No, olen aina koittanut hakea jotain totuutta monin erin tavoin, vaikka tuskinpa sellainen edes on ihmisen saatavilla. Pitkään ajattelin esim., että ihminen on pelkkä sieluton tietokone. Tuo, että toiset luulisivat hulluksi, on ehkä kieltämättä lähinnä omaa pelkoani. Itse en ainakaan ole koskaan pitänyt ketään hulluna tai tyhmänä omastani poikkeavan elämänfilosofian ja sellaisten takia. Tuntuu vain, että minun äkillisessä henkistymisessäni voisi olla läheisilleni aika paljon sulatettavaa.
Olen aina nähnyt herkästi kaikenlaisia asioita, auroja ja henkiolentoja. Oma kumppanini olisi huolissaan, jos kertoisin, että pidän joitakin näkemiäni asioita totena. Vielä hullumpana pitäisi, jos kertoisin, miksi pidän niitä asioita totena. En ehkä ihan vielä uskalla kauheasti kertoilla, mutta ehkä myöhemmin. Tähän kuitenkin liittyy kohtaamisia erilaisten henkiolentojen kanssa ja outoja yhteensattumia. Ja olen nyt onnellisempi kuin koskaan, sillä tiedän, että minusta pidetään huolta.
Toivottavasti kukaan ei ole kokenut näitä viestejäni loukkaaviksi. Joskus asettelen sanani todella kömpelösti. En tarkoita mitään pahaa, ja olen liikkeellä avoimin mielin. Minulla on vielä todella paljon opittavaa (ja varmasti tulee aina olemaan. Se elämässä onkin hienoa).