Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Unien taitoja  (Luettu 4902 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Avicii
Astroholisti

Profiili
« : 19.11.2013 13:20:39 »

Onko teillä erikoisia taitoja mitä uniin tulee?

Itselleni on auennut ihan uudenlainen ote uniin. Kykenen palamaan uneen takaisin, tarkentamaan näköpiiriä ja usein kun olen unen ja valven rajalla, näen värejä sykkivän ja näen erilaisia unen kaltaisia näkyjä.
Esimerkkinä tänään kun otin pienet päikkärit niin näin unta minusta ja yhdestä miehestä jota tapailen, kysyin unessa että voisitteko näyttää miten tämä meidän suhde etenee ja ensin tuli näkymä ihmisistä jotka seisoivat joukoissa ja luulin että oli hautajaiset ja pyysin, tarkentakaa ja jatkakaa näkymää niin se olikin meidän häät.
No, enhän pidä tätä unta ollenkaan selvännäköisenä enkä usko että me mennään koskaan naimisiin mutta mielenkiintoinen oli tämä askel prosessi.

Hitsit, täähän on hauskaa  Grin smitten
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
lauraemilia
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #1 : 19.11.2013 16:59:57 »

Ui vitsi, kuulostaa hauskalle  Smiley
Kirjota tuo ylös ja anna tulevaisuuden tulla.

Tai sitten kokeile jotain helpompaa ja katso toteutuuko  :Smiley
tallennettu
Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 19.11.2013 18:04:14 »

Juu, tästä voi tulla hauska harrastus.  Grin Ainoa on että tämä toimii parhaiten kun otan tirsat päivällä.
Tämä uni jää kyllä mieleen mutta se juttu toimi niin hienosti, välillä näkökenttäni sumeni ja pyysin että tarkentakaa en näe jne.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Varjotar
Astroholisti

Starchild

Profiili
« Vastaus #3 : 25.01.2014 15:28:38 »

Mä usein pystyn unissani juoksemaan /hyppimään luonnottoman kovaa, korkealle, nopeesti ja varmasti.
Lentäminen on ollutt aina ensin hyvää, sitten se taito unen aikana surkastuu kasaan eikä onnistu enää.
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 25.01.2014 15:42:42 »

Mun keskimmäinen poika osaa hallita uniaan ihan mahdottoman hyvin.
Näkee järkkyjä painajaisia, mutta osaa niitäkin jo joskus hallita.
Se osaa mennä sellaseen valikkoon, jossa on vihreä ja violetti pyörre. Vihreä on hyvä, violetti paha, ja se voi sit mennä siitä vihreestä pyörteestä läpi, ja uni muuttuu. Tai sit se voi pysäyttää unensa. Tai tulee unessa mun sängyn viereen, ja saa apua. Tai osaa siirtyä kattoon uneaan niinkun ulkopuolisena.
tallennettu
Lumililja
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #5 : 25.01.2014 17:07:14 »

Kuulostaa jännältä!  Cheesy Tuollaisen unen varmaankin muistaa pitkään jälkeenpäin, varsinkin, jos se toteutuu. Huu nous..  Wink

Uskon, että unissa voi tosiaan harrastaa ihan tietoistakin toimintaa. Ja siis voikin. Vähintä mitä voi tehdä on herättää itsensä painajaisesta, jos sellainen osuu kohdalle (onneksi tosi harvinaista, mutta esim. liian lämmin huone voi laukaista..).

Itse olen käyttänyt tilanteen heti hyväksi, jos uneen on tullut joku tuttavavainaa.  2funny (Edesmenneeltä) Isoäidiltäni kysyin, voisiko hän auttaa minua eräässä asiassa. Siis ihan kokeilin vain. No, hän siihen valitettavasti sanoi, että ei siinä asiassa voi auttaa. Mutta sattuuhan tätä "hyväksikäyttöä" toisinpäinkin.  Cheesy Kuollut tätini pyysi unessa, että pidän yhteyttä sukulaistyttööni joka asuu ulkomailla (tytöllä ei ole yhteyksiä Suomeen). No, sen olen tehnyt.  smitten

Kai se on eräänlaista unenhallintaa tämäkin, vai onko... Shocked
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: