Kiitos lauraemilia kun otit asian esille
. Mukava lukea että muillaki on ollut samanlaisia kokemuksia, vaikka nyt kokemuksena ne eivät ole olleet välttämättä mukavia
.
Täälläki ollut sama homma. Yhdessä kerrostalossa asuessani, oli tällainen tumma hahmo, joka seisoi aina oviaukon kohdalla riippuen nukuinko olohuoneessa vai makkarissa. Tosi inhottava! Muutenkin sen asunnon energia oli päin honkia, en tykännyt ollenkaan. En vieläkään haluisi mennä siihen asuntoon, puistattaa ku muistelenkin sitä aikaa.. Etenkään kun en tiennyt mikä tämä tumma hahmo oli, ja oonko vaan päästäni sekaisin
. Uudelle asukkaalle joka muutti siihen asuntoon, meinasin hänelle mainita siitä tummasta hahmosta, mutta pidit sit kuitenkin suuni kiinni
.
Tuota tummaa hahmoa aikaisemmin, oli yksi nainen (toisessa asunnossa missä asusteltiin). Tämä nainen oli symppis, vähän iäkkäämpi. Istui vaan olohuoneen sohvalla. Vieläki hymyilyttää kun muistelen häntä, ei hän montaa kertaa ollut olohuoneen sohvalla. Jatkoi kai matkaansa.
Noiden tapahtumien jälkeen ei ole näkynyt/tuntunut hahmoja lähistölläni. Oon yrittänyt kieltää kaikki tällaiset hahmot tulemasta minun luokseni tai minun asuntooni. En tiiä onko toiminut suojautumiseni/kieltämiseni, vai onko vaan johtunut asunnoista ettei niissä ole ollut huonoja energioita tms..