Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Erään henkilön syntymäkartta...  (Luettu 5346 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Whisper85
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3



Profiili
« : 08.03.2014 01:09:03 »

Mitä voitte kertoa hänestä tämän kartan perusteella? Kyseessä erittäin tärkeä henkilö minulle.  Smiley smitten

"Apukysymyksiä", mikäli tarpeen:

- Millaiselta hänen elämänsä näyttää juuri nyt:
 
  • Miltä hänen parisuhdetilanteensa näyttää?
  • Millaisia haasteita hänellä on edessään?

--> Ja sitten, jos sinulla on näkijänkykyjä tms.: mitä silloin tapahtui, mikä hänet sai reagoimaan niin kuin hän reagoi?

Kiitoksia jo etukäteen! smitten
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 08.03.2014 12:02:01 »

niinpä..omaa suolentoimintaa ei välttämättä haluta käsiteltävän julkisesti vaikka se näkyvällä paikalla onkin..
tallennettu
Whisper85
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3



Profiili
« Vastaus #2 : 08.03.2014 13:00:33 »

niinpä..omaa suolentoimintaa ei välttämättä haluta käsiteltävän julkisesti vaikka se näkyvällä paikalla onkin..
Utelu - mikä on mielipiteenne: onko tämänlainen kysymys kolmannen osapuolen vakoilemista?

Ensinnäkin, arvon rouvat, kyse on julkisuuden henkilöstä. En usko, että tämä on silloin "vakoilemista". Ei teidän ole pakko vastata minulle, jos se on teistä niin kovin vastenmielistä. Tuollaiset vastauksethan ovat yhtä tyhjän kanssa.  idiot2

Olen 29 v. nainen ja minulla on parempaakin tekemistä kuin muiden vakoileminen. Grin
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #3 : 08.03.2014 14:03:58 »

 merkurius aspect_kvi IC
  saturnus aspect_kvi chiron kuunsolmu
 saturnus aspect_sex jupiter  aspect_kvi chiron  yod
 neptunus  aspect_kvi juno
 venus puolineliö  kuu

http://www.youtube.com/watch?v=GoHnY2l9sWM
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #4 : 10.03.2014 08:42:53 »

Kyseisellä henkilöllä on ainakin pluto ja saturnus melko voimakkaasti tällä hetkellä tekemässä transiittia, joten varmaan muutosrikasta aikaa? Ainakin sisäisesti
tallennettu
Whisper85
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3



Profiili
« Vastaus #5 : 10.03.2014 22:01:02 »

Kyseisellä henkilöllä on ainakin pluto ja saturnus melko voimakkaasti tällä hetkellä tekemässä transiittia, joten varmaan muutosrikasta aikaa? Ainakin sisäisesti

Hei Artemis

Olet aivan oikeassa, siis ainakin minun mielestäni, en voi tietenkään tämän henkilön puolesta puhua. Smiley Hänellä on nyt ollut muutoksia työelämässään. Ennen hänen harrastuksensa oli hänen työnsä, nyt hän etsi uuden työn, jossa on menestynyt oikein hyvin. Mutta hän jatkaa myös vanhaa työtään "harrastuspohjalta".  Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: