Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Apua! vanhemmat kriisissä :s  (Luettu 2819 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
kädetön tyttö
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 29.01.2014 19:41:56 »

Ongelma ei sinänsä nimenomaan itseäni koske vaan vanhempiani. Äitini on todella jumissa ajatusmallissaan ja todella hankala tilanne isäni kanssa. Eronneet ovat siis aikoja sitten mutta totaalista irtaantumista ei ole koskaan tapahtunut, vaikka molemmilla uusia suhteita. Äitini hätääntyy muista naisista ja vähän kaikesta muustakin, mun näkökantani mukaan pelkää tulevansa vain hylätyksi ja helpoin reaktio tähän on syyttää muita ja "perheen ulkopuolisia" ihmisiä. Äitini kanssa muutenkin vähän kinkkinen suhde rankan lapsuuteni takia, mutta omalta puoleltani kaikki on anteeksi annettua, vaikka virheitään ei äiti ole myöntänytkään. Näkeekö joku jotain tai osaako auttaa :/? Minua ja siskoani koetetaan kovasti vetää mukaan soppaan ja valitsemaan "puolensa". Perheemme kuvio on aika monimutkainen mutta jos joku osaa auttaa niin voin koittaa selittää vaikka yv:nä, mutta tällä hetkellä kaipaisin joltain kanavoijalta tai selvännäkijältä henkimaailman apuja, onko esim. minull aäitini kanssa entisissä elämissä joku galaksien sota ollu vai mikä ihme tässä nyt klikkaa Sad toivoisin tosi kovasti että molemmat vanhemmat jättäisivät katkeruuden ja muut negatiiviset tunteet pois ja äitini osaisi irtaantua katkeruus/katellisuustunnesolmustaan mikä on vaikuttanut niin pitkään kun muistan Sad
tallennettu

“Stars are beautiful, but they may not take an active part in anything, they must just look on for ever. It is a punishment put on them for something they did so long ago that no star now knows what it was.”
kädetön tyttö
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #1 : 29.01.2014 20:22:54 »

eniten kaipaan jotain ohjausta henkimaailman puolelta mulle ja siskolleni, tuleeko kellekään mitään? kun ei oikein osata olla mitenkään pn tässä tilanteessa, yritetään kovasti olla koko sotkusta erossa mutta tuntuu olevan mahdotonta.

kiitos fairynight Smiley missä ko palsta on?
tallennettu

“Stars are beautiful, but they may not take an active part in anything, they must just look on for ever. It is a punishment put on them for something they did so long ago that no star now knows what it was.”
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: