Hei, ihana viesti
Monella täällä lienee samanlaisia mukavia kokemuksia rajan taa siirtyneistä
Minulla myös. Samoin, juuri tänään ajattelin, kuinka hassulta tuntuu, että ihmiset puhuvat kummituksista. Kummituksista!
Vaikka kyseessä ovat ihan henget, täältä lähteneet ihmiset toisessa energiaolomuodossaan (tai miten sen nyt haluaa sanoa). Tuo tuoksujen tunteminen on sinulla hieno lisäominaisuus
. Itse haistan harvoin mitään, liekö syynä erittäin huono hajuaisti
. Mutta muunlaiset mainitsemasi jutut ovat tuttuja.
Odota vain, jos näet heitä unissa, niin kyllä aika pian alkaa tulla viestejä ihan päivätajunnassakin
. Kannattaa vain pitää mieli avoimena. Harvemmin he kylläkään mitään elämänviisauksia tai neuvoja jakelevat, niin kuin ihmiset yleensä juhlallisesti luulevat ja odottavat.
Esimerkiksi eilen kävi juttelemassa hemmo, joka haudataan ihan pian. Hän oli juuri samanlaisena siinä kuin eläessään. Iloisen oloinen. Sanoi odottavansa kovasti hautajaisiaan, koska "bileisiin" tulee koko suku. Harmitteli vain, ettei pysty olemaan itse ihmisenä paikalla, mutta muuten kyllä. Voi pyhä jysäys. Olen pikkuisen flunssainen, mutta tässä räjähtäneessä olotilassakin lähden sinne, koska "vainaja" niin odottaa näitä "juhliaan."
Mutta kerropa tosiaan tällaisia jollekin. Tuntui itse asiassa mukavalta kirjoittaa tänne. Elävässä elämässä ei ole monia joille voi jutella. Kajahtaneena pidettäisiin. Tältä hemmolta kyllä kysyin, yllättyikö hän siitä, että pystymme juttelemaan näin raja-aitojen lävitse. Hän sanoi, että ei, koska oli kuullut asiasta äidiltään (edesmennyt, tullut uniini). :
Oletkos sinä uskaltanut jutella kokemuksistasi ihmisille? Tai muut, näitä juttuja kokeneet? Itse haluaisin kauheasti kertoa näistä kuulumisista sukulaisille, mutta tietäähän sen, ettei todellakaan voi.
Järkevän ihmisen mainehan siinä menisi.