Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kalat-Härkä?  (Luettu 20834 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Minja
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Eteen päin,sanoi mummo lumessa


Profiili
« : 13.05.2006 09:18:59 »

Olen kalat nainen ja tutustunut varsin puoleensa vetävään härkämieheen...Nouseva neitsyt minusta välillä sähäkän tapauksen jolla ei pinnaa riitä senttiäkään uglystupid2 Härkämies taas rauhallisempana tulee ja auttaa, menettämättä hermojaan minun poksahdellessa vieressä.Olemme selvästi samalla aaltopituudella kaikin tavoin ja virnettä riittää  Wink Mietinkin, onko tästä aineksia mihinkään, kun tällainen yhdistelmä kyseessä?? Kokemuksia?
tallennettu

"Revin kaiken.Raastoin.Uhosin.Vihasin.Nyt voin aloittaa taas kaiken alusta."
Aurinko kalat
Kuu Oinas
Nouseva neitsyt
Jinx
Vieras
« Vastaus #1 : 13.05.2006 11:08:44 »

Kalat - Härkä:

Tässä kaksintanssissa härän tasaiset ja asistilliset liikkeet täydentävät onnistuneella tavalla kalan runollista ja herkkää luontoa. Nämä toisilleen omistautuvat ja toisiaan suuresti ihalevat merkit viihtyvät parhaiten kotona, jonne vetäytyvät nauttimaan elämään kauneudesta. Tämä suhde toimii yleensä erinomaisesti. Härkä nimittäin kunnioittaa kalojen herkkiä tunteita ja saa hänen häilyväisyytensä tasaantumaan rauhallisuudellaan. Kalat puolestaan tekee rakkaan härkänsä puolesta miltein mitä hyvänsä ja antaa hänelle kaiken mahdollisen huomion, mikä onkin härälle hyvin tärkeää. Heidän välillään voi aiheutua jännitteitä kalojen voimakkaan mystisen taipumuksen tai härän alituisen järjestelemisen halun vuoksi. Nämä vaikeudet ovat yleensä kuitenkin voitettavissa.


 smitten

(Lähde: Jonathan Sternfield; Rakkauden tähtitaivas)
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #2 : 13.05.2006 14:47:37 »

Olipas hauskaa, että tämä tuli täällä esille. Itse olen nimittäin härkä nainen ja olen aina kokenut tulevani hyvin toimeen kalojen kanssa.  smitten Omalla syntymäkartallani on myös paljon kalaa, jonka vuoksi myös omassa luonteessani on härän lisäksi myös aikalailla "kalatekijöitä". On hiven nousumerkki neitsyttä (perfektionismi, pikkutarkkuus) ja kuumerkki kaksostakin (iloisuus ja energisyys)... Olen tällainen "sekasikiö". 2funny
tallennettu
Minja
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Eteen päin,sanoi mummo lumessa


Profiili
« Vastaus #3 : 14.05.2006 21:00:45 »

Jippijai jee...positiivisella mielellä eteen päin siis, kun noin hyvältä kuulostaa  smitten Liekö tästä tulossa se kuuluisa ELÄMÄNI KEVÄT  Wink
tallennettu

"Revin kaiken.Raastoin.Uhosin.Vihasin.Nyt voin aloittaa taas kaiken alusta."
Aurinko kalat
Kuu Oinas
Nouseva neitsyt
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #4 : 15.05.2006 11:03:38 »

Hei,

Toki parisuhteeseen astrologisestikin vaikuttavat monet asiat noiden aurinkomerkkien lisäksi, mutta kerron lisärohkaisuna, että minä olen Aurinko-Kalat ja avomieheni Aurinko-Härkä, ja seitsemän vuoden yhdessäolon jälkeen olemme yhä rakastuneita.  Smiley

Myönnettävä kyllä on, että suhde ei ole ollut helpoimmasta päästä, mutta ainakin tunnetta riittää. Ja ne vaikeudetkin ovat johtuneet uskoakseni muista asioista kuin aurinkomerkkien ristiriitaisuudesta.

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
Minja
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Eteen päin,sanoi mummo lumessa


Profiili
« Vastaus #5 : 16.05.2006 18:53:21 »

Positiivista...Elämäni ei ole koskaan ollutkaan mitenkään helppoa,normaalia tai edes tasapaksua, joten ei kai sitä osaisi kuvitellakaan, että ihmis- tai rakkaussuhteenikaan sitä voisi olla  Wink Luonnetta löytyykin meistä molemmista ja TIEDÄN ettei kumpikaan jää sanattomaksi, kun se ensimmäinen riita ilmaan leiskahtaa.
Mutta toisaalta taitaa vain olla miehen pelastus, ettei kanssani riidellessään verbaalisesti jää toiseksi  knuppel2 2funny
tallennettu

"Revin kaiken.Raastoin.Uhosin.Vihasin.Nyt voin aloittaa taas kaiken alusta."
Aurinko kalat
Kuu Oinas
Nouseva neitsyt
christa88
Vieras
« Vastaus #6 : 07.12.2006 19:07:40 »

Wau!! itse oon kalat nainen ja juuri kiinnostunut härkä miehestä. nousumerkkini on myös neitsyt. olen kiinnostunut miehestä, en tunne häntä kovin hyvin, ja nukuimme yhdessä ja nyt on ollut vähän jännitteitä välillämme, kun nähdään koulussa. olen kyllä jutellut tyypille. mutta en tiedä mitä mieltä hän on minusta.....onko vinkkejä?? astrologisestihan juttumme ehkä voisi toimia.... joten ei kai kannata vielä täs vaihees luovuttaa... toivottavasti pysyn jotenki on topic.  Cheesy smitten
tallennettu
IN
Vieras
« Vastaus #7 : 07.12.2006 20:34:54 »

Vanhempani ovat olleet naimisissa 31 vuotta, ja edelleenkin ihan liian onnellisia... Wink smitten

Isäni on Aurinko-Härkä ja äitini Aurinko-Kalat. Nousumerkkejä en nyt valitettavasti tähän hätään muista...Onhan heilläkin varmaan olleet omat "juttunsa" vuosien varrella, mutta ovat selvinneet niistä. Aina välillä jompi kumpi muistaa muistuttaa, kuinka hyvä heidän onkaan olla yhdessä...
Imelää, mutta totta  Kiss  Wink
tallennettu
christa88
Vieras
« Vastaus #8 : 07.12.2006 20:42:15 »

kuulostaa hyvältä!  smitten Wink
tallennettu
christa88
Vieras
« Vastaus #9 : 22.12.2006 15:03:27 »


kuulosti hyvältä, kunnes selvisi että tätä mun härkätyyppiä ei kiinnosta. en kyllä kuullut sen häneltä vaan kaverin kaverin kautta.... on koko juttu jäänyt vähän vaivaamaan  Undecided olen huomannut että itsensä huijaaminen sujuu minulta aika hyvin, joten nyt en tiedä mitä pitäis uskoa. voi olla vain sitä että minä haluan sen, ja yritän vakuuttaa itselleni että se haluaa mut("sanoi hän mitä tahansa, hän vie juttuja eteenpäin tositarkoituksella" Grin), tai sit voin uskoa että se vain on pelimies, niinkuin kaikki sanoo et se on. TAI sit voin unohtaa koko jutun  Cheesy ja se ei ole kauhean helppoa koska hän teki minuun vaikutuksen. voi olla kalojen hyväuskoisuutta.  Cheesy smitten
on niin ristiriitaista, härät ei taida yleensä olla pelureita. *ihan sekasin* smitten Cheesy Cheesy Smiley
tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #10 : 06.01.2007 22:05:26 »

Olipas hauskaa, että tämä tuli täällä esille. Itse olen nimittäin härkä nainen ja olen aina kokenut tulevani hyvin toimeen kalojen kanssa.  smitten

Näin minulla myös. Kalojen kanssa synkkaa erittäin hyvin - sekä naisten että miesten. Toki muu kartta sitten osaltaan joko vahvistaa tai vähentää Aurinkojen auvoista yhteensopivuutta.
tallennettu

Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #11 : 06.01.2007 22:35:27 »

Olen harka ja mieheni kalat-isani oli kalat ja aitini oli harka.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #12 : 08.01.2007 00:17:50 »

Olipas hauskaa, että tämä tuli täällä esille. Itse olen nimittäin härkä nainen ja olen aina kokenut tulevani hyvin toimeen kalojen kanssa.  smitten

Näin minulla myös. Kalojen kanssa synkkaa erittäin hyvin - sekä naisten että miesten. Toki muu kartta sitten osaltaan joko vahvistaa tai vähentää Aurinkojen auvoista yhteensopivuutta.

Jossain täällä oli juttua mistä kartalla näkee ns. kaksoisliekin aurinkomerkin ja minulla on siinä kohtaa (en nyt muista mistä kohtaa sen näki  Grin) kalat.  :Smiley Vesimiehetkin ovat aina jostain syystä kiehtoneet...
tallennettu
IN
Vieras
« Vastaus #13 : 08.01.2007 11:51:08 »

Jossain täällä oli juttua mistä kartalla näkee ns. kaksoisliekin aurinkomerkin ja minulla on siinä kohtaa (en nyt muista mistä kohtaa sen näki  Grin) kalat.  :Smiley Vesimiehetkin ovat aina jostain syystä kiehtoneet...

Liittyikö se mahdollisesti Junon sijaintiin, muistelisin...Justiina, tsekkailepa missä Juno luuraa  Cheesy Itselläni  juno on  vaaka huoneessa 12. En voi sietää  vaaka-miehiä (kumppanina - pidemmän päälle), mutta  kalat onkin sitten aivan eri juttu  Wink Että ehkä se Junon merkitys tulee sitten sitä kautta...(kalojen huoneesta löytyy vielä venus ja  mars)? Toivottavasti ei mennyt off topic!  smitten
tallennettu
Sissell
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 42



Profiili
« Vastaus #14 : 03.04.2007 10:11:46 »

Pitäisiköhän alottaa kirjottelu täällä foorumilla nyt sitten tästä aiheesta  Smiley

Itse siis olen Aurinko-Kalat ja seurustelin Aurinko-Härän kanssa seitsemän vuotta, oltiin jopa kihloissa monta vuotta tuosta ajasta, kunnes päätin pistää suhteen poikki vähän vajaa vuosi sitten, kun en enää yksinkertasesti jaksanut olla siinä suhteessa. En voi sanoa, että olisi varsinaisesti ollut mitään erityisiä syitä sinällään eroon, mutta jotenkin vain rakkaus ja intohimo minun osaltani hiipuivat vuosien saatossa.

Alussa kun tutustuimme, olimme todella samanlaisia ihmisiä, mutta jotenkin minä aloin muuttua kovasti näin muutaman viime vuoden aikana, ja omasta mielestäni meidän eroavaisuudet ihmisinä kävivät ihan liian suuriksi..Miehellä ei ollut pahemmin ystäviä, hän viihtyi kotona suurimman osan ajasta, oli rauhallinen, hieman vaikea saada kontaktia, ei jaksanut oikein innostua uusista asioista, ei ollut juurikaan harrastuksia eikä tosiaan siis käynyt oikeen missään jne. Mutta siis varsinaiseksi huonoksi piirteeksi laskisin sen, että hän oli todella omistushaluinen, joka kyllä todellakin ilmeni mustasukkasuutena varsinkin silloin kun olin ulkona ystävieni kanssa viikonloppuisin. Itse hän ei ikinä nauttinut alkoholia tai käynyt baareissa. Ja se täytyy sanoa, että ikinä en olisi voinut edes epäillä hänen pettävän, siinä asiassa luotin kyllä häneen 100%, vaikkakaan hän ei tainnut minuun..en tosin olekaan ihan niin varma ihminen siinä mielessä.

Mutta se täytyy sanoa, että hänestä tulisi varmasti jollekin mitä ihanteellisin aviomies ja toivon todella että hän löytäisi itselleen sopivan naisen. Tosin täytyy sanoa että hän otti eromme todella todella raskaasti eikä ole siitä vieläkään toipunut..Itselleni ero ei kauheasti tuntunut, mutta olinhan tietty itse se jättävä osapuoli..

Ja siis periaatteessahan suurin osa noista seikoista hänessä on vain hyviä asioita ihmisille, jotka pitävät vakaudesta ja sellaisesta tasaisuudesta, mutta itse en ole ollenkaan sellainen..alkoi tuntua että tarvitsen jotain ihan muuta. Oli tuossa joitain tyyppejä hänen jälkeen, mutta nyt on sitten ollut tiiviisti kuvioissa Aurinko-Kaksonen jo kohta puolen vuoden ajan  Cheesy
tallennettu

Aurinko-Kalat
Nousu-Vaaka
Kuu-Oinas
Merkurius-Kalat
Venus-Oinas
Mars-Jousimies
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: