Mielenkiintoinen aihe todellakin!
Minä olen oinas, moninkertainen. Aineenvaihduntani on äärimmäisen ripeä. Kulutan syömäni ravinnon melko hyvin.
Minullekkin sopii paleotyyppinen ruokavalio, mikä on mielestäni aika osuvaa ottaen huomioon, että oinashan on aika primitiivinen
Vaikka kehoni aineenvaihdunta toimii nopeasti, niin minulle aiheutuu ruuansulatusongelmia jos syön jotain mikä minulle ei sovi.
Tälläisiä ruokia on mm. hiilarimössöt ja sokerimössöt, mitä ennen vanhaan söin, yllätys yllätys stressiin ja tunnekuohuihin => NOUSEVA RAPU
Kun en harrasta tunnesyöpöttelyä, voin hyvin. Silloin teen hyviä valintoja ruuan suhteen ja olen virkeä ja energinen.
Minulla on usein suolanhimo, koska minulla on hyvin alhainen verenpaine. Mikä ei kyllä ole oinasmaista lainkaan. Oinashan kiihtyy nollasta sataan! Mistä tulee matalaverenpaine...? Minulla on neptunuksen kolmiot oinasplaneetoille. Voisiko se olla syynä
Minulla on ceres yhtyneenä rapu askendanttiin, joten ruoka ja ravinto on aina ollut minulle tärkeä juttu. Ruoka ja ravinto on asia mikä minua kiinnostaa ja josta olen halukas oppimaan. Minulla on myös allergioita.. Liekkö se sitten sitä neptunuksen alaa? Yliherkkyydet?
Neptunus on myös huoneessa 6.
Pluto neliöi askendanttiani ja on oppositiossa oinasplaneettoihin. Voin obsessoitua joistain ruoka-aineista täysin
Joskus olen syönyt kuukausia putkeen joka päivä sinihomejuustoa tai jotain muuta sellaista. Kuten sanoin, ruoka on tärkeä juttu. Rakastan herkuttelua, mistä lie se tulee? Ravusta?
Pluto-kuu oppositio vaikuttanee siihen mitä syön ja milloin ja kuinka paljon, tunnesyömistä..