Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Telepatiaa vai mitä? :D  (Luettu 2712 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
har.za
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 114



Profiili
« : 30.09.2013 21:02:59 »

Hahhaaa kävipä hassu homma tänään töissä. Hyllyttelin noita tuotteita kaupan hyllylle, kunnes päässäni kuului ääni " Kun oot tommonen yli pitkä ja mä oon tämmönen käppänä nii voisitko auttaa"   Grin Grin Aattelin nytkö se mieli ottaa vallan? knuppel2 knuppel2 Kunnes siinä samassa tuli hyllyn takaa nainen joka sanoi täsmälleen nuo sanat. Tarvitsi apua koska ei saannut tuotettaan hyllystä lyhyyden takia  Cheesy Smiley Smiley
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1365



Profiili
« Vastaus #1 : 01.10.2013 13:55:54 »

Hahhaaa kävipä hassu homma tänään töissä. Hyllyttelin noita tuotteita kaupan hyllylle, kunnes päässäni kuului ääni " Kun oot tommonen yli pitkä ja mä oon tämmönen käppänä nii voisitko auttaa"   Grin Grin Aattelin nytkö se mieli ottaa vallan? knuppel2 knuppel2 Kunnes siinä samassa tuli hyllyn takaa nainen joka sanoi täsmälleen nuo sanat. Tarvitsi apua koska ei saannut tuotettaan hyllystä lyhyyden takia  Cheesy Smiley Smiley

Kuules ystävä hyvä! Sua alettiin kouluttaa selväkuuloisuuteen / -näköisyyteen. Älä uskokaan, että hulluks. Siihen ei tarvi koulutusta, päinvastoin. Siihen riittää vaikkapa muuttaa yks tuhat km itään.
Kuvaamallasi tyylillä henkimaailma varmistaa, että henkisesti kestät kauttasi tulevat viestit.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Hamal
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #2 : 02.10.2013 20:39:08 »

 Grin Kuulostaa hyvältä!
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: