Cyra
Kohtuuastroilija
|
|
« : 05.04.2014 10:34:08 » |
|
Onko se kolmas silmä, aura vai mikä joka siellä toteuttaa itseään? eiös se ole sillä tavalla että jos silmät pistää kiinni näkyy pimeyttä? Itse näen kaiken maailman värejä sun muita muotoja ja juttuja. Palloja, viivoja, kerran jopa salamoita... Vai käykö näin teilläkin, olisi mukava tietää
|
|
|
tallennettu
|
~Water, Fire, Wind, Earth, new day, new change ~
Auttakaa minua henkioppaani tapaamisessa ja ruumiista irtautumisessa.
|
|
|
Luuu
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #1 : 05.04.2014 10:43:44 » |
|
Minä näen myös silmät kiinni laittaessani ns. väri-palloja. Tai jotain mölttejä ne on jotka liikkuu.. Huvitan niillä itseäni jos yöllä en saa heti unen päästä kiinni Olen ajatellut että ne liittyisi jotenkin silmäluomen verenkiertoon.. Mutta en ole asiasta sen kummemmin ottanut selvää. Olen luullut että kaikilla näkyy semmoisia..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
miix
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #2 : 05.04.2014 12:01:51 » |
|
minä en näe joka kerta, kun laitan silmät kiinni, mutta usein. Yleensä keltaista ja lilaa väriä ja erilaisia muotoja, jotka liikkuvat. Välillä muodoissa saattaa olla väriä, joka ikään kuin hehkuu. Minäkin luulin, että kaikki näkee niitä, eikö näe?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Indium
Vieras
|
|
« Vastaus #3 : 05.04.2014 12:16:17 » |
|
Se, että näkee värejä kun pimeässä laittaa silmät kiinni, on hyvin kevyt hallusinaatio. Ei mikään huolenaihe yksinään esiintyessään, mutta kaikilla niitä ei ole.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Luuu
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #4 : 05.04.2014 12:24:40 » |
|
Se, että näkee värejä kun pimeässä laittaa silmät kiinni, on hyvin kevyt hallusinaatio. Ei mikään huolenaihe yksinään esiintyessään, mutta kaikilla niitä ei ole.
No tuota en tiennytkään. Hui
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
ihmetys
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #5 : 05.04.2014 12:27:13 » |
|
Minä näen paljon erilaisia kuvioita, muotoja, hahmoja. Esim leijona saattaa muuttua ornamentiksi ja siitä spiraaliksi ehkäpä sekunnin kuluessa. Usein näen näitä kuvioita iltaisin jos keskityn katselemaan niitä ja tyhjennän mieleni. Usein kuviot alkavat ääreisnäöstä. Kuviot liikkuvat ja muuttavat muotoaan ohikiitävän nopeasti. Olen aina kuvitellut, että kaikki näkisivät tällaisia kuvia. Jos niihin ei tietoisesti keskity, en niitä kuitenkaan "näe". En siis usko että nämä ovat silmän rakenteeseen liittyviä, sen verran monimutkaisia näkemäni kuvat ovat. Toisaalta en niitä tietoisesti myöskään kuvittele. Tulisivatko siis jotenkin alitajunnasta? Olisi kiinnostavaa kuulla jos muut näkevät näitä tai osaatte selittää, mistä kuviot syntyvät.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Cyra
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #6 : 05.04.2014 15:10:21 » |
|
Hienoa että sain kunnon vastauksia ilmeisesti tämä on normaalia
|
|
|
tallennettu
|
~Water, Fire, Wind, Earth, new day, new change ~
Auttakaa minua henkioppaani tapaamisessa ja ruumiista irtautumisessa.
|
|
|
Anitaaah
|
|
« Vastaus #7 : 05.04.2014 19:36:26 » |
|
Värejä, liikettä, kuvioita, kuvia so maisemia .. ihmishahmoja .. otan tämän vastaan lahjana, ymmärrän että ´taito´on kehittynyt ajan myötä henkisten asioiden rinnalla.
|
|
|
tallennettu
|
~ kulkekaa nyt-virralla kuin kuunsäteellä ja seuratkaa sen valoa ~
|
|
|
Suomityttö
|
|
« Vastaus #8 : 05.04.2014 21:21:00 » |
|
Mulla näkyy eri värejä nukkumaan käydessä, kun suljen silmät, aluksi. Pidän niitä enkelien merkkeinä, esim. sininen AE Mikael.
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni Aurinko Leijona Kuu Vesimies
* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
|
|
|
elenitsa
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #9 : 05.04.2014 22:25:22 » |
|
kun kolmas silmani aukesi, aloin ensin nakemaan vareja ja kuvioita, kun suljin silmani. myohemmin aloin nahda kaikenlaista, elaimia, ihmisia, maisemia ja ihan niinkuin katsoisi videota kolmiulotteisesti. se on ihmeellista ja pidan sita suurena lahjana.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
fairytiger
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #10 : 06.04.2014 19:17:59 » |
|
Mullekin on tullut tuo henkisiin asioihin tutustumisen myötä. Aluksi näkyi vaan välähdyksiä, sittemmin alkanut näkyä värejä, kuvioita ja viimeaikoina välähdyksiä maisemista, henkilöistä ja tapahtumista, jotka kuitenkin unohdan samantien... ..muistan nähneeni jotain, mutten ykstyiskohtia. Josko ne jossain vaiheessa alkaisi jäädä mieleenkin...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Luuu
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #11 : 07.04.2014 01:01:06 » |
|
Googletin tästä aiheesta ja sieltä tuli jonkinmoisia keskusteluja. Arveltiin sen olevan näkökykyä sinne "toiselle puolelle". Eli jos harjoittaa tätä niin pystyisi näkemään oppaansa, enkelinsä ja muita henkimailman olentoja jostka ovat lähelläsi.. Ja jos joku ei toivottu henkiolento huomaa, että näet, saat siitä elin ikäisen riesan
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Luuu
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #12 : 07.04.2014 09:09:48 » |
|
Riesa: sukulainen jolla on hinku puuttua meidän puolemme elämään?
Todennäkösesti sellainen. Tai miksei voi olla joku pahempikin.. Näitä alemman tason olentoja.. Kuka tohtii kurkistaa mitä sielä on
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
elenitsa
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #13 : 07.04.2014 19:28:09 » |
|
Luuu en ole kanssasi samaa mielta, etta saisi elinikaisen riesan,,pyyda pyhan hengen suojelua tai pyyda kyseista henkea poistumaan, niin kyl se haipyy. astraalitasolla saattaa olla kaikenlaista heppua, mutta suojeluksen pyytaminen auttaa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Luuu
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #14 : 07.04.2014 21:04:34 » |
|
Elenitsa, olen siis samaa mieltä suojauksista. Minulla jo pelkkä mielessä huudettu "apua" on auttanut. Tuo kommenttini oli aika kärjistetty.. Ja onhan toisaalta niitä heppuja, joista on hankala päästä erilleen, kun saavat otteen. (näin olen kuullut) Mutta itsestään se on loppujen lopuksi kiinni.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|