Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Astraalimatka kotiplaneetalle?  (Luettu 3262 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Yöllisiä
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25



Profiili
« : 25.03.2014 15:37:28 »

En ole koskaan aikaisemmin nähnyt, tai ainakaan muista nähneeni unia, joissa vierailisin muilla planeetoilla. Viimeyönä näin kuitenkin hyvin voimallisen ja toden tuntuisen unen, jonka haluan jakaa täällä teidän kanssanne. Olisi myös mukava kuulla muidenkin samankaltaisia kokemuksia Smiley En tiedä näinkö tosiaan unta jostain toisesta planeetasta, mutta minulla on vain hyvin voimakas tunne siitä, että nyt tuli vierailtua jossain muualla kuin maassa.

Unessani olin vieraassa paikassa, jossa oli ihmisiä monista eri kansoista ja kulttuureista, tuntui kuin moni muukin sielu olisi odottanut pääsevänsä "korjaukseen". Seisoin jossain keinun tapaisessa laitteessa ja tunsin kuinka minua viritettiin ja tunsin vain rakkautta kaikkia ja kaikkea kohtaan, ykseyttä, eheyttä ja armollisuutta itseäni kohtaan.
Yhtäkkiä olinkin öisen tähtitaivaan alla erään uuden tuttavani kanssa, jonka uskon karmallisesti liittyvän viimepäivinä sattuneisiin tapahtumiin. Kävimme hänen kanssaan tapahtumia läpi ja keskustelun päätyttyä kävin makaaman pehmeälle maalle katselemaan öistä tähtitaivasta. Näky oli aivan uskomattoman kaunis! Tähdet loistivat niin kirkkaina, loputtomina, niitä oli varmaan miljoonittain. Taustalla lenteli tähdenlentoja. En ole kokenut ikinä eläessäni samanlaista kauneutta. Minulle iski todella voimakas tunne, että olen vihdoinkin saapunut kotiin ja että haluan olla täällä aina. Taivaalla lenteli kolme vaikuttavan näköistä alusta, ne olivat ehkä enemmänkin kolmion mallisia kuin tyypillisen ufon muotoisia. Ympärillämme oli myös jättimäisiä liskoja, jotka loistivat pimeässä, niitä ei tarvinnut pelätä, koska tiesin etteivät ne satuttaisi muita olentoja. Tämä kaikki tuntui hyvin todelta, ei yhtään tyypilliseltä unelta, joita suurimmaksi olen tottunut näkemään.
Sitten jouduinkin johonkin rakennukseen, jossa oli epämukavan ahtaat käytävät. Perässäni käytävällä kulki vanhoja ihmisiä. jotka seurasivat minua. Tilanne tuntui melko ahdistavalta ja halusin päästä tilanteesta pois. Yritin kiiruhtaa näitä kaljuja, vanhoja ihmisiä karkuun ja muistin erään käytävän seinässä olevan hätäuloskäynnin tms. Vierähdin ulos tästä luukusta ja heräsin. Herättyäni korviani tykytteli kuin minulla olisi alkava korvatulehdus. Minulla oli jokunen kuukausi sitten pitkä korvatulehdus kierre ja tunne oli juuri sellainen kuin tulehdus olisi alkamassa ja sydämeni syke oli kiihtynyt. Mutta uni tuntui voimalliselta ja oloni oli hyvin herkkä ja vahva. En tiedä olisiko edellispäivän krapula herkistänyt tällaisille unille, mutta oli aikamoinen kokemus.
« Viimeksi muokattu: 25.03.2014 15:40:55 kirjoittanut Yöllisiä » tallennettu
Hamal
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #1 : 25.03.2014 18:37:52 »

Olet kyllä varmaan käynyt jossain toisessa paikassa jos uni oli voimakas, todenmukainen ja vielä fyysisiäkin oireita jäi. Krapula myös herkistää näille kokemuksille.

 Kyllä nämä astraali/ulottuvuus/mitälie-reissut aina erottuvat tavallisten unien seasta Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: