Pk-seudun meedioita en tiedä suositella, mutta omista kokemuksista (ihan oma kokemukseni, älköön kukaan loukkaantuko) ajattelen että menevät Valoon, rinnakkaistodellisuuteen jossa ollaan ehjiä. Ja sieltä voi tulla vilkaisemaan rakkaita tänne tai sitten unissa moikata, mutta pysyvästi ei voi tulla olemaan ennen uutta syntymää.
Yleisen käsityksen mukaan inkarnaatioissa on vähintään useampi vuosikymmen välissä, mutta ei mahdotonta jos tapahtuisi tiheämminkin. Meedio saattaa nähdä jos sielu on syntynyt takaisin, tai sitten olla näkemättä.
Osanotto suruun täältäkin...ind1:n kanssa aika lailla olen samaa mieltä. Tuota unissa moikkailua ja juttelua tapahtuu ainakin itselläni aika paljon, sitten ajatuksia voi vaihtaa, mutta sitä on vähän vaikeampi selittää. Tulevat erilaisina väläyksinä ja sanoina, jotka eivät ole omia ajatuksia. Totta kai joskus epäilyttää, onko kaikki vain hörhöilyä ja mielikuvituksen tuotetta... Mutta usein mukana on läsnäolon tunne, josta saa itselle tiettyä vahvistusta siitä, että tosiaan jotain on meneillään..
Meedioilla käymisestä. Itse kävin kerran selvänäkijällä, joka sitten olikin ilmeisesti myös meedio, tai ainakin sellaisena esiintyi. Viesti, jonka sain, ei oikein tuntunut omalta, ei se ainakaan ollut keneltäkään omaiseltani (sellainen tunne oli vahva). Henkiopas saattoi olla kyseessä pikemminkin. Joten vaikea on minunkaan ketään suositella. Jos jotenkin on mahdollista, että käyt jossakin meediotilaisuudessa kuuntelemassa, mitä siellä tapahtuu, se voisi olla hyvä. Siten voisit yrittää kuulostella, onko k.o. meedio "sinua varten". Luulen vähän, että kaikki eivät pysty viestimään kaikille. Jos itse menisin meediolle, haluaisin mennä sellaisen ihmisen juttusille, jossa en näe hitustakaan "kovuutta" - ja tätä on hiukan vaikea myös selittää. Jos aistin egon kovuutta, nousee jokin puolustusreaktio, jonka lävitse ei taatusti kukaan mene.
Tuo inkarnaatiotiheys onkin mielenkiintoinen kysymys. Täytyy myöntää, että on tullut pohdittua sitä. Itselläni on se käsitys, että äkkikuoleman jälkeen uusi inkarnaatio voi tulla aika nopeastikin. Mutta se liikkuminen täällä maan päällä ennen uutta inkarnaatiota voinee kestää pitkäänkin. Oma mummoni kuoli 70-luvun lopulla ja hilluu täällä aina vain sukulaisten perään katselemassa. Aikoo ilmeisesti katsoa, että kaikki korjataan talteen.
Oli sellainen äärimmäinen huolehtija eläessäänkin...