Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tulipalo unessa  (Luettu 12263 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
1taina2
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 15.01.2014 18:44:00 »

Viime yönä näin unta tulipalosta. Olin hotellissa tms yksin, huoneessa oli muidenkin tavaroita, eli muut olivat jo poistuneet huoneesta. Katsoin yläkerroksen ikkunasta alas, ja ihmiset huusivat minulle, että älä odota apua, tule itse pois sieltä, älä ota mitään mukaan.
Nappasin kuitenkin jonkun vaatekappaleen mukaani ja lähdin portaita alas. Matkalla oli tuupertuneita ihmisiä, mutta minä kävelin ja pidätin hengitystäni liekkien keskellä portaat päättäväisesti alas ja ulos rakennuksesta. Miten osaisitte selittää tämän? Ulkona ja sisällä olleet ihmiset eivät olleet tuttuja minulle.
tallennettu
fairytiger
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1 : 16.01.2014 01:43:28 »

Mulle  tulipalo unet on merkinneet aina rakkautta ja muita voimakkaita tunteita. ..
tallennettu
t.touhula
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 16.01.2014 13:32:13 »

Elämääsi vaikuttaa liian moni ihminen. Tuli puhdistaa elämästäsi turhat tai haittaavat asiat. Ihmisethän käskivät sinut tulemaan itse alas, jonka sitten teitkin. On melko selvää, että sinulla on toiveita, että toiset auttaisivat sinut toteuttamaan unelmiasi. Uni kertoo, että sinun tulee luottaa itseesi. tuli tuhosi turhat haihattelut ja nyt voit jatkaa tyhjältä pöydältä, hiukan oppineena, kuinka käy toisilta apua odotellessasi.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: