Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Auratransformaatio  (Luettu 24951 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Minna
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 11.12.2013 13:07:32 »

Onko auratransformaatio kenellekään tuttu juttu? Kuulin Jyväskylässä luennon siitä, ja mietin, että onko se sama tai samantapainen asia kuin Kryonin kanavoinneissa mainittu muutos, jonka voi pyytää henkimaailmalta? Auratransformaatiossa chakrat vähenevät kolmeen. Muistaakseni Kryon puhuu "leimasta". Se poistaa karman ja nopeuttaa kehitystä, mutta tuo mukanaan myös monia elämänmuutoksia. Muistankohan oikein? Onko kukaan teistä käynyt auratransformaatiossa, ja minkälaisia kokemuksia teillä on?
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 11.12.2013 13:13:53 »

Minun chakrajärjestelmäni on muuttunut sillä tavoin, että minulle on avautunut uusia chakroja keskilinjalle kehoa niiden perinteisten lisäksi ja tämä tapahtui ihan itsestään. En näe mitään pointtia poistaa/vähentää energiakeskuksia itsestäni, ajatuskin tuntuu hölmöltä.

Karmastaan voi irtisanoutua Kryonin mukaan ihan vain hiljentymällä ja sanomalla: 'Hengen nimeen, korkeimman minän kautta, täten irtisanoudun kaikesta karmastani.' Yhtään mitään muuta ei tarvita, ei 'auratransformaatiota' (mitä se sitten onkaan), eikä myöskään muita kommervenkkejä, varsinkaan mitään maksullisia kurssimuotoisia kommervenkkejä...  Wink

Olen itse irtisanoutunut karmastani jo viitisen vuotta sitten ja samoihin aikoihin alkoi niitä uusia chakrojakin avautua, mutta en sinänsä ole sitä mieltä että näillä olisi paljoakaan tekemistä keskenään.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Minna
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 11.12.2013 15:47:34 »

No, tuo selventää asiaa jo kummasti. Jos joku on kuitenkin käynyt auratransformaatiossa, olisi kiva kuulla kokemuksista. Itse en koe tarvetta siihen, mutta kovasti sitä mainostettiin. Eikä taida olla halpakaan.
tallennettu
Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 11.12.2013 19:20:06 »

Itse en usko tuollaiseen hömppään johan jo järkikin sanoo että ei. Kaikki mikä tulee itsestään, liikaa pakottamatta on itselleen parasta ja olkoon chakroja 3 tai 50 sillä ei ole sitten mitään tekemistä minkään aidon henkisyyden kanssa.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Minna
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #4 : 11.12.2013 20:39:34 »

Mukaani tarttui reissulta esite ja mm. tällaista infoa siitä transformaatiosta oli:

- Koko aurakenttä puhdistetaan läpikotaisin, jonka johdosta korkeammassa mentaalikehossa sijaitseva henkienergia voi levittäytyä kaikkialle auraan. Se taas mahdollistaa pääsemisen korkean tietoisuuden tasolle. Lisäksi intuitio vahvistuu. Sen jälkeen on karmasta vapaa, mutta dharma eli elämäntarkoitus voi tuoda yhä tilanteita, jotka vaikuttavat karmalta. Asioista näkyvät seuraukset nopeammin, sillä syy-seuraus-suhde on voimakas.

Kolme ensimmäistä kuukautta ovat sopeutumisvaihetta, jolloin ihminen löytää paikkansa uudessa olotilassaan. Varoitetaan, etteivät kaikki tunne elämäänsä sen jälkeen tasapainoiseksi, vaan joillakin tulee kaoottisia päiviä ja tunteet heittelehtivät. Tilanteen pitäisi rauhoittua parin kuukauden aikana ja "itselle suotu rakkaus näkyy jatkossakin elämän tasapainona." Ihminen oppii hyväksymään oman syvimmän itsensä.  Muistuteaan, että on helpompaa sopeutua muutoksiin, jos karmaa on vain vähän. Kuinka moni sen mahtaa tietää?

Entäpä, jos ihminen ei ollutkaan valmis moiseen muutokseen millään tasolla, vaan odotti saavansa ihmeratkaisun ongelmiinsa, jotka vaativat yksinkertaisesti elämistä niiden läpi?

Sitten mainitaan, ettei sitä voi peruuttaa. Uuden tasapainokehon suojaa ja magneettisuutta voi tosin heikentää, jos tulee katumapäälle. Transformaatio ei ratkaise kaikkia ongelmia, mutta intuitio, tahdonvoima ja tarmo lisääntyvät, mikä auttaa kehityksessä. Oppii huomaamaan ne elämänalueet, joista on otettava vastuu.

Ei suositella masennuksesta kärsiville tai psyykkisesti sairaille.

Tekstissä sanotaan myös, että selvännäkö ja korkea tietoisuus eivät ole sama asia, ja suurin osa selvännäkijöistä on astraalitason näkijöitä. Se kyky syntyy solar plexuksen alueella toisin kuin harvoilla olevat henkienergian tasolla olevat kyvyt. Transformaatio parantaa niiden näkijöiden henkienergian tasolla olevia kykyjä, eivätkä vanhat katoa, vaan "jalostuvat uudessa kontekstissa".

Että tämmöistä! Taidanpa jatkaa entiseen malliin mutkaista polkuani pitkin.

« Viimeksi muokattu: 11.12.2013 20:43:31 kirjoittanut Senisa » tallennettu
Minna
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #5 : 11.12.2013 21:30:12 »

En löytänyt hintaa auratransformaatiolle tai muillekaan hoidoille yhden paikan nettisivuilta, vaikka olisin kuitenkin voinut varata siltä seisomalta ajan toimenpiteelle. Sitä ilmeisesti joutuu kysymään erikseen tai toinen vaihtoehto on varata aika luottaen siihen, että rahat riittävät. Otan selvää ja palaan asiaan.
tallennettu
mii-i
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #6 : 11.12.2013 23:26:55 »

Naah, ihan samaa vanhaa energiaa kun jossain feng shuissa. Sethiä kanavoiva Story vastasi jollekulle nätisti kerran, että jotkut vaan tuntee olonsa turvallisemmaksi noudattaessaan sääntöjä jostain pää pohjoiseen-nukkumisesta, ja sama mun tunnon mukaan pätee näissä tiesmissä myytävissä ja palautteiltaan toimineissakin transformaatioissa. Jotkut vaan kokee saavansa muilta ihmisiltä enempi voimaa kuin itsensä sisältä- iso osa varmastikin vielä vaiheessa, jossa egon minätuubapaska estää terveen itseluottamuksen/-rakkauden ja sen myötä sisältä nousevan valon itsestään toimivan ja -aktivoituvan transformoinnin.
Kyllähän ne vahvimmat sielun transformoinnit tulee, vaikka ego sanois mitä ja ihminen ois missä, ilman mitään ylimääräisiä sorkkimisia. Ja toisalti joidenkin suunnitelmaan kuuluu toimia transformoijana (tai vaikka reiki-hoitajana) ja toisten transformoitavana. Toiset palvellen egoaan, toiset suurempaa hyvää.

Kyllä omakin lapsuudenperhe on muuttunut ajatusmaailmaltaan paljon "spirituaalisemmaksi" ja avoimemmaksi, vaikka ovatkin vahvasti uskonnollisia eivätkä todellakaan tietoisesti kulje mitään henkistä polkua. Muuttuen huomaamattaan, itsestään, tän itsestään transformoituvan ajan myötä. Etenkin äiti, joka on aina kulkenut sydän avoinna ihmetellen.

Itse pyrin välttämään kaikkea ylimääräistä sählää, joka ei tunnu hyvältä. Mitkään kurssit tai spiritualiset riitit oo koskaan kiinnostaneet, joten olen ollut niistä sen enempiä välittämättä.
Omatkin kyvyt on tulleet kun on tullakseen, kun on vaan huoletta painanut sitä mikä kiinnostaa. Niin oppii mitä iloaan kohti kulkiessaan tartteekin, eikä tule turhaan hästättyä siellä, mikä ei syväsyvältä edes palvele tätä sielustreamia (siis suhteessa ihmisperspektiiviin- lopulta kun kaikki on henkistä ja jokikinen osa ykseyden laajentumista, mitä ja miten ikinä toimiskaan). Mun oppi tuntuu ainakin tällä haavaa kulkevan unimaailma-aktivointien myötä.

tallennettu

There is a voice that doesn't use words - Listen.
Ritsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #7 : 12.12.2013 00:17:33 »

Mii-i: niin samaa mieltä kanssasi kaikesta mitä sanoit. Ei oikein itse ole jaksanut seurata muiden polkuja. Tietysti kirjoista jne. tulee otettua parhaat vaikutteet mukaansa. Kyllähän sitä voi varmasti rukoilemalla tai vastaavalla korkeampaan turvautumisella saada suuriakin muutoksia aikaan. Mekanismi on näissä pohjimmiltaan varmaan melko samanlainen. Mutta kyllä jokaisella on varmaan mahdollista tehdä ne jutut itsekin. Tietenkin se vaatii ensinnäkin nöyryyttä ja pitkäjänteisyyttä. Se on vähän hankalaa uskoa, että mikä tahansa on mahdollista, kun maailma näyttää heti seuraavana hetkenä, ettei ole. Sekin kannattaa muistaa, ettei mikään ole lopullista. Ja se, että ihmisen jokaisen solun DNA:ssakin on kaikki tarvittava muutokseen tai palautumiseen.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8 : 12.12.2013 08:08:33 »

Mua kiinnostas edelleen kuulla semmosen ihmisen kokemus, joka ois käyny tuossa auratransformaatiossa?
Minusta tuo koko juttu kuulostaa ihan siltä ku yritettäis föönata helikopterilla tukkaa hiustenkuivaajan sijaan, mutta joo, mielenkiintoa se herättää, mitä häh miten?
tallennettu
Minna
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #9 : 12.12.2013 21:22:40 »

Jotta jaksaa kuunnella tuon biisin loppuun, tarvitsee auratransformaation.  Grin

Olisipa kiva kuulla jonkun kokemuksesta, mutta pelkään pahoin, ettei kukaan uskalla vastata sen pelossa, että teilaamme kättelyssä. Mutta eihän teilata?

Anni Sennov on kirjoittanut kirjan Kristalli- ja indigoenergiat ja kokonaisvaltainen tasapaino, jossa käsitellään juuri auratransformaatiota. En ole lukenut, mutta nainen oli itse pitämässä esitelmää Jyväskylässä. Pirteä tuo ainakin oli!

Uuden ajan lapsilla on tosiaan yhtenäinen aura ilman chakrajärjestelmää, ja Sennov vakuutteli, että meille muillekin olisi hyötyä siirtymisestä samaan. Sen muistan erityisesti, että hänen mukaansa nämä lapset ovat vilpittömiä, eivätkä koe samanlaista ristiriitaa kuten me siitä, että ajatukset, tunteet ja sanat ovat ristiriidassa keskenään. Toisin sanoen uuden ajan lapset eivät osaisi olla kaksinaamaisia. Tiedättehän, miten ihminen saattaa ajatella pahaa toisesta ja teeskentelee ystävällistä. Kun ei elä aidosti, vaan teeskentelee yhtä sun toista vuosikaudet, niin lopulta keho sairastuu. Tuo jälkimmäinen ajatus kyllä kuulostaa minusta järkeenkäyvältä.

Kun olen seurannut nykyajan muksuja, niin kyllä nuo osaavat olla yhtä kieroja siinä missä aikuisetkin, eivätkä vaikuta mitenkään edistyneemmiltä sieluilta, mutta ehkä sitä ei sitten huomaa ennen aikuisikää vai miten mahtaa olla? Uuden ajan lasten pitäisi kuitenkin olla avainasemassa maapallon kunnostustöissä. Olen taipuvainen uskomaan niin, mutta aika näyttää.
« Viimeksi muokattu: 12.12.2013 21:25:28 kirjoittanut Senisa » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #10 : 12.12.2013 21:31:30 »

Minä väittäisin, että nämä lapset vain herkemmin huomaavat ja tuntevat tämän ristiriitaisuuden, ja reagoivat siihen voimakkaammin, mutta se ei tarkoita, etteivätkö he itse pystyisi olemaan kieroja kaksinaamakonnankoukkuja siinä missä muutkin, ja ovatkin sitä ehkä sitten sen takia, että ovat niin herkkiä, että maailman kovuus laittaa heidät hakemaan jotain suojautumiskonsteja aika äkkiä?
tallennettu
Viola
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #11 : 12.12.2013 21:46:19 »

Uskallaudun vastaamaan kokemuksista, kun noin moneen otteeseen kyselette. Luin toissa keväänä auratransformaatiosta ja tietty innostuin aiheesta oikein kunnolla. Tuolloin yritin lisätietoa kysellä, muttei luotettavia käyttäjäkommentteja tainnut löytyä. No, pitihän se sitten kokeilla... Muistaakseni hinta oli n.300€ +-. Hoitokertoja oli kaksi. Niissä (kait) aseteltiin chakrat uuteen kuosiin.

Ja, miltäkö tuntui? Kerronko? No, kuulkaas, ei sitten niin miltään. Siinä, jos missä meni rahat kankkulan kaivoon. Reiki 1 ja 2 energiat olen kokenut huomattavasti voimakkaammin. Toki, uskon, että joku löytänyt tästäkin onnen ja autuuden. Ei vaa ollut mun juttuni.

Nyt myöhemmin, tuosta ja monesta muustakin asiasta viisastuneena moinen kokeilu lähinnä hymyilyttää Smiley
tallennettu
Minna
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #12 : 12.12.2013 21:50:34 »

Uskallaudun vastaamaan kokemuksista, kun noin moneen otteeseen kyselette. Luin toissa keväänä auratransformaatiosta ja tietty innostuin aiheesta oikein kunnolla. Tuolloin yritin lisätietoa kysellä, muttei luotettavia käyttäjäkommentteja tainnut löytyä. No, pitihän se sitten kokeilla... Muistaakseni hinta oli n.300€ +-. Hoitokertoja oli kaksi. Niissä (kait) aseteltiin chakrat uuteen kuosiin.

Ja, miltäkö tuntui? Kerronko? No, kuulkaas, ei sitten niin miltään. Siinä, jos missä meni rahat kankkulan kaivoon. Reiki 1 ja 2 energiat olen kokenut huomattavasti voimakkaammin. Toki, uskon, että joku löytänyt tästäkin onnen ja autuuden. Ei vaa ollut mun juttuni.

Nyt myöhemmin, tuosta ja monesta muustakin asiasta viisastuneena moinen kokeilu lähinnä hymyilyttää Smiley

Kiitos, kun rohkenit kertoa! Nyt tiedämme, ettei se välttämättä tunnu missään!
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #13 : 12.12.2013 21:54:25 »

No niin, kyllä nopsaan ajattelis, että sen jotensakin tuntis kun tuommosessa pöllyytyksessä käy?
Jos saan kysyä, niin kysyn, ja ainahan saa, muttei välttämättä vastata,
 mutta mitäs ne itte sieltä sanoivat, että millaiset tuntemukset kuuluvat asiaan?
tallennettu
Viola
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #14 : 12.12.2013 22:45:58 »

Tuosta tosiaankin jo aikaa, joten muistiini en täysin luottaisi. Mainospuhe oli yliampuva ja sen löytää kyseistä teeman esittelyistä. Mistään huikeasta kokemuksesta tai "kunnon viboista" ei ollut kohdallani kyse. Ohjaaja kertoili omia tarinoitaan fiiliksistä, joita hän sai. En oikein päässyt mukaan juoneen. Vähän sellainen, olenko eksynyt väärille Tubberin kutsuille-olo. Reiki kurssit kävin yli 15v sitten ja niden fiilikset kyllä muistaa edelleen.

Jos jotain postiivista asiasta yritän keksiä; olihan olo tuon jälkeen melko kevyt - lomakosta oli siirtnyt n300€ hoidon tehneen taskuihin Smiley
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  

Siirry: