Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuollut isä unessa  (Luettu 4997 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Elena10
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74


Profiili
« : 03.11.2013 19:35:23 »

Tänään on täydellinen auringonpimennys täsmälleen omalla auringollani Skorpioni 11ast neloshuone. Kai sen kunniaksi näin iltapäivällä unta, jossa oli vuosia sitten kuollut isäni. Hän oli pukeutumassa juhlaan, veti kravattia kaulaan ja oli niin komea ja tyylikäs. Keskustelusta muistan vain sen, että kysyin häneltä, mikset ilmoittanut, että olet tulossa. Asuimme unessa samassa talossa, hän toisella puolella ja minä toisella. Ja hän oli pukeutumassa juhlatamineisiin minun kylpyhuoneessani.

Osaako joku kertoa, mitä tuollainen uni tarkoittaa? Ajattelen kyllä usein isääni ja meillä oli tosi hyvät välit. Uni ei ollut mitenkään pelottava, olin iloinen, kun hän tuli.
tallennettu
Lumililja
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 83



Profiili
« Vastaus #1 : 03.02.2014 22:50:14 »

Kyllä olen taipuvainen uskomaan, että isäsi teki ihan oikean käynnin.  smitten Tosi kauniisti kuvailet unta, niin kuin koko viesti hehkuisi lämpöä  Cheesy Eikös tuonpuoleisessakin juhlita, niin kuin täälläkin.  :Smiley Olen tänne jo johonkin ketjuun kertonutkin, että ennen omia hautajaisiaan eräs läheiseni (joka oli jo kuollut siis) tuli uneeni kertomaan, että odottaa hautajaisiaan kovasti, koska silloin suku kokoontuu ja "bileistä tulee hyvät". Hän oli sukurakas.  smitten Hän siis ajatteli hautajaisiaan juhlana.

Ihana unesi oli, tuollainen uni on aina lahja, josta kannattaa vain nauttia niin kuin kalliista lahjasta nautitaan.  smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: