Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Peräytyvä Mars ja suurristi  (Luettu 22180 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« : 07.03.2014 09:21:24 »

Oletteko pistäneet merkille, että Mars on lähtenyt peräytymään Vaa´an merkin asteissa 27-9? Onko ollut vetämätön olo tai tullut tehtyä harkitsemattomia juttuja, jotka sitten kaduttavatkin? Mitä muuta vaikutuksia on tuntunut?

Huhtikuussahan Jupiter, Uranus, Pluto ja peräytyvä Mars ovat kaikki johtavassa laadussa asteessa 13, eli siitäpä muodostuu suurristi.

Ukranainassa on ainakin ollut kovin levotonta ja tilanne kerää varmasti painetta vielä tovin.

Minä taas kehittelen tutkimussuunnitelmaa, johon liittyy mahdollisesti myös testattava innovaatio. Suunnitelma on tietysti vain suunnitelma, mutta sitä kehittelee porukka, joka on aiheesta innostunut.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 07.03.2014 09:48:37 »

Oletteko pistäneet merkille, että Mars on lähtenyt peräytymään Vaa´an merkin asteissa 27-9? Onko ollut vetämätön olo tai tullut tehtyä harkitsemattomia juttuja, jotka sitten kaduttavatkin? Mitä muuta vaikutuksia on tuntunut?

Pörssiastrologi Tim Bost uumoilee, että peräytyvä Mars "aiheuttaa" pörssikurssien dippaamista
siellä sun täällä...

A Chat with Yorba about the Market’s Collision Course
February 28, 2014 timbost Astro-Trading & Astro-Living No comments

I had a great time chatting with Michael Yorba on his Traders Network radio show yesterday afternoon just before the closing bell.

During our interview, he wanted to know about the string of astrological dynamics that are set to slam the markets during the coming weeks, with a special push toward a potential trend reversal as we finish up February and move into March, with Mercury retrograde ending and Mars retrograde getting started.

It was an especially appropriate topic, since the S&P 500 closed yesterday at 1854.29, a new all-time record high for that index, dramatically setting the stage for a trading top as the aggressive planetary factors come into play.
tallennettu
Laksmi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 12.03.2014 17:23:15 »

Hahhaa,  vaaka-Putin on tehnyt harkitsemattomia juttuja, jotka sitten kaduttavatkin?

Mars ei toistaiseksi tunnu vaikuttavan henk.koht ollenkaan, eipä oo asteilla mun kartalle. Mulla onpi mc/Ic 13 astetta  kalat neitsyt joten varmaan tuo suurristi jotain tietää. Mä vaan en  Huh
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #3 : 13.03.2014 13:47:17 »

Mulla tuo lähti perääntymään tarkassa neliössä MC:lle ja mulla onkin ollut viime aikoina poikkeuksellisen energinen olo. Siihen päälle kivat aspektit Merkkarilta ja Venukselta niin onpa itse asiassa aika loistofiilis. Mutta itseni haastaminen ja kaiken kyseenalaistaminen on ollut myös tapetilla; ahaa-elämyksiäkin on tässä piisannut.

tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 03.04.2014 06:22:20 »

Eikös Putinin aurinko muuten ole vaa'assa asteilla 13?

Itselläni tuo mars peruuttaa oppositioon oinasplaneettoihini nähden. Kartallani on aurinko asteilla 15 ja venus sekä mars asteilla 14. Joten tulen kokemaan varmaan jollain tavoin tuon suurristin energiat  Cool
Olo on muuten tosi hyvä, mitä nyt allergiat vähän vaivaa. Minulla alkaa kuun lopussa ja ensi kuussa isot muutokset käynnistyä elämässä  Grin
Pikkaisen pelottaa ja samalla kuitenkin olen erittäin innoissani!
Kaasua pohjaan ja eteenpäin!

tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 03.04.2014 09:50:39 »

Eikös Putinin aurinko muuten ole vaa'assa asteilla 13?

Näyttää olevan

Putinin kartta

Krimillä puuhastelun lisäksi hänestä tuli virallisesti sinkku ilmeisesti eilen. Avioerot taitavat ollakin yleisiä planeettojen ristipaineessa. Sitten vielä kuvioon kuuluu, että paukautetaan pikimmiten naimisiin sen uuden nuorikon kanssa.
tallennettu

www.horoskooppi.com
MariaS
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #6 : 03.04.2014 18:51:41 »

Onko tuolla  saturnus:lla vaikutusta tuohon Putinin eroon? Kun on tehnyt ainakin kaksi ohitusta henkilön  venus:lle ja edelleen on huoneessa 1.
tallennettu
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 03.04.2014 21:35:16 »

Olo on muuten tosi hyvä, mitä nyt allergiat vähän vaivaa. Minulla alkaa kuun lopussa ja ensi kuussa isot muutokset käynnistyä elämässä  Grin
Pikkaisen pelottaa ja samalla kuitenkin olen erittäin innoissani!
Kaasua pohjaan ja eteenpäin!

Kenties auringon paisteella yms. faktoreilla on oma lusikkansa sopassa?

Pitkästä aikaa naakatkin, nuo Kollektiivisen Tietoisuuden Harmoonisten Vibraatioiden (skrt. spanda)
airuet ovat iloisesti mm. tänään äännelleet ja kuviolentosuorituksiansa tuoneet kaapuntilaisten
silmillä nähtäviksi!

Cheesy
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #8 : 03.04.2014 22:02:23 »

Putinin avioerosta..avioliiton asteroidi  juno on nyt 17  oinas
 aspect_opp Putinin  saturnus ja t-ristin kärjeksi tulee Putinin "vapaus"  uranus rapu.
 juno on ollut yhtymässä  uranus  oinas ja se taas  aspect_opp Putinin  aurinko.
Retro  mars vaaka yhytti Putinin  merkurius:n, purki liiton, sopimuksen?
Siitä oli  aspect_tri venus vesimies ja tuo  venus vesimies on vastikkään ohittanut Putinin  kuunsolmu vesimies :n.
Putinin oma  junovesimies. Tais olla ilmatilaa aviossa..tai tarvetta siihen?? who knows
tallennettu
Bona Fide
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #9 : 11.04.2014 17:51:07 »

Putinin avioliitto tais olla loppu jo ajat sitten, mutta virallinen ero tuli nyt. Vielä muutama päivä on aikaa odotella Marsin tarkkaa yhtymään Putinin aurinkoon.

Mulla itellä on tuntua yllättävistä fyysisistä ja seksuaalisista energioista. Mulla on Venus 16 astetta vaakaa.
tallennettu
Ritsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #10 : 11.04.2014 20:18:05 »

Jännittäviä aikoja eletään. Saa nähdä miten tämä Suuri Risti tulee muokkaamaan yhteiskuntaa. Näyttää melko pelottavalta ensisilmäyksellä. http://darkstarastrology.com/research-for-cross/ Tuolta kun katsoo, niin viimeksi johtavien merkkien Suuri Risti on ollut 1933. Silloin Hitler nousi valtaan, suuren laman huippu saavutettiin ja alkoholin kieltolaki loppui. Nythän kannabis-vainoa ollaan vähentämässä jopa Amerikassa. Tuo aiempi Suuri Risti ei kuitenkaan ollut aivan näin tarkka kuin tämä 23.4. tarkaksi tuleva. Viimeksi peräytyivät Uranus ja Pluto ristikuviosta sekä Khiron ja Neptunus. Nyt peräytyvät Mars ja Pluto ristikuviosta sekä Saturnus. Eli kaikki "ikävämmät" planeetat. Eli niiden vaikutus kohdistuu sisäänpäin?

Mutta kuinkas ollakaan, apuja näyttäisi olevan kartan muilla alueilla. Nyt aiemmassa ristissä peräytyneet Khiron ja Neptunus etenevät ja ovat löyhässä yhtymässä Kalojen merkissä. Neptunushan on Kalojen hallitsija ja tuohon kimppaan yhtyy myös Venus joka on Kaloissa ylennyksessään. Myös Jupiter suuren ristin kuviosta on Ravuissa ylennyksessään ja Mars heikoissa asetelmissa Vaaka-merkissä, jota Venus hallitsee. Voisi siis olettaa, että Kalojen myötätuntoinen ja herkkä puoli avustaa kolmiolla Suuren Ristin Jupiteria, joka sijaitsee tähtitaivaan kirkkaimman tähden Siriuksen kohdalla. Toivon, että Rististä purkautuva voima kohdistuu siis veteen vaimentuen ja antaen myötätunnolle ja uskolle valtavasti voimaa tänä aikana. Ainakin tuntuisi, etteivät ihmiset enää mitä tahansa Kalamaiseen tapaan ja näyttävät joustamisellaan sen oikean Kalojen mahtavuuden rakkauden polulla.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #11 : 12.04.2014 08:16:17 »

Minusta tämä suurristi olisi pahempi, jos siinä olisi esim. Saturnus Jupiterin paikalla. Jupiter on kuitenkin yhdessä Uranuksen kanssa aikamoinen yllättäjä.  Eivät yllätykset ole aina huonoja. Tuossa parivaljakossa on toiveikkuutta ja uskoa tulevaisuuteen.

Itsellä tuo ensimmäisessä viestissä mainittu tutkimussuunnitelma on vaihtumassa liiketoimintasuunnitelmaksi. Jos homma menee kuten on uumoiltu, niin joskus lähiaikoina omistan neljänneksen osakeyhtiöstä.
tallennettu

www.horoskooppi.com
Solina2
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #12 : 19.04.2014 15:52:54 »

http://pieniastro.blogspot.fi/2014/04/uuden-maailman-syntya-todistamassa.html löytyy näkemyksiäni kardinaalirististä.

Solina2
tallennettu
Anitaaah
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #13 : 22.04.2014 21:59:27 »

Muuntumisen kardinaalisuurristi
http://www.luxonia.com/viestit/54-suzan-caroll/4420-2042014-muuntumisen-kardinaalisuurristi

Kardinaalisuurristi 23.-24.4.
http://www.luxonia.com/viestit/98-sarah-varcas/4423-2142014-kardinaalisuurristi-23-244

ja http://www.luxonia.com/viestit/98-sarah-varcas/4424-2242014-kardinaalisuurristi-23-244
tallennettu

~  kulkekaa nyt-virralla kuin kuunsäteellä ja seuratkaa sen valoa  ~
Downtempo
Vieras
« Vastaus #14 : 22.04.2014 22:59:11 »

minustakin. mutta nythän ne energiat lähteekin liikkeelle. joillain lähti jo ennen tuota h-hetkeä, odotuksilla.
miten ne energiat purkautuu.... hmmm.
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: