Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kalat-Härkä?  (Luettu 20836 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Siiri 58
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 39



Profiili
« Vastaus #15 : 25.05.2009 21:33:57 »

Itse olen härkä-nainen ja olin yhdessä kalat- miehen kanssa. 15v naimisissa.Suhde ei toiminut alkuunkaan. Kalat mies oli porvarillinen ja elämän arvot täysin päin vastaiset ja määräilevä.Itse härkänä olin hiljaa ja en sanonut mitään poikki puolista sanaa ääneen vaikka kihisin ajatuksissani kiukusta,vihasta ja halveksunnasta. tickedoff
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #16 : 04.06.2009 10:48:14 »

Sattuipa sopivasti tämä aihe nyt silmiini, sillä olen tavannut vähän aikaa sitten erään kalamiehen ja olen itse härkä.  smittensmitten

Kalat - Härkä:

Tässä kaksintanssissa härän tasaiset ja asistilliset liikkeet täydentävät onnistuneella tavalla kalan runollista ja herkkää luontoa. Nämä toisilleen omistautuvat ja toisiaan suuresti ihalevat merkit viihtyvät parhaiten kotona, jonne vetäytyvät nauttimaan elämään kauneudesta. Tämä suhde toimii yleensä erinomaisesti. Härkä nimittäin kunnioittaa kalojen herkkiä tunteita ja saa hänen häilyväisyytensä tasaantumaan rauhallisuudellaan. Kalat puolestaan tekee rakkaan härkänsä puolesta miltein mitä hyvänsä ja antaa hänelle kaiken mahdollisen huomion, mikä onkin härälle hyvin tärkeää. Heidän välillään voi aiheutua jännitteitä kalojen voimakkaan mystisen taipumuksen tai härän alituisen järjestelemisen halun vuoksi. Nämä vaikeudet ovat yleensä kuitenkin voitettavissa.


 smitten

(Lähde: Jonathan Sternfield; Rakkauden tähtitaivas)

 smitten smitten smitten smitten
tallennettu
Iipuli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27


Profiili
« Vastaus #17 : 04.06.2009 13:31:18 »

on niin ristiriitaista, härät ei taida yleensä olla pelureita. *ihan sekasin* smitten Cheesy Cheesy Smiley

Itse olen aurinko-härkä ja hyvin pitkälle pelinainen... venus kaksosissa tekee osuutensa...   buck2
Oma mielipiteeni on, että härkä pitää vain saada uskomaan, että se haluaa jotain...Anna pojalle haastetta "kova luu purtavaksi"   Wink   (tää vaan siis tosiaan oma henk.koht. mielipide!!!)

Minulle on aina sanottu, että pitää etsiä kala-mies  Tongue
(pelkän aurinkomerkin perusteella)
Isäni on aurinko-kala ja isäsuhteeni on aina ollut melko mutkattomasti toimiva. Olemme useista asioista täysin eri mieltä, mutta esim. toisen ollessa pahalla tuulella, osaamme toimia niin, ettei "räjähdystä" synny. Asiat selvitetään sitten myöhemmin järjellä.   Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: