Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Koira h.kooppi  (Luettu 5528 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
unelmassa
Vieras
« : 27.11.2013 19:51:08 »

http://www.delivet.net/horoskooppi.php Cheesy
 smitten smitten smitten smitten
Nyt vasta hokasin..et mun koira on kalat. Cheesy Cheesy
« Viimeksi muokattu: 27.11.2013 19:52:42 kirjoittanut unelmassa » tallennettu
Liekku
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 28.11.2013 10:11:58 »

Tyttären koirat ovat,   härkä tyttö ja vaaka poika,  kyllä aika hyvin pitää paikkansa.  Smiley
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2 : 08.12.2013 14:18:56 »

OOn jo aika kauan ajatellut ottavani Lhasa Apso koiran..
Niimpä sit otinkin.. Se on leijona h.koopissa. :Smiley
 smitten smitten
.. Lhasa apso (apso seng kye, tbetan apso)

Historia

Kotimaa: Tiibet

Syntyaika: Ikivanha (yksi vanhimmista koiraroduista)

Lhasa apsoja kasvatettiin pääasiassa tiibetiläisissä lamalaisluostareissa. Lhasa apsojen uskottiin mm. karkoittavan luostareista pahoja henkiä ja ne osallistuivat uskonnollisiin menoihin silkkityynyillä istuen.

Munkkien lisäksi vain muutamat harvat upseerit ja muut korkeaarvoiset henkilöt saivat pitää lhasa apsoja. Lhasa apsot toimivat varakkaiden perheiden sisätilojen vahtikoirina (pihalla vahdin tehtäviä hoitivat tiibetinmastiffit). Lhasa apsot suhtautuivat vieraisiin epäluuloisesti ja haukkuivat vihaisesti havaittuaan jotain tavallisuudesta poikkeavaa.

Lhasa apsot pystyivät elämään jopa 6000 metrin korkeudessa. Myös Himalajan vuoristokiipeilijät ovat pitäneet lhasa apsoja mukanaan rerkillään, koska niiden väitetään pystyvän ennakoimaan lumivyöryt.

Lhasa apsoja ei koskaan myyty ja Tiibetin ulkopuolelle lahjoitettiin pitkään vain uroksia, jotta rotua ei pystytty kasvattamaan Tiibetin ulkopuolella. Vasta vuonna 1921 länsimaihin saatiin ensimmäinen lhasa apso-narttu, kun englantilaiselle eversti Baileylle lahjoitettiin 1 narttu ja 2 urosta.
« Viimeksi muokattu: 08.12.2013 14:21:20 kirjoittanut unelmassa » tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #3 : 30.12.2013 17:17:25 »

OOn jo aika kauan ajatellut ottavani Lhasa Apso koiran..
Niimpä sit otinkin.. Se on leijona h.koopissa. :Smiley
 smitten smitten
.. Lhasa apso (apso seng kye, tbetan apso)

Historia

Kotimaa: Tiibet

Syntyaika: Ikivanha (yksi vanhimmista koiraroduista)

Lhasa apsoja kasvatettiin pääasiassa tiibetiläisissä lamalaisluostareissa. Lhasa apsojen uskottiin mm. karkoittavan luostareista pahoja henkiä ja ne osallistuivat uskonnollisiin menoihin silkkityynyillä istuen.

Munkkien lisäksi vain muutamat harvat upseerit ja muut korkeaarvoiset henkilöt saivat pitää lhasa apsoja. Lhasa apsot toimivat varakkaiden perheiden sisätilojen vahtikoirina (pihalla vahdin tehtäviä hoitivat tiibetinmastiffit). Lhasa apsot suhtautuivat vieraisiin epäluuloisesti ja haukkuivat vihaisesti havaittuaan jotain tavallisuudesta poikkeavaa.

Lhasa apsot pystyivät elämään jopa 6000 metrin korkeudessa. Myös Himalajan vuoristokiipeilijät ovat pitäneet lhasa apsoja mukanaan rerkillään, koska niiden väitetään pystyvän ennakoimaan lumivyöryt.

Lhasa apsoja ei koskaan myyty ja Tiibetin ulkopuolelle lahjoitettiin pitkään vain uroksia, jotta rotua ei pystytty kasvattamaan Tiibetin ulkopuolella. Vasta vuonna 1921 länsimaihin saatiin ensimmäinen lhasa apso-narttu, kun englantilaiselle eversti Baileylle lahjoitettiin 1 narttu ja 2 urosta.

Et tuo mun uuus koira on sit mainio..tapauss.Ihan kuin pieni jellona. :Smiley Cheesy Cheesy
Se on niin mun koira..varmasti se on yks meidän entinen Lulu koira..samat väritkin..Kutsun sitä Luluksi..vaikka se ei oo oikea nimi..mut heti tunsi nimen omakseen :Smiley
 Cheesy Cheesy      smitten smitten
« Viimeksi muokattu: 30.12.2013 17:20:52 kirjoittanut unelmassa » tallennettu
taiska
Astroholisti

Silmät ovat sielun peili :)!

Profiili
« Vastaus #4 : 03.03.2016 23:32:50 »

Minulla on kolme poika koiraa ja he ovat Leijona, Skorpioni ja Kalat Smiley. Olen ennenkin tuosta horoskoopista heidän horoskooppinsa lukenut ja aika hyvin pitää paikkaansa. Kaikki tulee keskenään toimeen hyvin kuitenkin Wink.
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: