Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sinkkujen markkinat  (Luettu 14439 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #15 : 03.02.2014 15:46:11 »

Nohei, jos lääkitys kelpaa niin sittenhän toki:

Mielialalääkkeillä on usein libidoa laskeva vaikutus. Kannttaa googlata netistä käyttäjien karmeimmat 'mielialalääke vei aivan kaikki seksihalut' kirjoittelut ja tutkailla mikä valmiste esiintyy useimmin syyllisenä. Sitä sitten vain lääkäriltä pyytämään!

Kaikkien sukupuolihormonien lähtöaine on kolesteroli. Lisäksi erittäin runsas hiilihydraattien syöminen vaikuttaa myös epäedullisesti hormonitasapainoon, eli THL: suositusten mukaan syömällä (vältetään kolesterolia/kovia rasvoja ja hiilihydraatteja 50-60% päivän energiasta) saa luultavasti seksihaluja vähennettyä ainakin jonkin verran. Täysvegaaneilla on myös havaittu mm. miehillä siittiöiden määrän ja liikkuvuuden vähenemistä, ehkä naistenkin kannattaa kokeilla?

Naisilla perinteiset yhdistelmäpillerit ja monet muutkin ehkäisypillerit vievät usein halut.

Se vaan on usein niin, että ketään ei oikein kiinnosta niitä seksihaluja laskea tahallaan, sen vuoksi näistä ei puhuta.

Toisaalta:
Tietty varovaisuus ihmissuhteen alussa ja se että oikeasti pitää ne silmät auki varoitusmerkkien (jatkuva puhe eksästä jne) varalta ja on myös valmis lopettamaan suhteen alkuunsa jos toinen on eksässään edelleen kiinni, se auttaa tässä ketjussa kerrottujen kokemusten välttämisessä sen verran, että ei tarvitse seksistä luopua. Voi sen sijaan ihan rauhassa etsiskellä kunnes oikeanlainen kumppani löytyy.

Ja sillä aikaa voi sitten masturboida, sooloseksi on myös seksiä ja yleensä parempaa kuin huono seksi partnerin kanssa.  Grin
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16 : 03.02.2014 17:30:01 »

Grin sooloseksihän on parhautta!

Joo, multa ainakin halut loppui siihen kun seksistä alkoi tulemaan rutiinia avioliitossa ja intohimo katosi. Enää en hyppää kenenkään kanssa sänkyyn jos ei ole intohimoa, toisaalta "sielukasta" seksiä saa mutta siinä pitää sitten ne energiat niin natsata  Cool  Grin
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
nousukuu
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #17 : 03.02.2014 18:16:12 »

Niin kuulemma paras lääke seksihalujen tappoon on hääkakku. Grin  En ite oo käyttäny... :Smiley  Mut ei sekään välttämättä toimi kokonaisvaltaisesti. 2funny
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #18 : 04.02.2014 20:07:26 »

Tähän väliin sanon että kyllähän aseksuaalitkin kaipaavat parisuhdetta siinä missä muutkin.  Smiley Se ettei tunne mielenkiintoa seksiä kohtaan ei merkitse sitä, etteikö haluaisi rinnalleen kumppania.
tallennettu
nousukuu
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #19 : 04.02.2014 23:14:49 »

Tähän väliin sanon että kyllähän aseksuaalitkin kaipaavat parisuhdetta siinä missä muutkin.  Smiley

Ei kaikki. Enimmät vissiin kyllä?
tallennettu
skipidoway
Vieras
« Vastaus #20 : 05.02.2014 16:11:13 »

Nousukuu: En pysty lainaan sun viestiä kun mun astron sivut on ollut rikki jo kauan. Eniweis, mun resepti osa-aika aseksuaalisuuteen on ssri-lääkitys, masennus, järkyttävä määrä töitä ja lukuisat traumat miehistä. Vituttaa kun en pysty edes ihastumaan tickedoff Siis oon mä joskus sexyä harrastanut,mutta nyt mulle kävi näin. Välillätoivon,että asia muuttuis,mutta toisaalta.....pitäkää tunkkinne laugh
tallennettu
nousukuu
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #21 : 05.02.2014 16:50:49 »

Okei... Cry
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #22 : 05.02.2014 20:52:08 »

Tähän väliin sanon että kyllähän aseksuaalitkin kaipaavat parisuhdetta siinä missä muutkin.  Smiley

Ei kaikki. Enimmät vissiin kyllä?

Eivätpä kai. Mutteivat kaikki heterotkaan. Meinaan vaan ettei kai aseksuaaliksi ryhtyminen ratkaise sitä ongelmaa, jos haluaa pariutua ja tuntea yhteyden toiseen henkilöön.  Smiley
tallennettu
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija

Säh!

Profiili
« Vastaus #23 : 07.02.2014 23:10:09 »

HUOM! On olemassa aseksuaaleja ja aromantikkoja, ja joku voi olla kumpaakin. Aseksuaali ei kaipaa mitään seksuaalista kanssakäymistä, aromantikolla taas ei ole romanttisia tunteita muita kohtaan. Aseksuaali +  aromantikko = helpompi elämä, totta, joskus toivon että olisin itse edes jompikumpi niin ei menisi turhaa energiaa sen kaipaamiseen, tai vaihtoehtoisesti ihmissuhdesählingeissä.
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija

Säh!

Profiili
« Vastaus #24 : 08.02.2014 23:24:02 »

Romantikko ja Aromantikko Smiley

An elderly couple had just learned how to send text messages on their cellphones. The wife was a romantic type, and the husband was more of a no-nonsense guy.

One afternoon the wife went out to meet a friend for coffee. She decided to send her husband a romantic text message, so she wrote: "If you are sleeping, send me your dreams. If you are laughing, send me your smile. If you are eating, send me a bite. If you are drinking, send me a sip. If you are crying, send me your tears. I love you."

The husband texted back to her: "I'm using the bathroom. Please advise."

Haha, ihan hyvä kasku! Mutta selvennykseksi vain että aromantikko ei tarkoita epäromanttista tyyppiä (kuten vitsin mies), vaan tyyppiä, joka ei rakastu romanttisesti. Olen itse aika epäromanttinen ihminen (ainakin tuollaisella söpistely-siirappi-tavalla), mutta en aromantikko. Pystyn rakastumaan, vaikka harvoin sitä tapahtuukin.
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: