Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kyssäri Kryon-kanavoinnista  (Luettu 20232 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Yep
Vieras
« Vastaus #30 : 05.10.2013 11:05:58 »

buck2

Hyvin mahdut  kuu jousimies -jengiin Yep. Loistavaa arvostelukykyä niin kauan kuin se ei kohidstu itseen. Sitähän se teettää.  Wink

Tämä ihmeellinen konfliktin hakeminen ja oman pahan mielen levittäminen yhtä nimimerkkiä kohtaan ketjusta toiseen tässä nyt surettaa ja vituttaa, moni hyvä ketju hautautuu sen "kyllä taas niin mieleni pahoitin" -louskutuksen ja nokittamisen jalkoihin. Vaikea ymmärtää, kun muuten saan kirjoituksistasi hyvinkin fiksun ja kokeneen ihmisen kuvan.

Mutta makusasia kai tämäkin sano koira kun perseensä nuoli, jatkakaa toki jos kiksejä siitä saatte. Jotenkin vaan tulee pitemmän päälle semmonen olo, että karsii keskustelijoita pois ja hyvät keskustelunaiheet menee hukkaan. Itse ainakin puhuin tässä kanavoinneista ylipäänsä, en pelkästään Kryonista. Ei resonoi. Ei mikään niistä, mitä koskaan olen raottanutkaan. Mitään tekemistä en näe tällä asialla olevan Eklektikon enkä kenenkään muunkaan foorumilaisen henkilökohtaisten mieltymysten kanssa. Vaikka koko muu mailma lukisi Kryonia/muita kanavointeja ja hehkuttaisi niitä sydämensä kyllyydestä niin ei mun tarvi.

No jengissä siis ollaan. Oikeassa elämässä otan kyllä arvostelua vastaan, ja olen itseäni kohtaan aika kriittinen.

Joo. Tiedän ja myönnän. Ei ole fiksua antipatioida jotain foorumilaista. Omalta kohdaltani se johtuu juuri siitä, että koen monen hyvän keskustelun torppaantuneen hänen toimestaan. Ei tietenkään ole fiksua mennä siihen mukaan. Ainoa lohtuni on, etten ole ainoa.
Ja tosiaankin moni on lähtenyt foorumilta.

Mutta kanavointeihin.
Luin ennen vuotta 2012 kanavointeja, niin Kryonilta, kuin muiltakin. 2012 oli jonkinlainen lässähdys. Kanavointien kauniit lupaukset ja ennustukset eivät toteutuneet. Ei  myöskään uhkakuvat. Tuli tunne, että ne ovat kiva juttu siinä tilanteessa oleville, mutta ei todellakaan suurelle yleisölle. Miksi käyttäisin aikaani siihen? Miksi keskittyisin jonkun ryhmän saamiin viesteihin, koska minulle on olemassa omat viestit? Voi toki olla, että jossain vaiheessa etsin taas vastauksia kanavoinneista. Joshuan kanvoinnit sisältävät mielestäni minulle sopivimman energian. Mutta siihen energiaan saan yhteyden muutenkin.

Rankin juttu, minkä olen itse nähnyt, on tuttuni. Hän luki Kryon kanavointeja ja alkoi ottaa itse yhteyttä Kryoniin.  No, hänen ollessaan heikossa henkisessä tilanteessa, "itse Kryon" ilmestyi hänelle. Siinä tehtiin jonkilainen vihkimys. Voi kele, että potuttaa vieläkin hänen puolestaan. Se oli jonkinlainen helppoheikki, joka tituleerasi itseään Kryoniksi. Ja kun ihminen ihan itse avautuu helppoheikille, ei voida syyttää yksilön vapaan tahdon loukkaamisesta.  knuppel2 Juu - hänen elämänsä ja henkinen kasvunsa lähti hiukan sivuraiteille.

Se mitä aiemmin ajoin takaa on se, että jokaisella ihmisellä on syntymälahjana yhteys omiin korkeimpiin joukkoihinsa. Meillä on auttajaa jos jonkinlaista. Ja meidän pitää vaan pyytää yhteys heihin. Kun yhteys on sisäinen, helppoheikkien ja muiden väärien profeettojen on mahdotonta päästä väliin. Itse odotan myös henkilökohtaisempaa ja imormatiivisempaa tietoa, kuin yleishyödyllinen höpinä rakkaudesta ja tulevaisuuden muutoksista.

« Viimeksi muokattu: 05.10.2013 11:07:53 kirjoittanut Yep » tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #31 : 13.11.2013 14:14:55 »

Kryon-kanavoinneista osa on translitteroitu tekstiksi, eli jos englanti sujuu ( ja tämä on helppoa tavaraa, kaveri hehkutti keskinkertaisen enkkunsa parantuneen näitä lukemalla/kuuntelemalal) niin täältä löytyy:
http://www.kryon.com/k_25.html

Erityisen mielenkiintoisia olivat mielestäni nämä:

Tämän vuoden haastavuudesta ja mm. siitä miksi on niin paljon mm. kouluampumisia yms:
http://www.kryon.com/CHAN%202013/k_channel13_lagunahills-s.html

Akaasisista arkistoista, siitä miten ne toimivat ja miten ne muuttuvat:
http://www.kryon.com/CHAN%202013/k_channel13_elusiveakash.html
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  

Siirry: