Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kauris ja Neitsytkö ei muka sovi yhteen??  (Luettu 4527 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« : 09.12.2013 15:47:44 »

Heips. Oon alkanut tapailla erästä kaurismiestä, ja nyt silmiini osui netistä joku astrologi juttu että kauris ja neitsyt eivät olisi hyvä pari.. Oon aina elänyt luulossa että ne just sopii toisilleen! Haluaisko joku vähän avata mulle karttojen perusteella et voitaisko niiden mukaan pidemmän päälle tulla toimeen?  angel

Mies on siis: Nouseva Vaaka, Aurinko Kauris, Kuu Neitsyt, Merkurius Jousimies, Venus Kauris ja Mars Skorpioni.

Ja itse olen: Nouseva Leijona, Aurinko Neitsyt, Kuu Kalat, Merkurius Neitsyt, Venus Leijona ja Mars Kakoset.

Kiitos tuhannesti jos joku vaivautuu vähän analysoimaan karttojemme yhteensopivuutta, itse oon ihan amatööri.  coolsmiley

tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 09.12.2013 16:47:45 »

Olen nähnyt kertomuksia, joiden mukaan Kauris-Neitsyt -pariskunnat etääntyisivät nopeasti kaveritasolle. Molempien ongelmahan on ottaa etäisyyttä kumppaniin alkuhuuman jälkeen.

Teillä on kuitenkin hyviä osumia synastriassa, joten voihan tuo onnistua.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #2 : 10.12.2013 11:01:12 »

Älä välitä. Ex kanssa yhteiskartta sanoi että ei tulla oikein toimeen ja niin oltiin 17 vuotta yhdessä. Tapasin miehen ja yhteiskartta ihanteellinen parisuhteelle, ei toiminut. Kannattaa kokeilla nyt kuitenkin  Wink
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
luonnonoikku
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24



Profiili
« Vastaus #3 : 23.12.2013 21:57:15 »


Ihmissuhteita ei voi perustaa vain horoskooppimerkkien varaan. Ensisijaisesti ratkaisee tahto, halu ja se, miten paljon toisiaan rakastaa. Joskus (kuten omalla kohdallani) myös ulkopuoliset asiat, kuten uskonto ja vanhemmat, voivat tehdä ratkaisun niin tai näin puolestasi ja vaikuusmahdollisuutesi jäävät olemattomiin. Eli: mene ja kokeile, miltä alkaa vaikuttaa!

Astrologia auttaa lähinnä ymmärtämään toisen ihmisen erilaisuutta ja siten syventää ihmissuhdetta.
tallennettu
R2-D2
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3



Profiili
« Vastaus #4 : 28.12.2013 20:05:17 »

Olen järkiperäinen alalyytikko, joka kuuntelee intuitiotaan, sydämen ääntä, Jumalaa, henkioppaita ja on muutenkin avoin kaikelle. Tarkoitan kaikelle, myös energiamuodossa...  idiot2 Haluan nyt kuitenkin tähän väliin sanoa, että asianmukaisesti laaditut horoskoopit eivät ole vain helppolukuisia ja hauskoja vaan todella rautaista tavaraa, joka toteuttaa itsensä vaikka läpi harmaan kiven. Siis todellakin: Uskokaa, mitä se horoskooppi kertoo, erityisesti parisuhteen saralla. Mutta se mikä kannattaa huomioida on se, että katsotte sen horoskoopin olevan asiallisesti laadittu, että itse ymmärrätte sen ja että ylipäätään ymmärrätte, mihin pyritte ja miksi.

Jokaikinen suhteeni, nykyistä myöten, toteuttavat kosmoksen ja avaruuden asettamia puitteita ja hieman typeräksi tuntee itsensä, kun ei niihin ole uskonut ns. ajoissa. Toisaalta, osa suhteista, hankalistakin, on ehkä tarkoitettu meille opastamaan meitä itsetuntemuksessamme ja henkisen kehittymisen saralla. Hankalat suhteet jos mikä pakottaa ihmisen sille ärsyttävän kliseisesti ilmiannetulle epämukavuusalueelle ja siellähän sitä joutuu tutkimaan niin itseään, toista kuin ihmisiä ja maailmaa yleensäkin. Kiittäkäämme siis jokaista suhdetta, olipa se kaunis tai ruma, mutta vielä enemmän sitä taivaallista ja kosmoksellista hyvää, joka meille kaikille yrittää tarjota kaikkein parhaan ja antoisimman kokemuksen täällä maan päällä.

Että silleen.  crazy2
tallennettu

We're all mutants. What's more remarkable is how many of us appear to be normal. - Dr. Walter Bishop
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: