Tinnitus tuntuu olevan yleistä nykyään
Kuulovaurio on tietysti mahdollinen, mutta itse olen huomannut käytännössä muuta.
Ensiksi on järkevää tarkkailla omaa olemisentilaansa tinnitushetkellä- tekeekö jotain tiettyä tai ovatko ajatukset tiettyyn suuntaan kallellaan, mikä on olo ja miltä tinnitus tuntuu emotionaalisesti vst fyysisesti. Noilta tunteilta, jopa itse tinnitukselta, voi kysyä, mitä se kertoo ja mistä johtuu- jos on tarpeeksi hyvässä yhteydessä korkeampaan minäänsä ja/tai kehoonsa, vastaus tulee nopeaa.
Kyseessä voi olla esim.
multidimensionaalisen olennon/ energian (esim oman oppaan) yhteydenotto- tällöin omasta rauhantilastaan (meditatiivinen, selkeä, hyvä olo) käsin voi kertoa, jos tahtoo sallia selkeämmän viestinnän.
Toisinaan, varsinkin jos tinnitukseen yhdistyy epämukava olo, on itse omilla ajatuksillaan/ fokuksellaan jollakin tasolla blokkaamassa yliminänsä/ intuition/ oppaidensa viestejä.
On myös tinnitusta, joka liittyy ennen OBEa ilmenevään värähtelyjen muutokseen- esimerkiksi itse olen huomannut spontaanisti liikkuvani näiden tilojen välillä pitkin päivää, OBE ilman OBEa, eli shamanistista astraalimatkailua päivätajunta messissä, ihmisperspektiivi kahdessa tai useammassa paikassa yhtä aikaa (selvänä ja selkeästi kokien).
Joskus voi myös kuulla solujensa laulavan toisilleen rakkaudessa- solut itsessään on jokainen osa keho-Gaiaa ja omia universiumejaan, jotka viestivät fyysisen tason lisäksi toisin tasoin (niitä ihmistämättä).