Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Perääntyvä venus ja kauneus?  (Luettu 11977 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
skipidoway
Vieras
« : 10.12.2013 18:05:54 »

Käsittääkseni kohta alkaa venus peruuttamaan ja silloin olisi kuulemma syytä välttää esim.parturiin menoa tai tehdä vaikka vaate ostoksia. Tuloksen pitäisi olla kuulemma ruma uglystupid2
Mietin,että täytyykö sen tarkoittaa rumaa, miksi se ei voisi olla myös jotain luovaa,uniikkia,eksoottista? Tiedän ainakin ihmisiä jolla perääntyvä venus kartalla ja he ovat ainakin erittäin näyttävän näköisiä ihmisiä Kiss
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 10.12.2013 21:52:59 »

Perääntyvän Venuksen aikana arvioidaan usein uudestaan esim. kauneuteen, raha-asioihin, arvoihin ja ihmissuhteisiin liittyviä asioita. Ehkä oma vaatemakukin kyseenalaistetaan ja tekee mieli kokeilla jotakin uutta. Tai sitten jos on jo kokeiltu uutta, niin ryhdytään tosi retroksi, eli haetaan vaatteet kirpparilta tai mummolan vintiltä.  Wink
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
skipidoway
Vieras
« Vastaus #2 : 11.12.2013 22:05:46 »

No elämäni ensimmmäinen permanentti on nyt tilattu, saa nähdä alkaako kaduttamaan. 5-v en ole parturissa käynyt tai ehkä pidempikin aika mennyt. tällä hetkellä aika puoleen selkään pitkät hiukset. Ehkä joudun käyttämään pipoa ensi vuoden crazy2  Itsellä askendentti saturnus ja  venus rapu
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #3 : 13.12.2013 19:44:46 »

Perääntyvä Venus on erinomaista aikaa kirpputorien, alennusmyyntien ja antikvariaattien koluamiseen sekä muutenkin antiikin ostamiseen, erityisesti koska perääntyminen tapahtuu vanhaa (ja nimenomaan ajan kuluessa arvoaan nostavaa) kamaa edustavan Kauriin merkissä.

Tämä siksi että tekee todennäköisemmin huippulöytöjä, kun myynnissä on alakanttiin hinnoiteltua arvotavaraa.  police

Kaikki muu Venukseen liittyvä sitten meneekin ongelmalliseksi, eli ei kannata viettää häitä, kihlajaisia ja sensellaisia ko. perääntymisen aikana. Ja ne uudet kampaukset ja tyylinmuutokset kannattaa unohtaa... nimimerkillä itse kuljin viime retron aikana valkoisessa pystytukassa ja havaijipaidoissa. :Smiley
tallennettu
skipidoway
Vieras
« Vastaus #4 : 13.12.2013 19:55:30 »

O,nou Shocked.....Pystyyks ton tain kumoon sillä,että mulla itellä transiittina alkoi just  saturnus aspect_tri venus ja astro.comin mukaan menis vielä  venus aspect_con askendentti. Joku sekasikiö afro sieltä kai tulee  buck2
tallennettu
skipidoway
Vieras
« Vastaus #5 : 15.12.2013 13:53:12 »

No sehän on vaan sinun mielipide ulkonäöstäsi Kiss
tallennettu
skipidoway
Vieras
« Vastaus #6 : 16.12.2013 19:28:03 »

Ei vaikuttanut perääntyvä venus lopputulokseen. Kaikki vaan parturiin ja ostoksille crazy2
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 18.12.2013 17:57:03 »

Ei vaikuttanut perääntyvä venus lopputulokseen. Kaikki vaan parturiin ja ostoksille crazy2

Niin siis se retro alkaa virallisesti 21.12. Että viikon päästä meikäläinen lähtee antiikkimarkkinoille, olkoonkin että mun tapauksessani mukaan tarttuu ennemminkin antiikinaikainen pelikonsoli kuin esim. jugend-kalustoa. :Smiley
tallennettu
skipidoway
Vieras
« Vastaus #8 : 19.12.2013 06:58:10 »

Pelikonsoleille plussaa coolsmiley Osta kans vanha kirjoituskone jos löydät sellasen, ne kun on katoamassa kokonaan buck2 Missä tollaset messut muuten on?
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #9 : 19.12.2013 18:18:46 »

Pelikonsoleille plussaa coolsmiley Osta kans vanha kirjoituskone jos löydät sellasen, ne kun on katoamassa kokonaan buck2 Missä tollaset messut muuten on?

Kyse ei ole mistään tietyistä messuista, vaan aion kiertää mahdollisimman monia liikkeitä, paikkoja ja tapahtumia pääkaupunkiseudulla, missä myydään vanhaa kamaa. Kaverit haukkuvat hipsteriksi tämän retroiluharrastuksen takia, mutta omasta mielestäni olen täysi juntti. :Smiley :Smiley
tallennettu
skipidoway
Vieras
« Vastaus #10 : 21.12.2013 16:22:54 »

Milloin muuten se venus lopettaa peruuttelun?
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #11 : 21.12.2013 19:24:15 »

Milloin muuten se venus lopettaa peruuttelun?

31.1.2014

tallennettu
skipidoway
Vieras
« Vastaus #12 : 28.01.2014 17:32:23 »

Nostoa...

Miten olette huomanneet näin pitkän perääntyvän venuksen vaikutukset elämään? Jatkaako venus vielä kauriin merkissä maaliskuuhun vai miten se oikein meni?
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #13 : 31.01.2014 15:52:11 »

Jatkaako venus vielä kauriin merkissä maaliskuuhun vai miten se oikein meni?

Jatkaa.

Omalta kohdalta mukavaa sikäli että tuli tehtyä oivallinen antiikkilöytö ja tavattua sukulaisia ja tuttuja joita en ollut nähnyt ainakaan moneen kuukauteen. Suhteessa tosin kitkaa, itse asiassa jännään kestääkö tämä pidemmän päälle ollenkaan, kun olen pohjimmiltani kuitenkin semmoinen runsaasti omaa tilaa ja yksityisyyttä tarvitseva ja tuolle toiselle parisuhde on suunnilleen maailman tärkein asia. :Smiley
tallennettu
skipidoway
Vieras
« Vastaus #14 : 31.01.2014 18:36:25 »

Hymmm...Tulkaa kumpikin toisiannen puoliväliin vastaan? Itse jouduin yhtäkkiä taidealalle ja teen lyhytelokuvaa ja muutenkin puuhailen kaikkeen elokuviin liittyvän kanssa. Lisäksi olen ihan helkkarin väsynyt ja ylikuormittunut, muttasen voi kai laittaa saturnuksen paluun pikkiin buck2
Paljon on ollut mediassa erouutisia ja myös sitten uusia parisuhteita. Itsestäni on taitanut tulla aseksuaali Undecided
Hei, mites teillä muilla?
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: