Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Solmukohta  (Luettu 2597 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Erakko
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 31.01.2014 13:18:13 »

Olen elämässäni solmukohdassa ja solmu on tullut myös minun ja Tarot-korttien väliin. Kortit eivät tahdo kertoa minulle mitään ja aiemmin meillä on ollut avoin "suhde". Ehkä solmu johtuu siitä etten osaa olla avoin tuleville viestille vaan yritän liikaa tulkita ja määritellä.

Voisiko joku auttaa ja tehdä minulle taroteilla jaon ja tulkinnan? Josko siitä pääsisin taas eteenpäin....

Suurkiitokset sille joka mahdollisesti haluaisi hiukan aikaansa uhrata.

Rakkaudellisin ajatuksin  smitten

Erakko
tallennettu
Anno
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1 : 31.01.2014 19:18:36 »

Voisitko antaa solmun avautua itsekseen? Jos yrität liikaa ratkaista asioita, pelaat mielesi kanssa. Jos luotat, että tietoisempi puoli sielustasi hoitaa homman ja vieläpä erittäin helposti ja suurella talentilla, sinulle jää tehtäväksi luottaa ja avautua muutokselle. Anna itsellesi tilaa toimia, äläkä räpellä ja sotke asioita.  Wink Liika yrittäminen on aika varma tapa sössiä yhteys korkeimpaan itseensä. Se ei tarkoita, että olisitte erossa. Se tarkoittaa vain, että käännät selkäsi itsellesi, etkä kuuntele. Silloin koitat ratkoa asiat mielen avulla, laput silmillä ja tulpat korvissa. Lakkaa yrittämästä! Ja ala olemaan.  smitten

Joskus asiat eivät etene. Silloin niiden voi antaa muhia. Ne etenevät sitten kun on aika edetä. Jos tyhjäkäyntiaikana koittaa itse kovasti ratkoa asioita ja "edistää" niitä, tulee helposti seinä vastaan. Sitten turhautuu ja ahdistuu ja tuntuu, että tilanne menee vain enemmän solmuun. Mitä voit tehdä solmukohdassa? Mieti, mikä olisi paras mahdollinen lopputulos? Mikä saisi sydämesi hihkumaan ilosta? Päätä ne asiat ja anna sitten asioiden alkaa tapahtua. Mutta pidä katse toivotussa lopputuloksessa.

Sinun ei tarvitse tietää, miten pääset paikasta A paikkaan B. Riittää, että haluat mennä paikasta A paikkaan B ja pysyt päätöksessäsi. Loppu hoituu kun annat asioiden hoitua.

Jos Tarottien kanssa on solmussa, voisiko se johtua siitä, että turvaudut niihin ehkä liikaa ja siten unohdat sen saman tiedon olevan sinussa itsessäsi. Tarottien avulla voi kommunikoida sielunsa kanssa. Olisiko nyt aika katsoa asioita ilman Tarotteja? Jättää apupyörät nurkkaan ja opetella ajamaan pyörää ilman niitä? Oletko jo valmis kaivamaan tiedon suoraan sisältäsi, ilman apuvälineitä?  Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: