Vaikea uskoa, että jotkut meistä olisi tarkoituksella luotu niin uusavuttomiksi, että pitäisi kuunnella viestejä jonkun muun opassotkulta.
Paino sanoilla jonkun muun. Kuten sanoit, meillä on erilaiset sielusuunnitelmat. Jokaisella omanlaisensa. Miksi siis jotkut olisi ohjemoitu kuuntelemaan ulkopuolelta tulevia ohjeita?
Sinulla on ihan eri käsitys asiasta kuin minulla: Kyse ei ole siitä että 'jotkut olisivat luotuja uusavuttomiksi' - asennettasi asiaan valaisevat nämä sananvalintasi erinomaisella tavalla - vaan siitä, että
sielu on itse valinnut saada jonkin olennaisen tiedon tietyllä tavalla.Ei minua kukaan muu ole ohjelmoinut tässä asiassa kuin
oma sieluni. Uskotko vapaaseen tahtoonkaan, kun oletat meidän olevan ohjelmoituja?
Ja kyseessä ei ole se että kuuntelisin ulkopuolelta tulevia ohjeita (Kryon kanavointien anti on aika paljon muutakin kuin jotain ohjeita), vaan siitä että se on tieto jota etukäteen sieluni tiesi minun tarvitsevan tässä inkarnaatiossa ja valitsi saada sen tällä mukavalla ja minulle vaivattomalla tavalla. Sen vuoksi intuitioni ja sydämeni sanovat näille kanavoinneille 'kyllä.'
Luultavasti yksi syy siihen, miksi sieluni on tämän valinnut on se, että en missään nimessä halua itse kanavoida yhtään mitään, kuulla mitään ääniä tai nähdä mitään näkyjä juuri tässä nimenomaisessa inkarnaatiossa. Tässä inkarnaatiossa olen valinnut olla selvätuntoinen, en muuta. Joku muu on sitten valinnut jotain muuta, esim kanavoida, ja voi sitten saada samat tiedot sitä kautta.
Kuulostat asenteinesi minulle ihan tasan siltä, että sinun sielunsopimukseesi ei kuulu saada tietoa tällaisten kanavointien kautta, vaan jotain muuta kautta. Sama vastenmielisyyden/torjunnan tunne kuin mitä kirjoituksesi minulle ilmentävät, tulee minulle intuitiivisesti pelkästään siitä ajatuksestakin että kanavoisin itse, että joku muu puhuisi minun kauttani.
Ja tämä on se syy, miksi Kryon kieltää kanavointien lähettämisen radiossa: Ihmiset joiden sielunsuunnitelmaan kuuluu saada kuulla kanavointeja hakeutuvat itse niiden luokse tavalla tai toisella, ketään ei saa altistaa niille väkisin.