Kiitos mielenkiintoisista kommenteistasi, antimoguli!
Piti katsoa vielä tuo intercepted-sanan merkitys. Se tarkoittaa itse asiassa jotakuinkin samaa kuin pysäytetty tai estetty, "otettu kiinni", rajattu tai vangittu. Interception tarkoittaa Cambridgen Advanced Learner's -sanakirjan mukaan samaa kuin "capturing or taking possession of things - getting, receiving and accepting" eli jonkun asian ottamista haltuun ja hyväksymistä.
Ajatus, Mielestäni interception osoittaa piileviä kykyjä, sekä haasteellisen alueen elämässä, mikä pitäisi kohdata ja opetella hallitsemaan paremmin, mikä myös toisi paljon tyydytystä. Ei siis mitään vältettävää, vaan päivastoin.
Totta puhuen olen kyllä tiedostanut tuon, että sekä persoonan kehitys että ihmissuhteet ovat itselleni tärkeitä alueita. Olen aina ollut kiinnostunut ihmisistä ja heidän käyttäytymistään yleensä, sekä tietysti tutkaillut paljon myös itseäni. Toisaalta viihdyn mainiosti yksin, mutta olen hoksannut myös sen, että tajutakseni oman yksilöllisyyteni ja arvostaakseni sitä yksinoloa olen tarvinnut elämääni aina toisia ihmisiä. Ilman heitä ei kehitystä olisi tapahtunut tässäkään asiassa.
Ehkä tästä karttani rakenteesta johtuen minut on ikään kuin "osoitettu" tässä elämässä myös sisaruksista vanhimmaksi ja jatkuvasti pitkiin parisuhteisiin.
Noususolmuni on Jousimiehessä, täpärästi 8. huoneen puolella (joskin 9. huoneen tulkinta on tuntunut tutummalta, mutta se voi johtua myös Jouskarin merkistä). Rohkeutta ja suoruutta on saanut opetella, oman polkunsa kulkemista. Kaksosten merkissä on alasolmun lisäksi itse asiassa triplahuoneet: 3., 4. ja 5. huoneen kärjet - vastaavasti 9., 10. ja 11. sitten Jouskarissa. Nimenomaan kirjallisessa ilmaisussa ja kielissä olen aina ollut vahva, matkustaminen ja kansainvälisyys ovat kiinnostaneet jo pienestä. Voi olla, että olisin aloitteellisempi ilman tätä häilyväistä ja status quoon tyytyväistä Kalat-aurinkoani...en näe itseäni sellaisena ihmisenä joka ainakaan näkyvästi tekisi aloitteita tai tarttuisi asioihin. Kuitenkin jos on kysymys esim. matkalle lähdöstä, hoidan kyllä mielelläni kaikki varaukset ja järjestelyt.
Johtajatyyppikään en koe olevani muille, mutta työskentelen kyllä mielelläni yksin ja vastaan yksin siitä mitä teen.
Entä muuten, Ajatus, tuo kauris/rapu akselin vahvuus? Peittäisikö se sitten tavallaan kaikki ykköshuoneen merkit. Ihmiset todella tulevat luoksesi saamaan hoivaa ja lohdutusta, silloin(kin) kun itse olet sitä tarvitsemassa (rapu)? Sekä, että alussa peität monta asiaa varautuneesti, käytännöllisesti, maanläheisesti ja normaalisti kuin kauris, ennenkuin annat omaperäisyydelle, mielikuvitukselle tai spontaaniudelle tilaa. Mikä sitten joskus menee hieman ylireagoinniksi, olet yllättäen nolosti hassu, - tai joskus ihailtavastikin.
Kyllä Kauris minussa varmasti näkyy ja mielestäni näkyi jo pienenä. Löydän useasti itseni "sen vanhan ja viisaan" roolista, alkaen jo sisarussuhteista eli isosiskona olosta. Ehkä Saturnus DC:llä tosin osaltaan karsii tuota hoivan ja lohdutuksen tarvitsijoiden tulemista luokseni, en välttämättä anna kuvaa hoivaavasta tyypistä, mutta toki autan jos puoleeni joku kääntyy. Käänteisesti olen myös huomannut (Vesimies-kuuhunkin liittyen), että aina en osaa toisille viestittää tai he eivät välttämättä minusta hoksaa, että joskus tosiaan itsekin tarvitsen sitä hoivaa ja lohdutusta. Tulkintasi tuosta asioiden peittämisestä on oikein osuva ja nimenomaan halu vaikuttaa aina "järkevältä ja normaalilta" voi olla syynä siihen että harva tästä astrologiaharrastuksestanikaan tietää.
Tuosta hassuudesta taas olen itse vähän jäävi sanomaan, mutta mies varmaan vahvistaisi kyllä, että juu, hassu olen.
Palatakseni tämän minä itse -vuodatuksen (sorry vaan...) jälkeen takaisin aiheeseen, niin osaatteko inti ja :elisa: sanoa näkyvätkö nuo mainitut 6. ja 12. huoneen teemat mitenkään näiden mainitsemienne henkilöiden elämässä?