Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oinaan vuosi 2014  (Luettu 12430 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
taiska
Astroholisti

Silmät ovat sielun peili :)!

Profiili
« : 15.01.2014 21:13:10 »

Kuuntelin tuossa jokin aika sitten Sepon ja kumppaneiden videon Oinaan vuodesta 2014. No, hymy nousi huulille, kun kuunteli  Smiley. Mielenkiinnosta kyselen miten muilla Oinailla on vuosi alkanut  Smiley ? Itsellä kyllä elämä ainakin muuttunut täysin ja ihan uutta saan suunnitella tälle vuodelle. Tosin liukastuin tuossa kuun alussa ja nyt vasen jalka kipsissä joten hirmusti ei heiluta ennen, kuin se on kunnossa. Jotenkin olo on kuitenkin sellainen rauhallisen jännä ja miettivä  :Smiley. Ei osaa hermoilla, stressata tai mitään, vaan hissun kissun päivä kerrallaan eteenpäin ja levähtänyt olen paljon (vaikka miehen mielestä en hetkeäkään aloillaan pysy  Wink). Jännä nähdä mitä tämä vuosi tuo tullessaan  Cool ! Mites muilla  Smiley ?
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Hamal
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1 : 15.01.2014 23:43:39 »

Täälläpäin  aurinko   oinas 11 asteessa. Uranus siis teki isoimmat vääntönsä viime vuoden puolella (jatkuu toki tänäkin vuonna) ja Pluton neliö tässä alkaa juuri tarkentua. Kovaa muutosenergiaa pelissä. Kun uskaltaa jättää vanhaa pois ja seurata sisäistä ääntä kohti uutta niin siinä tuntuu olevan se resepti millä tästä mennään kunnialla läpi. Oinaiden elämässä on henkilökohtainen vallankumous käynnissä, tosin onneksi me olemme niitä jotka menevät pää edellä uusiin maisemiin  Wink

Mutta vuosi on vasta alussa ja toki nämä transiitit tulevat jokaiselle omilla ajankohdillaan, mielenkiintoista kyllä seurata ja vaihtaa ajatuksia tästä  Smiley Mutta tottahan on se että tällaisten transiittien aikana kannattaa vähän hiljentää vauhtia jotta ehtii kuunnella sydäntään.
tallennettu
taiska
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 16.01.2014 00:25:03 »

Juuri noin Hamal  Smiley ! Sydämen ääntä pitää joutaa kuuntelemaan  smitten
tallennettu

Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 16.01.2014 07:44:00 »

Minulla on tunne, että tänä vuonna sattuu ja tapahtuu Smiley
Suunnitelmissa olisi piakkoin irtisanoutua hyväpalkkaisesta työstä, heittäytyä tyhjän päälle säästöjen varaan, lähteä ulkomaille määrittelemättömäksi ajaksi ja elää päivä kerrallaan Cheesy
Saa nähdä toteutuuko suunnitelmani! Minulla on aurinko, mars ja venus yhtymässä asteilla 14, plutokin kohta neliöi täysillä. Huimaa!
tallennettu
taiska
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 16.01.2014 12:24:29 »

No tuohan kuulostaa tosi radikaalilta muutokselta Artemis  Cheesy . Kyllä se näköjään muillakin elämä muuttuu radikaalisti  Grin
tallennettu

Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 16.01.2014 12:42:49 »

No tuohan kuulostaa tosi radikaalilta muutokselta Artemis  Cheesy . Kyllä se näköjään muillakin elämä muuttuu radikaalisti  Grin

Saas nähdä mihin sitä joutuu Cheesy
Vähän down shiftausta jossain lämpimässä siihen saakka kun rahat loppuu ja on palattava arkeen Cheesy
tallennettu
t.touhula
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6 : 16.01.2014 13:19:32 »

Kovasti tuntuu meikäläisen persoona monia kiusaavan, mutta se ei ole mitenkään uutta. Jospa vaikka täällä Foorumilla kirjoitan ihan perusnäkemyksistäni astrologisiin asioihin pikkutekstin, on moni huomauttamassa tekstin ASENTEESTA - ei juurikaan asiasta. Kuinka tiikeri pääsisi raidoistaan, tai tahtooko edes niistä päästä?! Miksi tahtoisin olla mitäänsanomattoman oloinen, likilaskuinen pulla, kun en ole sellaiseksi syntynyt, enkä osaisi toimia toisia miellytellen. Olen suora! Olisi ehkä kiusallisempaa toisille, etten olisi aito oma itseni ja luulisitte tavalliseksi kotikissaksi, joka leikattiin ennen syntymää jottei mouruja kuuluisi. Mutta kun ei! Se ei sovi minulle - tahdon olla oma aito itsenäinen Oinas -persoonani. Hamaan tämän elämäni loppuun
« Viimeksi muokattu: 16.01.2014 13:36:08 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
taiska
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 16.01.2014 13:22:18 »

No tärkeintähän Artemis on se, että tekee sitä mikä itestä hyvältä tuntuu  angel . Kun entiset puitteet ovat liian sitovat ja elämä on pakko pullaa, niin elämä ei voi uudistua jos ei vanhasta uskalla päästää irti  :Smiley. Pelottava hyppy tuntemattomaan, mutta tuo elämisen ilon, kun saa kokeilla ihan uusia ulottuvuuksia ja jokainen päivä on täynnä uutta  Smiley.
tallennettu

taiska
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8 : 16.01.2014 13:26:58 »

Aina ei voi miellyttää kaikkia t.touhula  Wink . Tärkeintä minusta on se, että on itselleen rehellinen ja hyväksyy itse itsensä sellaisena, kuin on  smitten .
tallennettu

Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #9 : 16.01.2014 13:39:47 »

Nimenomaan! Minua pelottaa ja jännittää, mutta tiedän, että tuo on tarpeellista. Tarvitsen uusia juttuja, vähän ravistelua, pelon kohtaamista ja "avaruuden ja vapauden" tuntemista. En halua jumittua paikoilleni, joten tämä on tehtävä ja sen haluan tehdä Smiley

Touhula, sun pitää olla mitä olet. Mielummin aito ja vihattu, kuin epäaito ja sen takia rakastettu Cheesy
tallennettu
t.touhula
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #10 : 16.01.2014 13:48:04 »

tätini sanoi mulle jo lapsena samaa. Hänen elämänkokemuksellaan, liki 92v ennen kuolemaansa toisti, että:

'Sinut on tarkoitettu tuulisille paikoille, kauas näkemään ja asioita arjessa toteuttamaan sekä muita johtamaan.'

Ehkä tämä kertoo miksi moni ei pysty minua sietämään, kun en ole johdettavissa enkä liioin johdateltavissa.

En sure sitä, itsekin tykkään vain aidoista.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
taiska
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #11 : 16.01.2014 15:15:57 »

Hienoja juttuja  smitten
tallennettu

Toteo
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #12 : 18.03.2014 08:54:57 »

Liittyyköhän muutto jotenkin oinaiden elämään nyt keväällä? Oinas-kaverini on juuri muuttamassa, ja itselleni saattaa tulla muutto eteen piankin, jos sopiva työpaikka löytyy. Vasta viikko sitten toinen oinas-kaverini kysyi minua eräälle hänen kaverilleen muuttoavuksi.  Huh
Itselläni on joulukuusta lähtien ollut useita hitaiden planeettojen transiitteja: pluto aspect_sex kuu, uranus aspect_tri neptunus, neptunus aspect_tri asc ja neptunus aspect_con jupiter.
Monikin projekti lähti vauhdilla käyntiin tammi-helmikuussa, mutta sitten kaikki jumittui paikalleen maaliskuun alussa kun mars lähti perääntymään. Mutta se ei ole aiheuttanut ärtymystä ihmeemmin, vaan tuntuu siltä että hieman pitikin pakittaa ja katsoa asioita tarkemmin.
« Viimeksi muokattu: 18.03.2014 23:59:07 kirjoittanut Thema » tallennettu

Aurinko-oinas | Kuu/Asc-skorpioni | Merkurius/Venus/Jupiter-Kalat
Athene
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #13 : 18.03.2014 22:54:05 »

Heh minä olen muuttamassa takaisin kotikaupunkiin! Cheesy
Enkä ole Oinas.
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
fairytiger
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #14 : 20.03.2014 01:13:10 »

Tämäkin oinas on juuri muuttamassa  Smiley Pari viime vuotta mulla oli aikamoista pyöritystä, mutta nyt on tuntunut löytyneen kaikilla elämänosilla ne omat jutut. Viime kuukaudet olen ollut paljon rauhallisempi ja stressannut vähemmän. Olen myös huomannut ympärilläni, että ihmisten jakavat jotenkin enemmän positiivista energiaa Smiley
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: