Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: samat merkit vallalla, onko outoa  (Luettu 2945 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
CulDeSac
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« : 30.10.2013 19:46:01 »

olen ihan uusi lukemaan karttoja, eikä luonnekuvauksetkaan kovin hyvin hanskassa.

Osaako kukaan kommentoida, kuinka tavallista on että karttaa hallitsee samat merkit,
omalla kartallani planeetat on 3 härkää, 3 skorpionia, 2 jousimiestä ja 2 kaurista..
nouseva merkkini on oinas... toisinaan tunnen itseni aika haastavaksi perheelle ja ystäville..

Minkähänlainen hirviö sitten noiden mukaan mahdan olla?

Eihän talot vaikuta luonteeseen? Cheesy
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #1 : 30.10.2013 20:22:11 »

Kyllä ihmisillä aika useinkin on stelliumeja, eli 3 tai useampi planeettaa vierekkäin, jolloin osuvat samoihin merkkeihin. Mutta ei kukaan hirviö ole pelkän karttansa perusteella, koska oma lukunsa on, miten sitä karttaa sitten elää todeksi.  Smiley
tallennettu
CulDeSac
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #2 : 30.10.2013 21:19:45 »

niinkö? Smiley
Ehkä tuo hirviö kuvaavana sanana on aika äärimmäinen, mutta eikö horoskoopit nimenomaan tuppaa ratkasemaan ne sisimmät ajatukset ja reaktiot asioihin joten pohjimmiltaan se kai on aika vaikea käyttäytyä pidemmän päälle itselleen ihan epätyypillisesti?
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #3 : 31.10.2013 17:57:01 »

No jaa...  Smiley Mikä nyt sitten on itselle tyypillistä!  Cheesy Tulet nimittäin huomaamaan kun tutkit karttaasi, että yksi planeetta-asetelma tuo olemukseesi ja elämääsi yhdenlaista energiaa, ja toinen aivan toisenlaista, jopa vastakkaista! Siinä ei sitten auta kuin peilata oman elämänsä kautta, että kumpaan suuntaan on oikeasti ajan mittaan mennyt enemmän, vai onko jäänytkin ihan välille. Smiley Samalla oivaltaa, että muillekin ihmisille käy aivan samoin, eli ei toisistakaan mitään kiveen hakattua 100% tietoa kartan kautta tule. Itsetutkiskeluun kyllä ihan käyttökelpoinen väline, että onkos nyt näin vai noin.

Itse olen tullut siihen ajatukseen, että syntymäkartta on eräänlainen näillä eväillä, näillä potentiaaleilla-taulukko, mutta juuri koska eväitä ja potentiaalia on niin erilaisiin asioihin, niin sitä sitten elämän mittaan tulee eletyksi toteen eri tavoilla. Mihinkään nämä pallerot ja pisteet transiitteineen eivät pakota. Esimerkkinä, joku sanoisi että transiitti x on uuden työpaikan saamisen kannalta otollinen, oo koo. Mutta eihän sinulle sitä uutta työpaikkaa tule jos et itse lähde kotoasi haastatteluun.  coolsmiley Wink
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: