Pitäisiköhän alottaa kirjottelu täällä foorumilla nyt sitten tästä aiheesta
Itse siis olen Aurinko-Kalat ja seurustelin Aurinko-Härän kanssa seitsemän vuotta, oltiin jopa kihloissa monta vuotta tuosta ajasta, kunnes päätin pistää suhteen poikki vähän vajaa vuosi sitten, kun en enää yksinkertasesti jaksanut olla siinä suhteessa. En voi sanoa, että olisi varsinaisesti ollut mitään erityisiä syitä sinällään eroon, mutta jotenkin vain rakkaus ja intohimo minun osaltani hiipuivat vuosien saatossa.
Alussa kun tutustuimme, olimme todella samanlaisia ihmisiä, mutta jotenkin minä aloin muuttua kovasti näin muutaman viime vuoden aikana, ja omasta mielestäni meidän eroavaisuudet ihmisinä kävivät ihan liian suuriksi..Miehellä ei ollut pahemmin ystäviä, hän viihtyi kotona suurimman osan ajasta, oli rauhallinen, hieman vaikea saada kontaktia, ei jaksanut oikein innostua uusista asioista, ei ollut juurikaan harrastuksia eikä tosiaan siis käynyt oikeen missään jne. Mutta siis varsinaiseksi huonoksi piirteeksi laskisin sen, että hän oli todella omistushaluinen, joka kyllä todellakin ilmeni mustasukkasuutena varsinkin silloin kun olin ulkona ystävieni kanssa viikonloppuisin. Itse hän ei ikinä nauttinut alkoholia tai käynyt baareissa. Ja se täytyy sanoa, että ikinä en olisi voinut edes epäillä hänen pettävän, siinä asiassa luotin kyllä häneen 100%, vaikkakaan hän ei tainnut minuun..en tosin olekaan ihan niin varma ihminen siinä mielessä.
Mutta se täytyy sanoa, että hänestä tulisi varmasti jollekin mitä ihanteellisin aviomies ja toivon todella että hän löytäisi itselleen sopivan naisen. Tosin täytyy sanoa että hän otti eromme todella todella raskaasti eikä ole siitä vieläkään toipunut..Itselleni ero ei kauheasti tuntunut, mutta olinhan tietty itse se jättävä osapuoli..
Ja siis periaatteessahan suurin osa noista seikoista hänessä on vain hyviä asioita ihmisille, jotka pitävät vakaudesta ja sellaisesta tasaisuudesta, mutta itse en ole ollenkaan sellainen..alkoi tuntua että tarvitsen jotain ihan muuta. Oli tuossa joitain tyyppejä hänen jälkeen, mutta nyt on sitten ollut tiiviisti kuvioissa Aurinko-Kaksonen jo kohta puolen vuoden ajan