Mulla Venus on seilaillut 7. ja 8. huoneen välillä peruuttaessaan ja nää teemat on olleet hyvinkin läsnä mun elämässä. Pari päivää ennen Venuksen perääntymistä tapasin erään
-miehen, intensiivisen deittailuun panostuksen tuloksena. Kyseinen
ei ole mun ihannemies ulkonäöltään tai käytöstavoiltaan (mä en ole tottunut siihen että joku on herrasmies, haha), joten en päätä pahkaa ihastunut (vaikka
tais jotain semmosta tuntea) mutta mä ajattelin että kattellaan. Lämpenin ajan myötä ja tapailtiin lähes kuukausi, jonka aikana mä aistin ilmassa jotain kummallista, mutten osannut sanoa mitä se mahtoi olla. Mua ahdisti ajatus suhteesta, mutta aina kun mä ja hra
oltiin yhdessä, mun oli hyvä olla. Kun
kertoi, ettei halua seurustella mutta kuinka haluaisi edelleen että ollaan ystäviä koska meillä on ollut niiiin kivaa yhdessä, mä sanoin tarvitsevani tilaa miettiä. Siitä on nyt 2 viikkoa, ja mä oon edelleenkin hämilläni, että
veti multa täysin maton alta. Mä oon tottunut siihen, että mä ihastun ensisilmäyksellä ja teen aloitteen. Mua lähestynyt ihminen harvemmin herättää mun kiinnostuksen, valitettavasti.
(Tällä herralla on muuten
stellium
Se varmaan miellytti mua. Meillä on synastriassa myös vaa'an
mun
ja aika löyhästi mun
- mutta selittää ehkä sen molemminpuolisen vetovoiman, jonka takia kumpikaan ei halua päästää kokonaan irti.)
Raha-asioissa on ollut myös epäselvyyttä ja askeettisuutta vaativia viikkoja, mutta transitoiva
on syksystä asti ollut mun 2. huoneessa, mä oon kyllä pärjännyt
Jostain syystä myös minä, ujo
, jolla
12. huoneessa, oon ollut tosi sosiaalinen. Koko ajan on ollut ihmisiä ympärillä ja oon nauttinut siitä
ei varmaan hetkeen tule vetäydyttyä ravun panssarin alle, kun
alkoi taas antaa sähköhoitoa viime viikolla. Sopii mulle!