Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voisiko joku ihana auttaa?  (Luettu 4161 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
zeven
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« : 16.11.2013 15:23:26 »

Minua todella hämmästyttää oma tilanteeni. Olen eräässä ihmissuhteessani vähän hakoteillä ja toivoisin että joku osaisi auttaa minua. Yhtäkkiä elämääni ilmestyi ihminen, niin sanottu "unelmien" poikaystävä, joka ei siis ole kuitenkaan poikaystävä. Hän tuli kanssani samalle työpaikalle, näin heti että hänessä on jotakin erityistä ja tuntui kuin olisimme tunteneet jo paljon aiemmin. Ihastuin häneen täysin ja 3 kuukauden kuluessa olen todella rakastunut häneen. Välillämme on ollut todella vähän fyysistä kosketusta, mutta silti ihan kuin välillämme kipinöisi, katseemme ovat intensiivisiä ja hän on nukkunut vieressäni muutaman kerran. Hän ei kuitenkaan anna selviä merkkejä tai yritä mitään, mikä on todella hämmentävää. Olen kysynyt pari kertaa asiasta, toisella kerralla kaveri keskeytti ja toisella kerralla en vain saanut vastausta. Sydämessäni tuntuu että hän on se jota olen etsinyt aina, hän on melkein kopio minusta ja tulemme loistavasti juttuun toistemme kanssa. Näemme töissä ja vietämme vapaa-ajallakin paljon aikaa yhdessä. Pitäisikö minun siirtyä eteenpäin vai odottaa ilman fyysistä kosketusta keneenkään, kun minusta tuntuu etten edes pystyisi siihen?
Toivoisin apua näkijältä, tai joltakin ihmiseltä joka osaisi minua auttaa.
Syntymäaikani on 31.8.1990 ja hänen 30.10.1995.

Kiitos jo etukäteen <3
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #1 : 16.11.2013 20:24:01 »

Kellonajat ja paikkakunnat on astrologisen tulkinnan kannalta hyvä tietää, omasi ainakin pystyt varmaankin selvittämään. Ilman niitä jää tulkinta hieman tyngäksi.  Smiley

Muuten voisin sanoa, että katsele mihin tie vie. Varsinkin jos vietätte vapaa-ajallakin aikaa yhdessä, niin siitä voi jotakin syntyä pikku hiljaa. Jos liikutte jossakin porukassa, voisit yrittää kysäistä kahdenkeskiseen tapaamisen jotenkin kevyesti, keksiä vaikka jonkun asian mikä voisi häntä kiinnostaa tehdä kanssasi. Sanoisin siis, että aina ei heti tarvitse suoraan kysyä "oletko kiinnostunut minusta" tms., vaan voi vain viettää aikaa yhdessä ja katsella mitä tapahtuu. Kahden kesken ollessa sen alkaa kyllä jossain vaiheessa huomaamaan mihin suuntaan tilanne kehittyy. Nauti niistä kipinöistä, ne on ihania.  smitten
tallennettu
zeven
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #2 : 17.11.2013 01:30:30 »

Totta, unohdin kellonajat ihan tyystin. Hänen omaansa en saanut selvitettyä, mutta omani on klo 01:10. Molempien syntymäpaikkakuntana on Kotka. Kiitos vielä piristävästä viestistäsi, menen vaan päivä kerrallaan ja nautin väristyksistä ja katseista, ihanaa se todella on Smiley
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #3 : 17.11.2013 23:35:37 »

Nopeasti kun vilkaisen karttaasi, niin sinulla on monta tekijää, jotka antavat taipumusta hoivaamisen suuntaan. Kuutoshuoneessa on paljon tavaraa, aurinko IC:llä, MC kaloissa ja ASC ravussa khiron nousussa. Planeetat ovat keskittyneet kartan ala-laitaan, joten olet keskittynyt sisäisiin asioihin ja pohtimiseen, ja siten hoivaamistaipumuksesikin voi suuntautua henkilökohtaiseen auttamiseen ja ihmisten sisäisen maailman tukemiseen. Tämä nousee aika vahvasti tuosta kartastasi, mielenkiintoisen vahvoja elementtejä sinulla siihen suuntaan, myös kosmiset saturnus ja neptunus tukemassa tätä.

Samalla silti on tuollainen mielenkiintoinen hyvin tarkka kuun ja uranuksen yhtymä kauriissa. Voi olla, että haluat luoda jotain uutta, etkä vain tyytyä vanhoihin tapoihin. Noususolmukin kun on vesimiehessä. Kauris merkkinä on silti aika tapoihinsa juurtunut. Ihmissuhteiden kannalta kuviosi ovat mielenkiintoinen yhdistelmä, juurikin uranus-kauris ja venus leijonassa. Jollain tapaa olet energinen tapaus ihmisten kanssa toimiessasi, eli sormi ei suuhun välttämättä mene, vaikka muuten persoonasi voi olla rauhallisempi tai syvällisempi. Tunnepuolella näyttäisi, että olet samaan aikaan sekä hitaasti lämpeävä, että kuitenkin kaipaat yhtäkkisiä irtiottoja elämääsi. Sitoutuminen tässä mielessä voi olla haaste, sillä luottamuksen muodostaminen vie aikaa, mutta kuitenkin samalla kaipaat nopeaa toimintaa, josta voi seurata mahdollisesti kyllästymisiä?

Hyvin mielenkiintoinen kartta.  Smiley

Yhtäläisyyksiä sinulla tuon miehekkeen kanssa olisi juuri tuo kuun ja uranuksen yhtymä. Riippuu kellonajasta, osuuko kuu kauriin vai vesimiehen puolelle ja kuinka tarkka yhtymä hänellä on. Mikäli sattuisi niin mukavasti, että yhtymä on kauriissa, voitte tunnepuolella hyvinkin ymmärtää tätä erikoista yhdistelmää toisissanne. Sinun marsisi on vastakkaisella puolella karttaa hänen lähekkäin olevia venusta, plutoa ja marsiaan. Tässä voi hyvinkin olla jotakin intensiivisen vetävää. Mies myös omalta persoonaltaan voi olla intensiivisen kiehtova ja salaperäinen, seksikäs monen mielestä, tuon kolmikon läheikkäisyyden lisäksi kun kerran on aurinko skorpionissa. Riippuu sitten tuosta kellonajasta kumpaan merkkiin kuu sijoittuu, se kertoo aika paljon siitä hänen sisimmästään. Suuremmin en silti tässä ilman kellonaikaa viitsi arvuutella.  Smiley
tallennettu
zeven
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #4 : 22.11.2013 11:32:36 »

Voi kiitos että jaksoit avata karttaani. Smiley Minulla todellakin on taipumusta ihmisten hoivaamiseen, tahtoisin hoivata kaikkia maapallon ihmisiä jos siihen vain suinkin pystyisin Smiley Olen myös ainainen pohtija ja mietiskelijä, päivisin vietänkin aikaa yleensä pohdiskellen ja lueskellen kaikesta mikä minua kiinnostaa.

Olen huomannut että välillämme on jotain todella intensiivistä, siksi tilanne onkin niin hämmentävä. Hän tavallaan vaikuttaa jopa mustasukkaiselta kun näkee minua muiden miesten kanssa, muttei kuitenkaan näytä sitä selvästi. Hän pitää minusta huolta, istuu vieressäni, nukkunutkin muutaman kerran, mutta siihen se jää. Hän on todella salaperäinen ja mystinen tyyppi, seksikäskin tottakai..
Ehkä vielä joku päivä saan edes pusun Wink

Kiitos paljon avustasi <3
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: