Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kristallien yms. kivien lataaminen & aktivointi laservalolla  (Luettu 7117 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
ValkoinenTiikeri
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 23.02.2014 02:16:29 »

Hei,

joskus olen lukenutkin tällaisesta menetelmästä, missä laserilla ladataan valolla veteen informaatiota.

Itse kuitenkin tässä jokunen vuosi sitten rupesin mietiskelemään intuitiivisesti, että joskus kauan aikaa sitten: toisessa sivilisaatiossa, tietokoneetkin ovat toimineet kristalleilla ja valolla.

Tästä olen nyt alkanut tekemään erinäisiä testejä, käytän tässä kehittämään aLEDt tekniikka joka alunperin oli kasvien kasvatukseen suunnattu innovaatio.

Se siis muodostaa LED valoille tietynlaisen pulssin (rahoituksen puutteessa käytän radio-ohjattavan helikopterin kaukosäätimiä, jotka tosin hajoavat aina lopulta..) ja tämä pulssi saa LED valot käyttäytymään täysin eri tavalla, kuin jos niille normaalisti annettaisiin valoa.

Itse tekniikasta voi lukea lisää täältä, julkaisen kaikki patenttini vapaasti nettiin jokaisen hyödynnettäväksi & kehiteltäväksi:

http://forum.bonekobrothers.com/jaksottainen-led-valaistus-%28advanced-led-technology%29/

Kuitenkin, nyt olen tekemässä testejä edelleen laservalolla (joka taas rikkoi viimeisen kaukosäätimeni) ja onnistuin saamaan ensimmäisiä anomalioita filmille. En tiedä mitä ne tarkoittavat, mutta epäilen ilmiöiden johtuvat kvanttifotonien sironnasta.

Eli videossa huomaa tietyille kivilajeilla (en tiedä kivilajien nimiä) kuinka varjokuva aina välillä näkyykin eri kohdassa, vaikka laser ei liiku eikä kivi liiku (kyseessä on soittolista missä on useita videoita):

http://www.youtube.com/playlist?list=PLhpi5RxeipMhyh6wWnQIPGU5F_WRF8Np2

Kuvia testauksista voi katsella täältä:

https://www.facebook.com/henri.lentonen/media_set?set=a.597742350313905.1073741849.100002344360995&type=3

Seuraavaksi olisi tarkoitus hommata lisää lasereita ja erivärisiä: kohdistaa niitä eri kulmissa ja myöskin saada useita eri kiviä samaan testiin, jolloin ne oletettavasti reagoivat toistensa voimakenttiin.

Myöskin koska tuo kopterin kauko-ohjain antaa ns. epäharmonista impulssia, olisi mukava kokeilla myös esim. solfeggion taajuuksilla miten kivet siihen reagoivat.

Jos jollekin tulee mieleen jotain erityisiä kiviä, joita voisi testeissä käyttää niin kertokaahan. Olen ajatellut täältä tilata erilaisia kiviä myös tehdäkseni orgoniitteja, mikäli tiedätte toisia kivikauppoja kertokaa myös niistä, kiitoksia!

http://jalokivigalleria.com/
tallennettu

Athene
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1 : 09.03.2014 18:45:47 »

En ole koskaan kuullutkaan,että kristalleja voi ladata laservalolla!Aivan uusi juttu minulle.Itse olen puhdistanut kiviäni juoksevan veden alla.Haluaisin tietää,että mitä tarkoittaa crystal crid suomeksi onko tästä aiheesta kirjallisuutta suomeksi?Harmittaa,kun JalokiviGalleriaa ei ole enää Tampereella eikä Lempäälässä. Turussa vielä on,mutta valikoima on tuon muuttomyynnin takia pienennetty.

« Viimeksi muokattu: 09.03.2014 18:48:39 kirjoittanut Athene » tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 25.03.2014 09:42:40 »

En ole koskaan kuullutkaan,että kristalleja voi ladata laservalolla!Aivan uusi juttu minulle.Itse olen puhdistanut kiviäni juoksevan veden alla.Haluaisin tietää,että mitä tarkoittaa crystal crid

Olsiko sittenkin kyseessä crystal grid?

Sanan grid primaari denotaatio lienee ristikko, mutta olisiko hila tuossa yhteydessä tarkempi käännös?

https://www.google.fi/search?q=crystal+grid&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=YTIxU4fdK4TQygPK44CQAw&ved=0CCsQsAQ&biw=1489&bih=658

Huh   Cheesy

FWIW:

https://lighttherapygems.ca/

Maharishi Light Therapy with Gems has been offered as a treatment modality for many years in Europe, covered by Swiss Health Insurance programs in Switzerland, bringing health benefits to thousands of people.
« Viimeksi muokattu: 25.03.2014 09:59:10 kirjoittanut sideman » tallennettu
Athene
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #3 : 07.04.2014 00:39:59 »

Miten mä suomentaisin crystal cridin ns.jalokivipöydäksi tai pediksi?Mutta jotenkin sekään käännös ei oikein suuhun istu. uglystupid2
Mä käsitän,että noilla crystal crideillä voi esim. kaukoparantaa ihmisiä tai suojella kotia.Käyttötarkoituksia on erilaisia.Yoytuben syövereistä löytyy,jos jonkinlaisia cridin teko-ohjeita.
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 07.04.2014 08:28:04 »

Miten mä suomentaisin crystal cridin ns.jalokivipöydäksi tai pediksi?Mutta jotenkin sekään käännös ei oikein suuhun istu. uglystupid2
Mä käsitän,että noilla crystal crideillä voi esim. kaukoparantaa ihmisiä tai suojella kotia.Käyttötarkoituksia on erilaisia.Yoytuben syövereistä löytyy,jos jonkinlaisia cridin teko-ohjeita.

Sanaa crid ei ole olemassa, tarkoitat varmaankin sanaa GRID, joka suomentuu esim verkko, ristikko, verkko tai hila.

Minä suomentaisin tuon 'kidehila.'

Kristalli on muuten sitten ihmisen tekemää lyijypitoista lasia. Luonnonkivet ovat KITEITÄ!

Mutta koska kristalli kuulosta jännemmältä ja hienommalta ja kivammalta, on rajatietopiireissä ruvettu käyttämään tätä virheellistä anglismia (englannin kielessä crystal on kide) kiteen sijaan ja siten annettu myös aseita käteen kaikille skeptikoille.

Kielenhuollollinen taistelu tosin on jo hävitty tältä osin, tämä väärä anglismi on valitettavasti jo vakiintunut varsinkin rajatietopiireissä niin, että virheellinen on muuttunut yleisesti käytetyksi. Sääli. Siinähän ihmettelette sitten kun tieteestä jotain tietävät nauravat 'kristalli' ilmaisulle. Itse teen sen vähän mitä enää on tehtävissä, eli pyrin kertomaan tästä asiasta, mutta ymmärrän että tässä vaiheessa on turha potkia tutkainta vastaan.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Athene
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #5 : 11.04.2014 20:46:54 »

Tarkoitin,että grid eikä crid näin käy,kun nopeasti kirjoittaa niin tulee vääriä sanoja käytettyä!Googleen kun laittaa hakusanaksi crystal grid niin sieltä tulee paljon tulostettavia pohjia,jonka päälle voi laittaa haluamiaan kiviä. Olisi kiva,kun löytyisi suomeksi noista kirjallisuutta.En oikein jaksa ruveta suomentamaan omassa päässäni jokaista tekstiä.Onko joku foorumilaisista tehnyt noita?
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
ValkoinenTiikeri
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #6 : 14.09.2014 05:22:03 »

Tää on jännä viteo.

Itse punaisena värähtelijänä tunnen jotenkin sympatiaa sitä kohtaan Cheesy

https://www.youtube.com/watch?v=wvJAgrUBF4w
tallennettu