Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Henkien läsnäolo  (Luettu 6246 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Tasanne
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 27.03.2014 13:33:52 »

Hei!
Olisi mukava kuulla minkälaisia tuntemuksia teille tulee henkien läsnäolosta? Esim. jos olet pyytänyt paikalle tietyn hengen, tuleeko hänen läsnäolostaan jokin erityinen tunne, fyysinen reaktio tmv?
 Smiley
tallennettu
elenitsa
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1 : 28.03.2014 23:39:51 »

tuntuu silta, etta joku on lahella. itse myos pystyn paljaalla silmalla nakemaan energioita ja valoja
tallennettu
Tasanne
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 02.04.2014 21:47:22 »

Kiitos vastauksestasi Smiley
Minulla on myös ollut tunne siitä, että joku on lähellä , mutta tämän vuoden puolella on muutaman kerran käynyt niin, että kun pyydän henkeä/henkiä paikalle niin minulle on tullut kummallinen tärinä, ei ole tullut kylmiä väreitä eikä mitään, mutta kädet ja koko keho vapisee/tärisee.
tallennettu
elenitsa
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #3 : 03.04.2014 20:49:27 »

mista tuollainen tunne? pelkaatko? pyysithan pyhan hengen suojelusta?
tallennettu
Cyra
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #4 : 05.04.2014 10:27:00 »

Minulle tulee aina sellainen jännä tunne sormenpäihin ja vartaloon  Cheesy. Etenkin maan,ilman,tulen ja erityisesti vedenhenget tunnen herkästi. Jos henki on hyvä, tulee sellainen jännä, mukava ja rauhallinen olo. Jos henki on paha, olostani tulee vihainen, itkuinen ja kireä, ja haluan äkkiä pois koko paikasta. Uskon kyllä että sen sitten huomaa  coolsmiley
tallennettu

~Water, Fire, Wind, Earth,
new day, new change ~

Auttakaa minua henkioppaani tapaamisessa ja ruumiista irtautumisessa.
Tasanne
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #5 : 09.04.2014 10:57:33 »

Ihmettelin itsekin tuota reaktiota. Kävin toissa viikolla Harriet Piekkolan luona ja kysyin hänen mielipidetään tästä tärinästä. Hänen mukaansa tuo tärinä johtuu siitä, että hengen energia on niin vahvati läsnä. Hmm, tiedä sitten?!?
tallennettu
serafelle
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #6 : 11.04.2014 16:56:50 »

mulla on kylmä jos hyvä henki kuuma jos paha henki. ja jos vahva paha läsnä tulee ahdistuneeksi.. Mulle kävi pari iltaa sitten outo juttu eli tuntui et kuristus, rintaan koski ja sairaan kylmä koko ajan. olo kesti 45min-60 min. Oon miettinyt mikä tuli...

Olin hyvän tuulinen ja itseasiassa onnellinen tuohon asti
tallennettu
Lumililja
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #7 : 12.04.2014 21:15:24 »

Kylmät väreet, läsnäolon tunne, voimakas tunne siitä, että joku katselee sinua. Tiedät yleensä senkin, mistä suunnasta.

Epämiellyttävä tunne joskus vanhoissa rakennuksissa -> kerran jouduin hinaamaan sängyn toiseen huoneeseen, kun tunne ikävyyksistä oli niin vahva. Mutta tämä saattoi olla myös jäännösenergian vaikutusta.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: