Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: unia ex miehestä  (Luettu 6367 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
BlueRose
Kanta-astroilija

I Love Yuo Mom

Profiili
« : 24.11.2013 19:04:11 »

Parisuhde kariutui yks kaks 2kk sitten. Nyt näen todella paljon painajaisia miehestä, joka pettää toisten naisten kanssa tai seuraa perässäni. Mitään toista naista ei ollut. Miksi näitä unia näytetään  Huh Ahdistavaa kun ei pääse irti miehen henkisestä tunteesta, vaikka kuinka yritän ottaa irti tunteesta
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 25.11.2013 11:09:04 »

Parisuhde kariutui yks kaks 2kk sitten. Nyt näen todella paljon painajaisia miehestä, joka pettää toisten naisten kanssa tai seuraa perässäni. Mitään toista naista ei ollut. Miksi näitä unia näytetään  Huh Ahdistavaa kun ei pääse irti miehen henkisestä tunteesta, vaikka kuinka yritän ottaa irti tunteesta

Alitajuntasi työstää asiaa ja itse asiassa helpottaa valve-elämääsi käymällä asioita läpi unissa. Tämä on ihan maallisen tason juttu, unissa käydään usein läpi pelkoja, jotta ne eivät vaivaisi ihmistä niin paljon valve-elämässä.

Hyvä esimerkki tästä ovat synnytyspelot ja siihen liittyvät painajaiset: Tutkimus osoitti mielenkiintoisesti, että niillä naisilla, jotka näkivät karmeimmat ja lukuisimmat synnytystilanteeseen liittyvät painajaiset raskauden aikana, oli kaikkein helpoimmat synnytykset; kun pelkoja oli käsitelty unissa, ne eivät tulleet valvetilaan haittaamaan synnytystä. Samalla lailla ehkä sinun suhdepainajaisesi estävät ihmissuhteisiin liittyvien pelkojen tulemista myöhemmin haittaamaan tulevia ihmissuhteita.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Heidi-77
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 25.11.2013 11:21:55 »

Minäkin näin ex miehestäni unta. Hän on uudessa parisuhteessa kihlattunsa kanssa ollut pidemmän aikaa ja nyt tämä kihlattu raskaana (siinä unessa ainankin). Hän kysy minulta lastenhoitoon liittyviä asioita kun minulla nyt kokemusta kaksin kappalein. Myös siitä muutama päivä eteenpäin näin yöllä hänestä unta, että minä ja kaksostyttöni oltiin muutettu taloon minkä hän oli rakentanut kihlattunsa kanssa, heidän suhde oli purkautunut, mutta lasta ei tullutkaan. Talo unessa näytti samalle kuin mitä se todellisuudessa on (näin facessa kuvia) ja tiesin hänen rakentavan. me exän kanssa sitten siinä alakerran olohuoneessa mietittiin että neljätoistavuotta erosta meni ennenkuin tajuttiin että me kuulutaan yhteen. Naimisiin me mentiin aikoinaan vuonna 2003 ja erottiin 2007 ja alkuun välit riitaisat kunnes vuosien saatossa ollaan saatu välimme kuntoon. Hämmentävää Smiley
tallennettu
*Miia*
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #3 : 14.12.2013 09:48:04 »

Näin pitkään unia ex miehestäni kun erottiin.. Ero oli ikävä ja kaipasin häntä kovin. Unissa jätti kirjeitä ikkunaani ja monesti koitti unissa selittää jotakin mitä en tajunnut ja sanoi vaan että toivottavasti annan anteeksi jaa jaksan odottaa.. Hänen jälkiä jäi lumeen yms..
Kului reilu vuosi erostamme ja otti yhteyttä, nyt elämme onnellisesti avoliitossa  smitten
Et en sitten tiedä....  Smiley

tallennettu
SHL
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #4 : 17.12.2013 12:19:14 »

Itse erosin vajaa kaksi kuukautta sitten aviomiehestäni. Näen hänestä joka yö unia ja ymmärrän, että tämä on alitajuntani tapa käsitellä asiaa. Mies jätti minut pitkän parisuhteen ja avioliiton jälkeen toisen naisen vuoksi, joten tapaukseen liittyy paljon katkeruutta. Olen edelleen hyvin surullinen tapahtuneesta. Mieheni ei antanut meille mahdollisuutta edes korjata parisuhdetta, kun kaikkien ongelmien selitykset paljastuivat eron jälkeen.

Asun toisella paikkakunnalla toistaiseksi työkomennuksen vuoksi ja mieheni jäi yhteiseen kotiimme asumaan. Tätä oltiin suunniteltu noin vuosi, mutta näin noin 1-2kk ennen lähtöäni vahvan enneunen, jonka vasta jälkikäteen ymmärsin enneuneksi. Näen elämässäni ehkä kerran vuodessa enneunen, joka poikkeaa erityisesti muista unista sillä, että tunnen erittäin vahvasti. Saatan haistaa tilanteeseen liittyä hajuja tmv. Näin tässä enneunessa sen hetken, kun olimme allekirjoittaneet avioeropaperit ystäviemme luona ja mieheni lähti ovesta ulos, kun minä itkin vuolaasti ystäväni sylissä. Muistan tarkalleen keitä nuo ystävät olivat, muistan tismalleen kohdan heidän asunnossaan missä tämä tilanne tapahtui, muistan miltä mieheni näytti, muistan erityisen hyvin kuinka pahalta minusta tuntui. Tiedostin siinä unessa kuka tuo toinen nainen olisi, vaikka hän ei ollut paikalla unessa eikä oikeassa tilanteessa. Muistan kun heräsin tästä unestani nykyisenä exäni vieressä, itkin hänelle pahaa oloani ja kerroin unestani. Hän vain rauhoitteli, että kyseessä oli vain uni jota ei kannata ottaa vakavasti. Herätessäni minulla oli todella paha olo. Samanlainen kuin oikeassa elämässä, kun ero sitten myöhemmin tapahtui.

Minulle on moni sanonut eron jälkeen, että kaikki tapahtuu tarkoituksella. Mutta että näin enneunen tapauksesta, tilanteesta johon en vielä varsinaisesti voinut itse mitenkään vakuuttaa, en ymmärrä olisiko minun pitänyt toimia toisin vai oliko tämä jonkinlainen varoitus tulevasta menetyksestä? Enneuni ei tuntunut paljoa tainnuttavan tuskaani, tai siltä näin jälkikäteen tämä tuntuu, vaikka eroa olin itsekkin miettinyt jo ennen sen tapahtumista. Toisinaan ne tunteetkin voivat tulla yllätyksenä.
tallennettu
BlueRose
Kanta-astroilija

I Love Yuo Mom

Profiili
« Vastaus #5 : 28.12.2013 09:59:55 »

Mulla joka suhteen kohdalla ollut sama juttu, nähnyt jonkin sortin painajaisen mieheen liittyen että ero tulossa tms. Joka kerta kun olen sanonut, millaisen unen näin niin toinen vaan kumoaa asian ''höpö höpö'' Eikä mene unista kuin 3kk-½v niin ero vaan tulee. En ajattele käytöstäni silleen että aiheutan toisen pois epäilyillä. Ehkä unessa annetaan se tieto valmiiksi kuinka suhteessa tulee käymään.. meille herkimmille persoonille olisi liian kova jos asia tulisi julki ilman ennakkovaroitusta. Unet puhuttelee ja antavat valmista tietoa... selkouni yleensä on enneuni ja muut sekavat unet on mulle pelkotilojen aiheuttamia. buck2 Nyt näin toissa yönä unen ex:tä, että istuin hänen sohvalla niin kuin joskus istuin, hän oli kovasti laihtunut ja vasen käsi oli paketissa ilmeisesti satuttanut onnettomuudessa ja joutunut pitkälle sairaslomalle, koska hän tekee käsillään töitä (kokki) ei voi olla töissä. Mä katsoin vaan ja nousin pois ja en mitään sanonut. Mitähän tämä uni kertoo, eron jälkeen en ole kuullut pihaustakaan miehestä enkä nähnyt tosin ei kyllä enää kiinnostakaan.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: