.10.2013 09:29:06 »

2funny 

kuu jousimies?

Nappiin meni, minulla on tosiaan  kuu jousimies  Grin

Meistä jokainen on uniikki, meillä jokaisella on uniikki matka ja toivottavasti mahtava määränpää  police smitten

Nyt täytyy tunnustaa rehellisesti, että suhtauduin Kryoniin paljon neutraalimmin ennen. Erään foorumilaisen vuoksi käsitykseni asiasta on muuttunut erittäin kielteiseksi.

Sorry, Kryon. Sinulla on huonoja mainostajia  angel

Minullakin on  kuu jousimies, mutta en taida päästä samaan jengiin  Wink
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  

Siirry: