Ota kello esille, ja heti kun olet nähnyt tuon dekryptattuna, ala laskea sekunteja siihen hetkeen,
jolloin hiffaat vitsin. (Veikkaan, että E:llä menee alle 5 sekuntia, LoL!)
En tajunnut koko viestistäsi yhtään mitään, enkä ko. sivusta kun kävin sitä vilkaisemassa.
Ei aavistustakaan mitä pitäisi tehdä tai mitä pitäisi ymmärtää. Sivu näytti minulle siltä, että se on suunnattu sellaisille ihmisille, joilla on jotain tajua kryptauksesta, tai kiinnostusta siihen. Minulla ei ole kumpaakaan.
Muokkaus: Tajusin mitä piti tehdä, enkä silti nähnyt bändin nimiehdotuksessa mitään huvittavaa, siis sen huvittavampaa kuin on missään muussakaan hassussa bändin nimessä, niitä nyt pystyy keksimään loputtomiin. Vaatisikohan vitsin ymmärtäminen jotain musiikin (en juuri kuuntele modernia musiikkia) tai kyseisen bändin historian tms. ymmärrystä tai muuta sisäpiiritietoa? Muuten se ei ollut mitään muuta kuin lievästi hymyilyttävä hassu sanapari, jossa ei ollut mitään sen kummempaa vitsiä minun mielestäni.
Joko vitsi vaatii siis tietoa jota minulla ei ole, tai sitten olen asperger. Paitsi että en ole, koska olen tehnyt testit moneen kertaa, minulta kun löytyy tiettyjä piirteitä joita aspergereilla on, mutta onneksi vain niitä hyödyllisiä, ei niitä mitkä haittaavat elämää. Koenkin olevani jotain sellaista kuin hyvänlaatuinen asperger, jos sellaista voi olla olelmassa.