Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sama aika toistuu joka paikassa  (Luettu 7263 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Sateenkaarikala
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 23.01.2014 07:38:56 »

Mistä tämä johtuu että tosi usein kun katson kelloa, se sattumoisin on silloin syntymäpäiväni 7.11. Onko tää joku ihmeaika, vai mitä tämä tarkoittaa? Tuo numero pari, muutenkin toistuu elämässäni tosi usein, missä vain. Esim. tänään heräsin tuohon aikaan aamulla. Kuvittelenko koko jutun, vai tarkoittaako tuo jotain? Kiitos etukäteen vastanneille.  Smiley
tallennettu
Ritsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1 : 23.01.2014 10:12:45 »

Eikös tuota kutsuta synkronisaatioksi myöskin? Itselleen tutut numerot/numerosarjat saattavat "sattumalta" osua silmään. Ja aina vaan useammin mitä lähempänä omaa/yliminän tietään kulkee?
tallennettu
Sateenkaarikala
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 24.01.2014 07:43:48 »

Tämä tapahtui taas eilen kun katsoin randomia YouTube videota, ihan mitään ajattelemattani katsoin aikaa ja videota oli tullut 7 m ja 11 s. Tänään heräsin ja en katsonut heti kelloa, kun ajattelin, että siellä se taas on. Ja kun hetken päästä katsoin, siinä se taas komeili.klo 7:11. Tää on jo pelottavaa, tää ei voi olla sattumaa. Tosta synkronisaatiosta en tiiä, mut uskon kyllä enkeleihin, ja voi olla että heillä on jotain mulle viestittävää, mutta mitä? Ja miksi juuri nyt? Osaan olla kyllä kiitollinen, ja keskityn määränpäihini. Elämässäni on tapahtunut suuri hengellinen muutos viime vuonna, ja tänä vuonna tuntuu vahvasti muutenkin siltä että kaikki muut aistini on parantunut aika vahvasti mukaan lukien kuudes aistini. Kuulen pienetkin äänet, haistan vahvemmin, maistan paremmin ja astin usein oikein. Jännää, mutta ihanaa ja olen siitä hyvin kiitollinen  smitten
tallennettu
Merenneito75
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #3 : 24.01.2014 12:32:31 »

Itsellä sattuu aina kohdalle 2:22 tai 22:22. Ilmeisesti mullekin halutaan jotain sanoa... Ja tämä on toistunut marraskuusta alkaen...
tallennettu
miix
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #4 : 01.02.2014 12:20:48 »

Minulla ei toistu aina sama numero, vaan jotain ja 11 tai sitten numeropari. Näitä voi olla todella monta päivässä. Tänään, tähän mennessä esim. heräsin yöllä klo 3:11, menin takaisin nukkumaan, heräsin 08:08. Menin kahville, uunin kello 09:09. Äsken vilkaisin kelloa 12:12

Tämä alkoi vuosi sitten keväällä, ensin tasatunnein, kunnes muuttui näihin 11 -numeroihin ja numeropareihin. Näitä näkyy muuallakin kuin kellossa, esim. keskustelupalstojen postauksissa, kaupan kassalla/vaa'alla, auton km mittarissa tms. Enimmäkseen kuitenkin eri kelloissa. Yhdessä unessakin, jossa kello oli ensin puoli kymmenen (viisarikello), lähti sitten pyörimään hurjaa vauhtia ja pysähtyi 11:11 aikaan.

Niin pitkään on jatkunut ja niin monta kertaa päivässä toistuu, että vaikea uskoa enää sattumaan. Netistä löytyy aika paljon juttua siitä, jos on aina sama numero. Olisiko kellään ajatuksia tämmöisestä muuttuvasta, mutta silti selkeästi toistuvasta kuviosta?
tallennettu
Varjotar
Astroholisti

Starchild

Profiili
« Vastaus #5 : 01.02.2014 13:27:33 »

Tätä ilmiötä oli hetken aikaa minullakin, mutta nyt se on taas poissa.. Smiley
tallennettu

Kuuntele tuulta.
miix
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #6 : 01.02.2014 15:42:30 »

jatkanpa tuota tämän päivän listaa, kun tuntuu olevan tuon osalta aika aktiivinen päivä...

Tulin suihkusta, katsoin kelloa: 13:13. Katsoin oliko puhelimeen tullut viestejä, klo näytti 14:11. Lähdin kauppaan auton kello 15:11. Kävin viemässä lehdet ja pahvit keräykseen, tulin takaisin autoon, klo 15:15. Ajelin kaupoille ja tulin takaisin autolle, auton kello 16:11. Tuo miksi auton kello on yli neljä, vaikka oikeasti kello onkin vasta vaille neljä, johtuu vaan siitä että auton kello on kesäajassa.

tallennettu
miix
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #7 : 01.02.2014 21:43:22 »

kun kerran aloitin, niin jatkanpa vielä  Smiley

selailin sivuja, ja huomasin, että aika, jonka olen sivuilla ollut on 4 tuntia 11 minuuttia. Menin laittamaan ruokaa, katsoin kelloa: 17:11. Laiton ruoan ja söin, katsoin uunin kelloa, kun olin syönyt 18:18. Kävin tekemässä lumitöitä, tulin sisään kello 19:19. Istuin katsomassa telkkaria, katsoin kelloa 20:11.

Eiköhän siinä ollut yhdelle päivälle...voiko oikeasti olla sattumaa???
tallennettu
Toteo
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #8 : 03.04.2014 22:00:32 »

Parin viimevuoden aikana minulle sattui noita numerosarjoja ajoittain. Tein yötöitä ja niitä sattui silmään työvuorolla kännykän tai auton kellossa (esim. 02:22 jne.) sekä auton trippimittarissa. Joskus saattoi kulua kuukausiakin ilman ainuttakaan numerosarjaa, välillä niitä taas tuli jopa useita yhden yön aikana, ja ilmiötä jatkui yleensä noin 5-10 päivää. Nyt on ollut taas pitkä tauko mutta viime päivinä olen nähnyt useita kertoja sarjan 2222. Omiin tärkeisiin hankkeisiin tai tapahtumiin ne usein ovat tuntuneet liittyvän.
tallennettu

Aurinko-oinas | Kuu/Asc-skorpioni | Merkurius/Venus/Jupiter-Kalat
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: