Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sinkkujen markkinat  (Luettu 14444 kertaa)
0 jäsentä ja 12 vierasta katselee tätä aihetta.
Avicii
Astroholisti

Profiili
« : 31.01.2014 18:09:07 »

Tässä sellainen aihe joka askarruttaa.

Oletteko te sinkut huomanneet kuinka monella miehellä on vaikeuksia päästää ex eroon?
Olen puhunut nyt niin monien miehen kanssa ja kokeillut jopa seurustella ja ei tuu mitään, henkiset ex tuottamat haavat ovat niin syvällä että ei kyetä uuteen rakkauteen. Pinnallisella tasolla sanotaan että ei ole mitään ongelmia mutta kun kuuntelee tarinoita jossa ex kuitenkin kummittelee. Sitten haetaan uutta naista paikkaamaan ex tuottamia haavoja ja suhteesta ei tule mitään. Olen niin lopun kyllästynyt tähän ja ex terrorisoi miehiä henkisellä tasolla. Pilkataan, haukutaan, riidellään jne.
Onko teillä vastaavia kokemuksia?
Kannattaako mun enää panostaa tällaiseen mieheen joka on niin henkisest kiinni vielä ex ja on niin rikki että ei oikein kykene mihinkään uuteen?
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
skipidoway
Vieras
« Vastaus #1 : 31.01.2014 18:38:59 »

No ei kannata. Tiedä vaikka ne palais vielä yhteen jos on tuollaisia tulisia tunteita....tai sitten ei. Kannattaaa alkaa aseksuaaliksi niin ei ole enää parisuhdeongelmia uglystupid2
tallennettu
jadex
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 31.01.2014 22:35:05 »

Karkuun vaan ja nopeasti!

Sotkeuduin suhteeseen miehen kanssa, joka oli eronnut kymmenen vuotta sitten.
Edelleenkin hän oli kiinni exässään - vihan kautta tosin. Jouduin välikappaleeksi
ja tuntui, että hän lopulta "kosti" mulle exänsä huonon käytöksen ja oman kyke-
nemättömyytensä selvittää asiaa.

Inhosin itseäni, sillä en saanut rakkautta/arvostusta suhteessa ja aloin voida pahoin
ja lopulta käyttäydyin "huonosti" eli tavalla, joka ei ollut minulle normaalia. Suhteen
 loputtua taakka putosi harteiltani ja tunsin jälleen olevani vapaa ja arvokas ihminen.

Ihmiset muuttuvat harvoin ja jos noin selkeät merkit on ilmassa jo suhteen alkuvaiheessa,
kannattaa miettiä tarkkaan suhteen jatkamista.
tallennettu
Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 01.02.2014 10:21:15 »

Olette oikeassa, huomasin muuten sen seikan että aina kun ex kohtelee häntä huonosti niin hän valittaa siitä mutta käyttäytyy itse ihan samalla tavalla sitten minua kohtaan. Ei näytä hyvältä, jääköön tähän  Tongue
tallennettu

Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 01.02.2014 10:24:05 »

Karkuun vaan ja nopeasti!

Sotkeuduin suhteeseen miehen kanssa, joka oli eronnut kymmenen vuotta sitten.
Edelleenkin hän oli kiinni exässään - vihan kautta tosin. Jouduin välikappaleeksi
ja tuntui, että hän lopulta "kosti" mulle exänsä huonon käytöksen ja oman kyke-
nemättömyytensä selvittää asiaa.

Inhosin itseäni, sillä en saanut rakkautta/arvostusta suhteessa ja aloin voida pahoin
ja lopulta käyttäydyin "huonosti" eli tavalla, joka ei ollut minulle normaalia. Suhteen
 loputtua taakka putosi harteiltani ja tunsin jälleen olevani vapaa ja arvokas ihminen.

Ihmiset muuttuvat harvoin ja jos noin selkeät merkit on ilmassa jo suhteen alkuvaiheessa,
kannattaa miettiä tarkkaan suhteen jatkamista.

Kuullostaa vaarallisen tutulta! Kiitos tästä!
tallennettu

Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 01.02.2014 10:26:42 »

Onhan se ihan ymmärrettävää että kaikkien ex rakkaaseen liittyvien muistojen, tunteiden, ajatusmallien jne muuttaminen, peruuttaminen, poistaminen, deaktivoiminen ja/tai de-emotionalisoiminen vie pitkän ajan. Kipeän asian kertominen muille ja siitä puhuminen on tunnetusti toimiva terapiamenetelmä niiden kipeiden juttujen käsittelyyn.

Tätä voi kuunella sillä välin kun odottelee seuraavan terapiatapaamisen alkua Grin

http://www.youtube.com/watch?v=87QljQQzq9Q

Grin Ilman muuta, en ole kieltänyt sitä etteikö niitä tunteita ole ja ajoittain herää lämpimiä muistoja ja edelleen voi erosta huolimatta olla ystäviä mutta tiedättekö ne rajat, ne rajat. Enää ei toimita kun oltaisiin yhdessä vaan nyt pitäisi jo alkaa tajuamaan että on erottu.
tallennettu

Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #6 : 01.02.2014 12:14:48 »

Joo, siis veit sanat suustani.  Tongue

Ihan kuin mun viimeiset neljä kuukautta yhden tyypin kanssa. Ja hänen exänsä oli vielä sitä tyyppiä ettei suostunut päästämään irti(vaikka on omalla tahollaan varattu ja se oli mm. yksi syy eroon mukaan lukien exän narsismi). Jos hän oli iltaa viettämässä kavereidensa kanssa ja exä vaan "tunki" siihen niin ei muka mahtanut mitään. Minusta jos jostakusta tosissaan haluaa eroon niin kyllä silloin myös pääsee eroon. On eri asia sitten haluaako. Sanoin sen myös hänelle. Hän sanoi että on blokannut exänsä facebookissa ja puhelimenkin mutta kummastippa hänen exänsä vaan kommentoi hänen tilojaan yms. Sanoi kerran n. kuukaudeksi "kadottuaan" että on vihdoinkin hoitanut kaiken vanhan pois alta ettei tuo uuteen suhteeseen mutta samaisena iltana alkaa vuodattamaan taas samaa vanhaa exätarinaansa, tällä kertaa minun ystävilleni.

Ainakin puhui minulle kuin olisi oikeasti ihastunut ja todella sen käsityksen sain hänen viesteistään kunnes sitten palattuani lomilta sanoo, että parempi pitää tämä homma ystävyyspohjaisena kun hänellä nyt ei syvempiä tunteita ehtinyt kehittyä kun näimme niin harvoin (ja hän itse oli aina jossain muualla, aina jotain muuta tekemistä että olisi ehtinyt näkemään niin mitenköhän ois..?). Olin tietysti loukkaantunut mutta ehdottomasti helpottunut että pääsin hänestä. Hän sanoi että järjestää illanviettoja ja että on menossa erääseen gaalaan tuossa ja että tulisin sinne. Kuitenkaan en sitten kuullut mitään hänestä (ei yllätä) ja facessa hän sitten julkaisi kuvan jossa poseeraa iloisesti exänsä kanssa ja päivittelee kuinka hauskaa on. Että näin. Jotkut ihmiset ne eivät vaan elä sanojensa mukaisesti. Ja sanoi minulle että exä ny vaan oli samassa porukassa.. Joo, ihan kuin hän ei olisi ollut tietoinen että tulee viettämään illan exänsä kanssa.

Minun kanssani hän halusi säilyä ystävänä kun "piirit on tunnetusti pienet", eli toisinsanoen jos hän ei ketään muutakaan löydä. No, turha luulo että otan enää takaisin.
« Viimeksi muokattu: 01.02.2014 12:17:27 kirjoittanut Eileithyia » tallennettu
jadex
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #7 : 01.02.2014 18:27:42 »

Eileithyia: huh huh, ja mitäpä tuollaisen tyypin ystävyydelläkään tekee...
tallennettu
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8 : 02.02.2014 01:34:12 »

jossa poseeraa iloisesti exänsä kanssa ja päivittelee kuinka hauskaa on. Että näin. Jotkut ihmiset ne eivät vaan elä sanojensa mukaisesti. Ja sanoi minulle että exä ny vaan oli samassa porukassa.. Joo, ihan kuin hän ei olisi ollut tietoinen että tulee viettämään illan exänsä kanssa.

Minun kanssani hän halusi säilyä ystävänä kun "piirit on tunnetusti pienet", eli toisinsanoen jos hän ei ketään muutakaan löydä. No, turha luulo että otan enää takaisin.

Hmmm....tuli taas kyynisesti sellainen mahdollisuus mieleen, että eniten piparia saavat ja siten myös potentiaalisesti
suurimman jälkeläisjoukon omaavat Homo-uroot (sc. "sapiens") ovat niitä, joilla on voimakkain geneettinen ohjelmointi muunnetun totuuden taidokkaaseen esittämiseen naaraille...

Jos noin on, luonnonvalinta näyttäisi suosivan satuilevia Homo-uroksia?

Shocked
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #9 : 02.02.2014 10:56:47 »

Eileithyia: huh huh, ja mitäpä tuollaisen tyypin ystävyydelläkään tekee...

No ei mitään.  Tongue Mutta olisi tuntunut epäreilulta ja suorastaan tekopyhältä katkaista välit kokonaan, koska tangoon tarvitaa aina kaksi ja mun  oma toiminta on myös varmasi vaikuttanut siihen miten asiat meni. Enkä usko että tämä kyseinen henkilö edes tiedostaa miten oikeasti toimii. Ja uskon että hän poistuu elämästäni ihan omia aikojaan kun löytää jotain mielenkiintoisempaa ilman että minun tarvitsee asialle tehdä mitään. Mutta näin ollen pysyn tässä asiallisena hänen kanssaan, jos joskus satun törmäämään häneen. Omalta puoleltani en lähde ottamaan hänen minkäänlaista yhteyttä.
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #10 : 02.02.2014 10:58:56 »

jossa poseeraa iloisesti exänsä kanssa ja päivittelee kuinka hauskaa on. Että näin. Jotkut ihmiset ne eivät vaan elä sanojensa mukaisesti. Ja sanoi minulle että exä ny vaan oli samassa porukassa.. Joo, ihan kuin hän ei olisi ollut tietoinen että tulee viettämään illan exänsä kanssa.

Hmmm....tuli taas kyynisesti sellainen mahdollisuus mieleen, että eniten piparia saavat ja siten myös potentiaalisesti
suurimman jälkeläisjoukon omaavat Homo-uroot (sc. "sapiens") ovat niitä, joilla on voimakkain geneettinen ohjelmointi muunnetun totuuden taidokkaaseen esittämiseen naaraille...

Jos noin on, luonnonvalinta näyttäisi suosivan satuilevia Homo-uroksia?

Shocked

Biologia sikseen, tässä on kyseessä nyt läpikotaisin naaras sekä naaras.  :Smiley
tallennettu
Varjotar
Astroholisti

Starchild

Profiili
« Vastaus #11 : 02.02.2014 11:31:39 »

Semmonen mies, joka ei oo vielä jalkaa toisen eteen saanut ja edellisestä eroon päässyt saa kernaasti mennä menojaan.
Yks kerrallaan ja vasta sitten, kun sopiva aika on Smiley
tallennettu

Kuuntele tuulta.
nousukuu
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #12 : 03.02.2014 14:08:40 »

Kannattaaa alkaa aseksuaaliksi niin ei ole enää parisuhdeongelmia

Miten sä teet sen?
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #13 : 03.02.2014 15:23:04 »

Kannattaaa alkaa aseksuaaliksi niin ei ole enää parisuhdeongelmia

Miten sä teet sen?

Ei sitä voi tehdä mitenkään:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Aseksuaalisuus

Nykykäsitys on, että aseksuaalisuus on yksi synnynnäinen seksuaalisuuden muoto, ihan kuin homoseksuaalisuus tai heteroseksuaalisuuskin. Aseksuaaliksi täytyy siis yleensä syntyä.

Seksistä kiinnostuneet mutta siitä pidättäytyvät ovat sitten selibaatissa, mikä on ihan toinen juttu.

tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
nousukuu
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #14 : 03.02.2014 15:35:41 »

Pakkohan siihen joku lääkitys on olla. Ne vaan ei kerro sitä. Angry
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: