Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Punertava kissa, jolla pyöreä vartalo  (Luettu 2921 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
x
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 11.10.2013 12:48:31 »

Laitan uneni myös tänne, sillä eräällä toisella palstalla kukaan ei ole uneen keksinyt tulkintaa:

Istuin jossain asunnossa, punertava kissa lähestyi minua. Sillä oli oikein hurjat viirusilmät – ne silmät näyttivät ovelilta ja suoraan sanottuna kamalilta, aivan kuin kissa juonisi jotain pääni menoksi. Kissa tuli lähemmäksi ja lähemmäksi, ajattelin, että en taida uskaltaa koskea siihen, jos se vaikka raapii tai puree. Nostin kuitenkin kissan ja pitelin sitä käsieni varassa, vain kissan pää näytti oikealta kissalta, sen vartalo oli pyöreä kuin jalkapallo, todella omituinen siis. Kissa alkoi puhua minulle: “Tulin luoksesi, koska tiedän, että sinä hyväksyt minut tällaisena kuin olen”. Kissa makoili tämän jälkeen tyytyväisenä sylissäni ja silittelin sitä kaikessa rauhassa.

Mitä lie tarkoittaa? Kissat kun eivät yleensä tiedä hyvää.. Itse en ole "pyöreä" niinkuin unen kissa - vaan hoikka, joten uni ei ainakaan minun ulkonäkööni viittaa..  crazy2
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1 : 25.10.2013 10:05:53 »

Minusta tämä viittaa jonkun toisen henkilön hyväksymiseen sellaisena kuin hän on. Onko joku mies naismainen/homo tms. mutta hän tietää että sinä hyväksyt hänet vaikka muut voivat kokea ja nähdä hänet erilaisena, outona.
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: