Nyt ei ihan kolahtanut kokonaisuudessaan mutta kiitos kuitenkin!
Toki olisi kivaa, jos koti olisi tip top mutta enempi olen Hulda Huoleton, siivoan kun kerkeän, ei ole ykkösprioriteetti. Eläimiä & lapsia ja mieskään ei ole kovin siisti, joten joskus siivotaan uutterasti, jos on tulossa vieraita, jotka paheksuvat epäjärjestystä. Tavaramäärää koetan tietoisesti vähentää, jonkin verran ahdistaa liika roina, jota tuppaa kertymään. Haaveilen siivoojasta
Kauneutta arvostan kyllä kovasti, sitä löytyy joka puolelta! Sisustusfriikkiys on kyllä kaukana eikä kodille omistautuminenkaan kuulosta tutulta, reissattu on rankasti työn puolesta, ihan omasta halusta. Toki kotona on mukavaa ja unelmaelämässäni (ei siis vielä) teen luovaa työtä kotona silloin kun siltä tuntuu, pyörin päivät metsässä koirien ja lasten kanssa - ja maailman kolkkia käydään ihmettelemässä usein, koko porukalla.
Tarkkuutta on kyllä työpuolella, perfektinistia olen itsestäni nitistänyt useamman vuoden, voiton puolella ollaan - paitsi jos opettelen jotain uutta, silloin tuppaa karkaamaan mopo käsistä. Muilta en vaadi ylisuorituksiaa, itseltäni vain. Suorittaminen ja ennen kaikkea toisten pillin mukaan suorittaminen on alkanut väsyttämään - taukoa olen ottanut pariin otteeseen erilaisten vapaiden muodossa.
Tuohon sisäiseen turvallisuuteen en osaa ottaa kantaa, on siinä varmaan jotain perää mutta oksat ei tipu ihan helpolla. Toisaalta saatan tehdä äkkinäisiä liikkuja, jotka sekoittaa normipakkaa reippaastikin, elämässä pitää olla vipinää, en jaksa yhtä ja samaa tasaista jauhantaa vuosikausia. Isojakin rytinöitä on ollut lapsuudesta saakka mutta aina on jotenkin onnellisesti onnistunut luovimaan paremmille vesille, asioilla on tapana järjestyä. Toisaalta nykytilanteessa (oravanpyörä) ei riitä uskallusta hypätä tyhjänpäälle karensseineen kaikkineen kun on tuota velkaa ja muitakin suita ruokittavana.
Se menee kyllä nappiin, että töitä on tullut tehtyä (liikaaaaa) päästäkseni tähän missä nyt olen, enkä ole syntynyt kultalusikka suussa, ihan itse on kaikki pitänyt tehdä. Keskeltä korpea pohjoisemmasta Suomesta kotoisin, sieltä se rakkaus luontoon ja tilan kaipuu ympärille varmaan kumpuaa