Luin juuri Luxoniasta alla olevan tekstin. Tuntui aivan uskomattomalta, että joku toinenkin on kokenut kuluneen joulun juuri samoin kuin minä. Täsmälleen samoin, terveysongelmia lukuunottamatta. Sama fyysinen todellisuus ja sama henkinen kokemus aiheesta. Huippua!
Onko meitä vielä lisää? Erilaisen joulukokemuksen saaneita?
"HAVAINTOTAPAMME MUUTTAMINEN SIITÄ, MITÄ PITÄISI OLLA
Kirjoittanut Jennifer Hoffman (enlighteninglife.com)
Uutiskirjeestä 25.12.2013
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine
Vaikka olen onnellisempi ja minulla on enemmän iloa ja rauhaa tänä joulunaikana kuin pitkään aikaan, se on ollut yksi epätavallisimmista pyhistä, minkä voin muistaa, ja jolloin olen tuntenut ajankohdan energiaa enkä paljon muuta. Ja ensimäistä kertaa moneen vuoteen vietän joulua yksin, ilman perhettä tai lapsiani. En ole surullinen enkä yksinäinen, Täysin päinvastoin, olen itsekseni puhdistuakseni ja ollakseni tyyni, levätäkseni ja rentoutuakseni. Minulla on ollut stressaava ja vaikea vuosi vakavien terveysongelmien kera, jotka ovat viimeinkin ratkenneet, ja tarvitsen lepoa. Toisaalta en oikeastaan odottanut joulua sen materialismiin vuoksi, mutta se osoittautui parhaaksi jouluksi ikinä, vaikka se oli hyvin erilainen, kuin odotin.
Olin odottanut, että koristelisin paikkoja ja kävisin ostoksilla, mikä on normaalia tähän aikaan vuodesta, eikä mitään siitä tullut tehtyä. Minulla ei ole edes kuusta tänä vuonna, ei edes söpöä ja pientä vaaleanpunaista sädehtivää kuusta. En vain ajatellut sen esiin ottamista. Mutta olen laulanut joululauluja pari viikkoa joka päivä ja olen ollut täynnä joulumieltä, minkä jaan kaikkien tapaamieni ihmisten kanssa. Tämä on ollut upeaa aikaa minulle, vaikkei siinä mikään ole ollut sellaista, kuin pitäisi olla tai mitä pidettäisiin normaalina.
Jouluun voi liittyä niin paljon odotuksia, että se voi olla vaikeinta aikaa vuodesta monille, erityisesti niille jotka ovat yksin, ilman perhettä tai ystäviä. Se voi olla masentavaa ja onnetonta aikaa niille, jotka ajattelevat, että joulun olemiseksi aito, heillä täytyy olla ympärillä ihmisiä, jotka rakastavat heitä, heidän täytyy pitää hauskaa ja antaa lahjoja. Tämä on valitettavasti "photoshopattu" versio joulusta - useimmat ihmiset eivät vietä joulua niin.
Silloin kun tuomitsemme oman elämämme sen perusteella, miten ajattelemme asioiden pitävän olla, pohjustamme epäonnistumistamme ja laitamme liikkeelle ajatuksia, uskomuksia ja tunteita, jotka saavat vain olomme tuntumaan pahalta. "Pitäisi"-standardi on tavallisesti eri asia, mitä tapahtuu elämässämme, vaikkei voi olla mitään standardia, "yhtä kokoa" minkä mukaan kaikki elävät. Sitten kamppailemme, koska luulemme, ettemme ole normaali ja että elämässämme on jotain vikaa. Voimmeko olla sen ohjaama, mitä haluamme, ja selkeä aikomuksessamme, vertailematta itseämme toisiin, erityisesti silloin kun luulemme heidän olevan onnellisempia tai varakkaampia kuin me?
Vaikka sanomme voivamme, todellinen testi on joulun kaltaisina juhlapäivinä, joiden pitäisi suuntautua perheeseen, hauskanpitoon, hyvinvointiin, rakkauteen ja yhdessä nauttimiseen. Tämä laittaa kaikki aikomuksemme testiin ja joskus, parhaista aikeistamme huolimatta, annamme tunteiden viedä meiltä terän. Olemmeko valmis luomaan omat standardimme sen sijaan, että lankeamme uskomaan, että meissä on jotain vikaa, koska asiat eivät ole niin, kuin pitäisi olla, sen perusteella minkä meille on kerrottu olevan normaalia?
Mutta joulun 2013 tapahtumissa on toinenkin taso ja se on 3D-tietoisuuden sulautuminen 5D-tietoisuuteen, minkä vuoksi kaikki mikä on raskaasti suuntautunut 3D-tietoisuuteen, kuten jouluun liittyvä materialismi, ei yhtäkkiä enää viehätä eikä se vain kiinnosta. Mutta joulun toinen puoli mikä liittyy rauhaan, iloon, rakkauteen ja yhteyteen, tuntuu erittäin hyvältä. Itse asiassa vaikket olisikaan jouluhengessä, voit tuntea iloa ilman kuustakin tänä vuonna. (Näe hyvä puoli - jos et levitellyt kaikkia koristeita, sinun ei tarvitse kerätäkään niitä.) Tämä on uusi normaali ja se ennustaa siitä, mitä voimme odottaa 2014, mistä tulee haaste uskomuksillemme, miten asioiden pitäisi olla, ja se pyytää meitä luomaan oman versiomme ilosta, rauhasta, yltäkylläisyydestä, rakkaudesta ja jaetusta hyvästä.
Meillä kaikilla on tunne, että jotain tapahtuu, vaikkemme olekaan varma, mitä se on tai milloin se tulee. Olemme kaikki tietoisia odotuksen tunteesta ja sen tietämisestä, että jotain uutta on aivan nurkan takana. Se kaikki tapahtuu nyt, mutta tietääksemme sen, meidän on oltava hetkessä huolehtimatta, olemme liian myöhässä, liian aikaisessa, ettemme tee asioita oikein tai ole riittävän onnekas osallistuaksemme siihen. Ei ole mitään standardia emmekä voi ymmärtää väärin, kunhan luotamme omaan prosessiimme, uskomme ja tiedämme, että se mikä on oikein mielle, tapahtuu aina oikealla ja parhaalla tavalla. Muista, että jumalainen ajoitus toimii aina kaikessa ja vaaditaan kärsivällisyyttä näissä tilanteissa, koska kaiken olen oltava nyt linjassa. Anna siis kaiken asettua järjestykseen ja nauti siitä, mitä sinulle tapahtuu, miettimättä, pitäisikö sen olla noin vai teetkö väärin tai että kaikilla muilla on oikein tai paremmin kuin sinulla.
Hyvää joulua, onnellista joulunaikaa ja kiitos, että olet valo polullani, ja kiitos, että annat minun jakaa valoani matkallasi.
----------- "
http://www.luxonia.com/viestit/10-jennifer-hoffman/4186-25122013-havaintotapamme-muuttaminen-siitae-mitae-pitaeisi-olla