Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hjelp?  (Luettu 3236 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
lapolla
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« : 05.03.2014 23:40:33 »

Jaksaisiko joku vilaista etänä tai antaa neuvoa mitä kannattaa tehdä.

Mua seuraa ns. paska karma ja kaikki se paha mitä yhdelle ihmisille voi tapahtua, on suunnilleen mulle tapahtunut. pahojani oon tehnyt ilmeisesti edellisessä elämässä ja kenestäkään en ole piitannut. Sivullisetkin on alkaneet kommentoimaan tätä huonon onnen sarjaa ja vastoinkäymisiä, joten näkyy ulospäin aika hyvin.

Voiko tälle tehdä yhtään mitään? Melko raskasta tää eläminen vaikka parhaani yritän.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 14.03.2014 10:17:12 »

Olisikohan regressiosta sinulle hyötyä? Se voisi valaista tilannettasi ainakin entisten elämien suhteen.

Mutta muuten jos avaat asiaa hieman enemmän, niin lukijat voivat arvioida, voiko asioille tehdä ns. tavallisin keinoin mitään.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #2 : 14.03.2014 15:59:44 »

Tuollainen ajattelu ei ainakaan helpota tilannetta että lähtee pohtimaan mitä paskaa olet joskus tehnyt ja kuinka elämä nyt tökkii ja saat oikein olan takaa maksaa takaisin menneitä tekoja.  idiot2
Sen sijaan jättäisin nämä omaan arvoonsa ja keskittyisin siihen miten voin selvitä vaikeista ajoista, saanko kenties apua joltain, mitä tarvitsen, onko kasvun paikka, voinko tehdä asioita toisin, mikä idea tässä vastoinkäymisessä piilee jne.
Kaikki tilanteet kasvattaa ja opettaa meitä ihmisinä ja jos on jatkuvia vastoinkäymisiä niin siitä voi aina oppia miten tehdä asioita toisin jne. vaikka jälkiviisaus ei aina auta mutta opettaa ja mikset voisi hyödyntää oppimia asioita muiden hyväksi, jotka ovat tai kokevat jotain mistä olet selvinnyt. On ihan liian helppoa syyttää tai saada lohdutusta karmasta, get it?
Vastuu on aina yhdestä elämästä kerrallaan ja sinuna hakisin joltain ammatti-ihmiseltä avun joka kykenisi näkemään mahdolliset virheet ja mahdollisuudet myös, jotta elämäsi parantuisi ja saisi uudemman suunnan, pois siitä missä nyt olet.
Tsemppiä!!!
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8253


Profiili
« Vastaus #3 : 14.03.2014 17:36:10 »

Jaksaisiko joku vilaista etänä tai antaa neuvoa mitä kannattaa tehdä.

Mua seuraa ns. paska karma ja kaikki se paha mitä yhdelle ihmisille voi tapahtua, on suunnilleen mulle tapahtunut. pahojani oon tehnyt ilmeisesti edellisessä elämässä ja kenestäkään en ole piitannut. Sivullisetkin on alkaneet kommentoimaan tätä huonon onnen sarjaa ja vastoinkäymisiä, joten näkyy ulospäin aika hyvin.

Voiko tälle tehdä yhtään mitään? Melko raskasta tää eläminen vaikka parhaani yritän.

Shitin karman realisoituminenhan on itse asiassa tietystä näkövinkkelistä mukavoo hommoo.
Nimittäin, luulisi, ettei sitä loputtomiin piisaa, vaan seuraavaksi "pinossa" on "hyvän" (positiivisen,
helpon, vaalean) karman huki, tai sitten ei...

Hyvän karman realisoitumisen pitäisi oikeastaan ahdistaa omilla aivoillaan ajattelevaa enemmän
kuin pahan karman, koska luulisi, ettei sitä hyvänkään karman purkautumista määräänsä enempää saa
osakseen yhdellä "rundilla"??

Tuo skenaario tietysti perustuu siihen olettamukseen, että itse kullakin on "pinossa" (stack) vuoroin
vaaleaa ja tummaa äksöniä eli karmaa...

karman    n. action, deed, work, esp. holy work, sacrifice, rite; result, effect; organ of sense; the direct object (g.); fate, destiny.

(ännä-loppuinen muoto on ns. lemma eli "sanakirjamuoto", vrt. brahman; yksikön nom/acc: brahma;
esim. Bhagavad-giitaa: anaadimat paraM brahma = brahman [on] aluton ja kaikkein transsendenttisin, tai jotain...)
« Viimeksi muokattu: 14.03.2014 17:38:58 kirjoittanut sideman » tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: