Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miley Cyrus  (Luettu 4838 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
ghede
Vieras
« : 29.01.2014 00:25:28 »

du,
« Viimeksi muokattu: 05.02.2014 01:18:40 kirjoittanut ghede » tallennettu
skipidoway
Vieras
« Vastaus #1 : 29.01.2014 08:06:07 »

Minua taas kuvottaa kyseinen tyttönen. Se kielen näyttelly, arrrggghhh Tongue
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #2 : 29.01.2014 09:19:27 »

Mummiälestä se on...hauska.
Saas kattoa, mitä siitä tulee, jahka aikuistuu  :Smiley
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #3 : 29.01.2014 13:10:20 »

Miley on pikkutyttö, joka yrittää kovasti olla seksikäs ja raju. Tulos on hellyyttävän surkuhupaisa. Reppana..
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #4 : 30.01.2014 08:34:03 »

En mä vihaa Miley Cyrusta, vaikka hänen musiikkinsa ei edustakkaan minun musiikkimakuani, en edes juurikaan ajattele häntä Cheesy
Se on vaan ikävää, että nuoret tytöt luulee, että ollakseen jollain tavoin uskottava ja suosittu pitää riisua vaatteet ja yrittää olla jotain mitä he eivät ole.
Nuo lapsitähdet (Justin Bieber, Miley, Lindsey Lohan, Britney..) yrittävät niin kovasti karistaa lapsitähden imagoa pois, että heistä tulee lopulta loppuunpalaneita narkkeja ja ennenaikaisesti sammuneita tähtiä.

tallennettu
midimal
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #5 : 31.01.2014 19:14:12 »

Selkeä illuminatin aivopesty sätkynukke, jonka tarkoitus on "turmella" epävarmoja nuoria olemalla heille roolimallina. En todellakaan vihaa kyseistä henkilöä, tunnen pelkkää myötätuntoa ja syvää ymmärrystä. Nuoret tarvitsisivat vahvempia esikuvia ja valaistuneempia roolimalleja.  Tongue
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1236


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #6 : 31.01.2014 22:51:19 »

Minusta Miley taas on mielenkiintoinen. Kaikilla tulee jossain vaiheessa jonkunlainen kapinavaihe, muutos, ja semmoinen vaan on osa ihmisen kehitystä. Mileyssa ihailtavaa on se kuinka hän ylpeästi on oma itsensä ja olen puolestani saanut sellaset vibat että Miley nimenomaan rakastaa ja viihtyy uudessa lookissaan. Jotenkin hän tekee myös sen miä tekee ylpeydellä ja pilke silmäkulmassa eikä välitä siitä vaikka koko maailma haukuisi lyttyyn, vaan pysyy uskollisena itselleen ja sille mitä hän tässä hetkessä haluaa olla. Mikä on minusta aika ihailtavaa ja kyseessä on ehdottomasti vahva persoona.  Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: