Kommentteja Tigerwomanin viestiin. Vapaan tahdon laki on jotakin, joka ei ole oma keksintöni ja vaikka kaikki eivät siihen usko, en suinkaan ole ainoa tällä foorumilla joka uskoo.
Ajatus on energiaa ja menee aina kohteeseensa. Voimme lähettää esim hoitoa toisillemme pelkän nimimerkin turvin.
Minun maailmankatsomukseni mukaan nimenomaan ei mene ellei vastaanottaja anna hoidolle LUPAA mennä perille. Ja näin kyllä sanovat myös kaikki tuntemani energiahoitajat. Tämä on se vapaan tahdon lain juttu nimenomaan: Mitään energeettistä hommelia ei voi toisille tehdä ilman heidän lupaansa.
Kun joku henkilö potuttaa, sekin energia menee kohteeseensa.
Ei mene, jos on suojat päällä. Vapaan tahdon laki jälleen.
Se, että joku ärsyttää tahallaan, ei välttämättä ole merkki hyvistä suojista.
Se että joku ärsyttää toista tahallaan ei ole minkäänlaista energeettistä toimintaa, se on täysin maallista toimintaa jolla ei ole mitään tekemistä niin suojauksen kuin suojaamattomuudenkaan kanssa. Toisaalta mistä sen tahallisuuden tietää ellei ole telepaatti?
(Tahallisuus on myös usein ärsytyksen kokijan oma ja välillä virheellinenkin tulkinta tilanteesta, ärsytyksen tunnehan luodaan omilla ajatuksilla siitä mitä tuo toinen sanoi/kirjoitti. Jos ajattelee 'nyt se TAAS ärsytti tahallaan!' voi olla aivan väärässä asian suhteen ja aiheutti ihan itse sen oman ärtymyksen tunteensa.)
En tietenkään väitä, ettei jollakin voisi olla niin teflonpinta, ettei mikään pääse läpi. Mille mahtaa tuntua sellaisten suojien sisällä?
En tiedä, koska minun automaattisuojani estävät vain NEGATIIVISTEN energioiden yritykset päästä läpi, sekä muiden ei-toivottujen energioiden läpipääsyn.
Kaikki muu kulkee kuten se normaalistikin ihmisten välillä kulkee.
Moni on varmaan huomannut, että riitaisat ketjut vievät voimia ja tuntuvat tunkkaisilta. Ihan harmitonta ja muusta elämästää erillään olevaa touhua tätä kirjoittelu ei ole.
Kauan ennen kuin kirjoittelin millekään foorumille, tai olin edes kiinnostunut mistään hengellisestä, aiheutin omilla ajatuksillani siitä mitä muut minulle sanoivat esim. juuri riitatilanteissa paljonkin voimia vieviä negatiivisia tunteita. Onneksi otin vastuun omista ajatuksistani ja sitä kautta myös tunteistani. Nyt muiden ihmisten minkäänlaiset sanomiset eivät aiheuta minussa negatiivisia tunteita, koska olen tietoisesti opetellut ymmärtämään että on hyvin tärkeää kiinnittää huomiota siihen mitä minä itse niistä sanomisista ajattelen. Suosittelen, säästyy energiaa tärkeämpiin asioihin ja jaksaa paljon paremmin. Toisten ihmisten kanssa kasvokkain keskustelu ei ole yhtään sen vaarattomampaa tai vaarallisempaa kuin foorumikirjoittelukaan, koska siihen pätee tämä aivan sama asia.
Alemmalla astraalitasolla on matalampia henkiä, jotka pyrkivät vaikuttamaan ihmisten valintoihin ja elämään.
Vaikka uskonkin vapaan tahdon lakiin, on olemassa tahoja, jotka eivät sitä kunnioita.
Ylläolevassa on ristiriita: Vapaan tahdon lailla yleensä tarkoitetaan sitä, että mikään taho ei voi valita kunnioittaako vapaan tahdon lakia vai ei, vaan sitä on PAKKO kunnioittaa. Sen vuoksi sen nimi on LAKI eikä SUOSITUS.
(Ja tämä ei ole minun keksimäni juttu.)
Näen itse asian niin, että puhtaasti se ettei usko vapaan lain tahdon sitovan kaikkia tahoja laskee ne suojat ja antaa luvan tulla läpi.