Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Minulla ja miehelläni huone 7. tyhjä  (Luettu 4764 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Leni
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3



Profiili
« : 10.12.2013 15:39:33 »

Vasta viimeaikoina olen alkanut tosissani opetteleen karttojen tulkintaa.
Miten tulkita tyhjyyttään ammottavat seiskahuoneet?

Kiitos kaunis, jos joku jaksaisi valaista.  smitten
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1017


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #1 : 10.12.2013 16:17:24 »

Yhden tulkinnan mukaan tyhjässä huoneessa ei ole oppimisen paikkoja.  Toinen keino on katsoa mikä merkki on huoneen kärjellä, ja katsoa sitten merkin hallitsijan sijainti.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #2 : 10.12.2013 18:55:20 »

Tottakai se voi olla merkityksellisessä asemassa, mutta ei ehkä sitten sisällä mitään suurempaa opittavaa tällä kertaa.
tallennettu
Downtempo
Vieras
« Vastaus #3 : 11.12.2013 00:54:21 »

voi olla ihan hyvä juttu.
ei tarvi tämän huoneen teemojen juttuja junnata ja punnata  laugh
suht selkeetä. tosin transiitit voi tuoda tullessaan asioita.

itekin oon miettinyt lähiaikoina tuota 7. huoneen tyhjyyttä, ja tullut tosiaankin tulokseen, että
selkeetä. en edes keksimällä keksinyt mitään kummempaa.
tallennettu
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 839


Profiili
« Vastaus #4 : 11.12.2013 01:42:23 »

Niin eikse oo niin ettei turhia planeettoja, ei turhia säätöjä? laugh
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1017


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #5 : 11.12.2013 09:35:41 »

Ja jos sinne välttämättä haluaa jotain planeettoja, niin voi kokeilla eri huonejakoja  Cheesy
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #6 : 11.12.2013 10:07:32 »

Minullakin on 7. huone tyhjä, mutta parisuhteet ovat olleet kyllä oppimisen paikka. 7. huoneen hallitsija on ollut usein synastriassa avainasemassa, eli kannattaa aina etsiä se kartalta riippumatta siitä, onko 7. huoneessa planeettoja vai ei. Kulmahuoneiden kärjet eivät edes muutu huonejärjestelmää vaihtamalla, eli hallitsija on aina sama millä tahansa systeemillä.

Lisäksi DC määrittää paljonkin parisuhteidemme laatua - joko niin, että haemme DC:n osoittamaa kumppania tai olemme itse parisuhteessa DC-merkin kaltaisia.

tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #7 : 11.12.2013 10:29:18 »

Tämä ei liity parisuhteeseen, mutta jos tyhjiä huoneita mietin, niin minulla esimerkiksi huone 9 on typötyhjä, mutta henkisyys näyttelee suurta roolia elämässäni kuitenkin. Se tosin on tullut kuin itsestään, eikä siihen ole tuntunut liittyvän mitään suurta opittavaa. Ehkä niin, että on vain ollut löydettävä se, mikä on jo valmiina. Paitsi että polku, joka  löytämiseen vei, on tietenkin ollut opinpolku vailla vertaa.

Jupiter on toki nousulla, ja nousu jousimies.
Ja huoneen kärki on neitsyessä, ja Merkurius löytyy antivertexiltä ja sillä on MC;n, Pluton ja Saturnuksen neliöt, ja inkonjuktio noususolmulle.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: