Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: sininen hehku ovensuussa  (Luettu 5689 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Ceelia
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 28.03.2014 22:43:34 »

Kumma juttu tapahtui viime yönä. Löytyisiköhän täältä hieman ajatuksia... angel

Eli viime yönä ei uni meinannut tulla. Puolen yön maissa huomasin makuuhuoneen ovensuun olevan täynnä vaalean sinertävää, ehkä hieman söhköisen oloista valoa.Tilanne ei ollut mitenkään pelottava enkä oikeastaan reagoinut siihen mitenkään. Hieman kummastelin sitä aikani ja sitten nukahdin... Valo siis oli hyvin neutraali ja täytti koko oviaukon. Ei mikään kirkas, eikä kohdentunut mihinkään. Eli ei siis mikäön taskulampun valo. Olohuone on heti tuossa makkarin vieressä ja siellä pieni yölamppu palamassa lapsia varten. Sen valokajastus on paljon keltaisempaa kuin tuo nökemäni hetkellinen valo, eikä se täytä tasaisesti koko oviaukkoa. Mahtoikihan kuitenkin väsyneet aivot ja silmät huijata jotenkin? Enpä tiedä...

Jäi kummastuttamaan tuo tapaus. Ajatuksia??  Smiley
tallennettu
elenitsa
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1 : 28.03.2014 23:36:14 »

voisi olla enkeli
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2 : 28.03.2014 23:49:52 »

Oisko ollut sininen enkeli angel smitten
tallennettu
elenitsa
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #3 : 28.03.2014 23:55:29 »

niin minakin luulen Smiley
tallennettu
miix
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #4 : 29.03.2014 08:27:31 »

minulla oli vähän saman tyyppinen kokemus vähän aikaa sitten, olisiko ollut n. kuukausi sitten. Heräsin yöllä, koko asuntoni oli pimeänä kuten aina öisin. Makuuhuoneen ovi auki seinää vasten. Oven ja seinällä olevan kaapin väliin jää vähän matkaa tyhjää seinäpintaa. Herätessäni sininen valo kajasti auki olevan oven takaa siten, että oven vieressä oleva tyhjä seinä sekä oven yläpuolen seinä olivat ihan sinisessä valossa. En keksinyt mitään mistä valo olisi sinne voinut heijastua.

Toinen, ihan uusi valoilmiö on saunassa. Se on tosin valkoista valoa. On nyt käynyt kaksi kertaa, molemmat tällä viikolla. Saunan takakulman kattoon ilmestyy valkoinen valo, joka siinä hetken "tanssii" ja sitten häviää. Olen yrittänyt saada aikaiseksi tuota valoa eritavoilla mutta ei onnistu. Saunassa on vain yksi valaisin eikä sen valo millään pääse tuonne takanurkkaan eikä siellä ole mitään mikä heijastaisi. Valo vaan ilmestyy ja häviää ihan oman tahtonsa mukaisesti.

Mietityttää nämäkin, kun viimeaikoina on lisääntynyt kaikenlaiset uudenlaiset kokemukset: Kuullen, nähden ja tuntien.
tallennettu
Ceelia
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #5 : 29.03.2014 21:27:38 »

Kiitos kommenteista.  smitten Tuota sinistä enekeliä itsekin jäin pohtimaan. Jos se sitten oli enkeli, niin miksi juuri sininen ja miksi hän näyttäytyi?   :Smiley Olikohan hänellä jotain asiaa???

Itseäni hämmästytti tässä tilanteessa eniten se, että aikaisemmin olen kuvitellut reagoivani tämänkaltaiseen tilanteeseen lähinnä paniikki-ahdistus-hätä-pissat housuun reaktiolla.  Grin Nyt tosiaan suhtautumiseni oli hyvin levollinen ja oikeastaan melko välinpitämätön.  Shocked Taisin sittenkin nähdä vain unta... laugh

Mutta jos se siis oli joku henkiolento, niin ilmeisesti olin sitten valmis tähän pieneen kohtaamiseen.  angel smitten

tallennettu
elenitsa
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #6 : 03.04.2014 20:59:59 »

enkeleita ne on.
itsekin olen nahnyt noita valkoisia valoja, violettia valoa ja tyttareni on nahnyt sinista ja vihreaa. tietaakseni noilla vareilla on jotain merkitystakin enkeleilla. taitaa taalla foorumillakin olla vastaus noihin enkeleiden vareihin jos etsit.
tallennettu
Ceelia
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #7 : 15.12.2014 22:36:30 »

Täytyy tulla vähän päivittämään aloitusta, kun olen tässö itsekseni pohtinut tuota valoilmiötä.

Olenkin nyt tullut siihen tulokseen, että pakkohan tuon oli jokin enkeli olla. Äitini kuoli nimittäin melko yllättäen pari viikkoa tuon valoilmiön jälkeen. Taisi joku käydä varmistamassa, että olen valmis tuohon tapahtumaan ja näin jälkeenpäin ajateltuna täytyy sanoa, että jotenkin tuon näyn ajatteleminen rauhoitti kummasti ajatuksia pahimpina surun hetkinä.  angel Kiitos siitä. smitten

tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: