Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vallankumous valolla  (Luettu 3749 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« : 09.10.2013 16:42:23 »

Maailmaa voi muuttaa ihan hiljaa ja 'salaa' kanavoimalla valoa haluamiinsa kohteisiin. Tästä on kerrottu sekä hienossa kirjassa nimeltään Sateenkaaresta Todellisuuteen (löytyypi kirjastosta) sekä Kryon kanavoinneissa (mahdollisesti ja jopa todennäköisesti muissakin kanavoinneissa, ne kun tuppaavat kertomaan aika lailla samaa sanomaa tätänykyä).

Sateenkaaresta Todellisuuteen kirjassa taidettiin nimenomaan mainita siitä, että tällä tavoin ihmiset voivat tehdä salaa vallankumouksen tällä planeetalla.  smitten

Idea on siinä, että kun lähettää johonkin kohteeseen kauttaan valoa, se valo on neutraalia ja vain 'valaisee' kohteen niin että ihmiset eivät enää voi olla huomaamatta sitä kohdetta ja asioiden todellista tilaa siinä asiassa/kohteessa. Tämä on mahdollista vapaan tahdon puitteissakin sen vuoksi, että valo ei tee mitään muuta kuin tuo asiat esiin, ihmiset sitten käyttävät omaa vapaata tahtoaan siinä reagoivatko jollain tavoin siihen mitä näkyviin tulee.

Valon kanavointia voi tehdä ihan kuka tahansa, siihen ei tarvita mitään erityisiä kykyjä tai kursseja.

Homma tehdään näin:
Maadoita ja suojaa itsesi (tästä löytyy erikseen ketjuja foorumilta aika paljon, joten ei siitä sen enempää).
Kuvittele sitten että sinuun virtaa sisään puhdasta valoa universumista ja sitä virtaa kauttasi ulos haluamaasi kohteeseen/kohteisiin. Voit itse kuvitella/visualisoida tämän ihan millä tahansa tavalla mikä sinulle tuntuu sopivalta. Itse kuvittelen että valo virtaa sisään kruunuchakrasta päälaelta ja ulos kämmenistä, mutta ihan mikä tahansa muukin toimii, pääasia että teet sen tavalla joka tuntuu sinulle itsellesi sopivalta/mukavalta.

Tärkeää ja huomionarvoista on se, että et saa millään tavoin määritellä asiaa, sillä se määrittelyosa energiasta menee hukkaan, koska se rikkoo vapaata tahtoa. Jos nyt otetaan esimerkkitapaus vaikka viime aikojen uutisista:
Ei näin: "Kanavoin valoa jotta ihmiset ymmärtäisivät arktisten alueiden öljynporauksen olevan hölmöä ja tuhoisaa."
Vaan näin: "Kanavoin valoa arktisten alueiden öljynporaukseen."

Itse teen myös 'kasamäärittelyjä', eli kun kanavoin valoa vaikkapa määritteellä "lääketeollisuuteen" tai "lääketeollisuuden ja käypä-hoito työryhmien kytkentöihin" liitän siihen myös valon kanavoinnin kyseisen tahon salassa pitämiin asioihin ja niille ihmisille jotka tietävät eniten näistä salatuista asioista. Edelleen täysin määrittelemättä mitä se valo tekee, eli vain valaisen - en anna mitään oletuksia sille mitä se valo tekee. Ihmisten toiminta nimittäin on vapaan tahdon lain alaista eikä siihen voi vaikuttaa.

Kohteet ovat siis vapaasti määritettävissä, kunhan vain lähettää sitä valoa eikä määritä mitä sen pitäisi tehdä.

Minä olen tehnyt tätä suunnilleen noin vuodesta 2004 jolloin luin tuon Sateenkaaresta Todellisuuteen kirjan ja uskon että sillä oli oman tasapainottumisen ohella vaikutusta myös siihen, että minulla aukesivat hoitokanavat itsestään parin vuoden kuluttua. Samalla tavoin tässä ollaan kanavana valolle, kuin hoidossa hoitavalle energialle, koen että nämä ovat molemmat jotain mihin kaikilla ihmisillä on kyky.

Lisäksi tämä on kiva siitä, että jokainen on vapaa valitsemaan kohteet mielensä mukaan, eli jokainen voi tehdä tätä  hiljaista vallankumousta juuri niissä asioissa, jotka kokee itse tärkeiksi.  smitten
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #1 : 09.10.2013 17:03:45 »

Niin. Vilpittömät intentiot on varmasti liikenteessä mutta itse näen asiat ehkä hieman toisin.
Ensinnäkin me emme voi tietää etukäteen mikä osio kuuluu ja mitä kuuluu tapahtuvaksi vaikka kuinka me itse näemme että siellä on pimennetty asioita tai pimeys on vallallaan.
Ehkä jotkut asiat vain kuuluu mennä niin kun menee.
Tämän takia en lähetä kenellekään valoa vaan rukoilen että asiat järjestyy niin kun ne pitää ja päätökset jotka tehdään olisi kaikkien osapuolien hyväksi.
Jos lähetän energiaa, teen sen vain rakkailleni ja silloinkin ajatuksena että se virtaa suoraan sydämmestään heille.
Mutta sen olen huomannut että minulla on taipumus nostaa esille kaikki kätketyt ja piilotetut asiat ja läpi elämän oikeastaan mikään valhe ei ole mennyt ohi, onko tämä valon tekoisia vaiko vain taipumus minussa, en tiedä.
Mutta onhan tässä kuitenkin se oma "intentio" valon lähettämisessä koska uskomme että sitä sieltä puuttuu ja tuomme kuitenkin esille asioita valon kautta, tuolloin energia ei ole neutraalia vaan pimeyttä vastaista toimintaa, sillä tuskin pimeys haluaa tulla paljastetuksi ja tuolloinhan pimeys on eräänlaista vastavoimaa. (Hieman hankalaa selittää).
Mutta tottakai se voi tuoda tasapainon, mielummin ajattelen asian niin. Että voimme lähettää valoa tuodakseen tasapainoa asioihin eikä meidän tuolloin tarvitse murehtia että lääketehtaitten pimenetyt asiat tulisivat päivänvaloon, vaan kaikki menee suunnitelmien mukaan.
Ja mitä luontoon ja muutenkin asioihin tulee niin miksi tämän valon pitäisi kanavoida ihmisten kautta? Miksi ei vaan suuri suunnitelma lähetä valoa sinne minne pitää ja miten nämä asiat on ennen vanhaa hoidettu.
No, paljon pohdittavaksi asioita.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #2 : 10.10.2013 09:42:48 »

Mutta onhan tässä kuitenkin se oma "intentio" valon lähettämisessä koska uskomme että sitä sieltä puuttuu ja tuomme kuitenkin esille asioita valon kautta, tuolloin energia ei ole neutraalia vaan pimeyttä vastaista toimintaa, sillä tuskin pimeys haluaa tulla paljastetuksi ja tuolloinhan pimeys on eräänlaista vastavoimaa.

Meillä on vain eri käsitys pimeyden luonteesta. Minun ja aloituksessani mainitsemieni lähteiden käsitys asiasta on tämä:

PImeys ei ole lainkaan itsenäinen voima, se on vain valon puutetta. (Niinkuin kuivuus on veden puutetta vaikkapa.)

Valo on neutraalia, se on valoa ei toimintaa. Ihan samalla tavalla kuin energiahoidossa se energia jolle hoitaja on kanavana vain kulkee hänen lävitseen niin ettei hoitaja anna itsestään mitään, vaan on vain sinä kanavana.

Näihin molempiin pätee se, että ihminen on vain kanava, niinkuin puutarhaletku jonka läpi vesi kulkee, eikä edes voi vaikuttaa millään tavoin muutoin kuin olemalla sinä kanavana.

Jos vain määrittelee kohteen, enkä mitään siitä mitä pitäisi tapahtua, toiminta on täysin neutraalia. Ei sillä ole mitään väliä mikä minun käsitykseni siitä että jostain puuttuu valoa on siinä vaiheessa kun valitsen kohteita, kun valo vain kulkee lävitseni ilman että laitan itsestäni mitään siihen.  Itse asiassa en edes ajattele kohteita valitessani että niistä puuttuisi jotakin, minä valitsen kohteeni sillä ajatuksella että on kiintoisaa nähdä mitä tapahtuu kun ihmiset tulevat niistä tietoisiksi. Pointti on tuoda asiat ihmisten tietoisuuteen, ei muuta.

Alkuperäinen intentioni joka kohdistuu vain kohteen valintaan, ei vaikuta millään tavoin siihen valoon joka lävitseni kulkeen.

Kun pimeys ei ole itsenäinen voima, ei se myöskään voi haluta tai olla haluamatta yhtään mitään. Itse asiassa se valokaan ei halua mitään, se vain on. Vanhoissa energioissa kiinni olevat ihmisten kyllä sitten toki panevat vastaan muutokselle, mutta sekin on nimenomaan ihmisten toimintaa, hekin vain käyttävät vapaata tahtoaan.

Lainaus
Mutta tottakai se voi tuoda tasapainon, mielummin ajattelen asian niin. Että voimme lähettää valoa tuodakseen tasapainoa asioihin eikä meidän tuolloin tarvitse murehtia että lääketehtaitten pimenetyt asiat tulisivat päivänvaloon, vaan kaikki menee suunnitelmien mukaan. Ja mitä luontoon ja muutenkin asioihin tulee niin miksi tämän valon pitäisi kanavoida ihmisten kautta? Miksi ei vaan suuri suunnitelma lähetä valoa sinne minne pitää ja miten nämä asiat on ennen vanhaa hoidettu.

Tässä asiassa ei olekaan pointtina tuoda yhtään mitään yhtään mihinkään, koko homman  juju on siinä, että ei ole mitään odotuksia sille mitä tapahtuu. Kaikki odotukset vähentävät perille menevää energiaa, koska odotuksilla ladatun energian ei ole sallittua mennä perille, juurikin sen vapaan tahdon kunnioituksen vuoksi.  Koko homman tarkoitus on VAIN tuoda asiat ihmisten näkyviin niin että he eivät voi olla huomaamatta asioiden tilaa. He päättävät sitten itse omalla vapaalla tahdollaan tekevätkö asioille jotakin vaiko eivät. Tässä tuodaan asioita ihmisten näkyviin, ei vaikuteta niihin asioihin itseensä.

Ja murehtiminen ei auta mitään, en murehdi lainkaan niitä asioita joihin kanavoin valoa. Olen kiinnostunut näkemään mitä ihmiset tekevät vapaalla tahdollaan kun asiat tulevat näkyviin. 'Suuri suunnitelma' on minun maailmankatsomukseni (ja noiden siteeraamieni lähteiden) mukaan se, että ihmisiksi inkarnoituneet jumalan osaset (sielumme ovat soluja jumalan ruumiista) ovat se ainoa asia mikä tähän planeettaan vaikuttaa, ei mikään ihmisten tai tämän fyysisen tason ulkopuolinen voima. Juuri sitä tarkoitaa se, että tämä on vapaan tahdon planeetta. Tarkoitus on katsoa mitä me ihmisiksi inkarnoituneet jumalan osaset teemme ihan ilman mitään ulkopuolisten tahojen asiaan sekaantumista.

Dualismin harhassa jossa uskotaan että on olemassa hyvä/paha, oikein/väärin jne. uskotaan usein myös pimeyden olevan itsenäinen voima. Jos on siinä fyysisen tason helposti tuottamassa dualismin harhassa, että on hyvä/paha vastakkainasettelu jossa paha on olemassa itsenäisenä voimana, on sinun käsityksesi aivan looginen, ei siinä mitään.

Tämä ketju ei todennäköisesti olekaan relevantti eikä hyödyllinen niille, jotka uskovat pahan olevan itsenäinen voima.

« Viimeksi muokattu: 10.10.2013 09:45:03 kirjoittanut Eklektikko » tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #3 : 10.10.2013 13:27:01 »

No miksi pitää sitten kanavoida valoa jos ei ole mitään erityisiä intentioita?  Grin

Mut joo, ehkä ajattelen nyt dualismin kautta että jing/jang on omassa itsessään viattomia, sekä valo että pimeys mutta ihmisen kautta suodattuna ne saa sitten omanlaatuisen ilmentymän. Mutta olen itse vastikään vasta tutkinut tuota pimeyttä omana voimana tai osana itseäni joten olen vielä matkalla ns. Sen verran sanoisin että pimeys itsessään on vain pimeyttä, se ei ole pahuutta ja monet viisaat ihmiset kautta historian on tullut siihen tulokseen että pahuus ei sinänsä ole olemassa mutta ilmentää itsensä vain ja ainoastaan vapaan tahdon kautta. Mutta nyt meni off topicin, sori  Smiley
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #4 : 10.10.2013 13:39:00 »

Kaikissa ihmisissä toki on niitä 'pimeitä puolia' mutta en minä sitäkään pimeyttä ajattele itseänäisenä voimana vaan vain valon puutteena ihmisen persoonan tietyissä osissa. Maalllisin termein ne ovat käsittelemättömiä vanhoja traumoja ja niiden seurauksia sekä niitä puolia joita itsessä tukahdutetaan ja kielletään. (Ja se ettei kiellä ei tarkoita että vielä toteuttaisi kyseistä puolta itsestään, vain sitä että hyväksyy sen olemassaolon tai potentiaalin sen olemassaoloon itsessään.)

Lainaus
No miksi pitää sitten kanavoida valoa jos ei ole mitään erityisiä intentioita?  

Onhan minulla vaikka mitä intentioita, mutta ne eivät ole mukana siinä valon kanavoinnissa, vain kohteiden määrittelyssä ennen kuin se kanavointi alkaa. Ja päällimmäisin intentioni on uteliaisuus: nähdä millä tavoin ihmiset rupeavat omaa vapaata tahtoaan käyttämään niissä asioissa kun näkevät ne selkeästi sellaisina kuin ne ovat sen valon ansiosta. Jos ei tiedä asioiden todellista tilaa on aika vaikea todella ilmentää käyttäytymisellään vapaata tahtoaan sen suhteen.

Minun intentioni on myös planeetan yleinen värähtelyjen kohottaminen, mitä tämä valon kanavointi myös tekee.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: