Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: oman kartan tulkinta  (Luettu 4119 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
helga
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« : 02.11.2005 21:06:33 »

Moikka!

Olen uusi tuttavuus täällä Astro Forumissa, aurinkomerkiltäni Neitsyt ja nousevalta Jousimies.
Löytyykö saman merkkisiä?

Kommentteja kaipaisin sille kun oman karttani tulkinnassa sanotaan että vedän puoleeni täysin hetkessä eläviä ärsyttäviä ja tyhmiä Kaksos-miehiä, ja sattumoisin olen avoliitossa/kihloissa Kaksos-miehen kanssa ja seurustelua takana jo 7 vuotta!
En koe tässä mitään parisuhdekriisiä Smiley ihmettelen vain, joskus tosin ärsyttää tämä Kaksos-mieheni motto katotaan kaikkiin asioihin, itse kun tykkään suunnitella asioita. Mutta olen ajatellut sen lähinnä miesten ominaisuudeksi...

Kokemuksia kellään?
tallennettu
linnea
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21


Profiili
« Vastaus #1 : 02.11.2005 22:58:57 »

Näkyy tuolla jousimies-miehellänikin olevan täysin sama motto.
tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 03.11.2005 11:19:18 »

Heips Helga! Minua muuten kutsuttiin koulussa luokkatovereideni voimin Helga-neidiksi... Muistatko sen ikivanhan M.A. Nummisen "Olen nähnyt Helga-neidin kylvyssä... ihanaa.."  loilotuksen... ?  Karmea kappale!  Grin

Jousimiesnousuisena karttasi Dc on siis Kaksosissa ja juuri tuohon saamasi tulkinta perustuukin. Sanotaan, että DC:n merkki kertoo ne ominaisuudet, jotka ovat itsellemme vieraita ja joita siksi etsimme ihmissuhteista itseämme täydentämään. Perinteisen tulkinnan mukaan siis Kaksosten ominaisuudet saattavat tuntua sinulle vierailta, sellaisilta joita et itsessäsi löydä. Vieraita ominaisuuksia voimme jopa torjua, koska ne tuntuvat pelottavilta.

Kuitenkin pelkästään DC:n merkkiä katsomalla Kaksonen on sinulle juuri paras mahdollinen kumppani tuodakseen esiin ne omat varjosi, joita et tunnista.
Sinä olet varmaankin jo läksysi oppinut avomiehesi toimesta ja siksipä Kaksos-ominaisuudet eivät tunnu sinusta vierailta eikä ärsyttäviltä. Toisaalta tuskin ne Kaksosen ominaisuudet tulkinnassakaaan on ihan tuossa muodossa olleet sillä onhan Kaksosmiehissä paljon ihaniakin ominaisuuksia...

Miehet ehkä ylipäänsä on enemmänkin sellaisia "katsotaan nyt" tyyppejä, kun taas me naiset joudumme huolehtimaan asioiden toteutumisesta kuin miesten äidit aikanaan... Varmasti myös aurinkomerkkisi antaa sinulle halua ja kykyä täsmällisyyteen ja asioiden tarkkaan suunnitteluun..
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: